Nu tycker säkert många av er att jag är fjantig eller dum som skriver detta, men då får ni tycka det.

Jag blir så less då jag ska söka på detta forum hela tiden. Man söker efter ett fel och så får man en kanon träff, där någon haft samma problem som en själv. Men tråden har aldrig avslutats, utan trådskaparen har bara skapat en tråd, för att sedan inte avsluta den.

Jag tycker att om man skapar en tråd, så kan man väl ändå avsluta den, med att berätta vad som var felet osv.
Jag riktar mig mest till dom som skapat en "problem tråd". Det är en sak om man skapar en tråd för att man vill ha lite tips eller bara behöver lite info. Men startar man en tråd med tex, bilen startar ej och så sitter det 5-10 tappra, skit kunnig killar och tjejer och svarar, så kan man väl ändå avsluta den sen. Så att vi andra som ev får samma fel slipper läsa igenom en hel tråd och så avslutas den utan att få svaret på vad problemet ev kunnde vara.

Ursäkta om jag lät less, men blir så enormt förbannad då man får sitta och leta igenom 5-6 trådar för att hitta ett slut.

mvh/ Robban