Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 26

Ämne: Har du skickat ett sms till fel person?

  1. #1

  2. #2
    Grundladd
    Reg.datum
    nov 2004
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    387

    Re: Har du skickat ett sms till fel person?

    Vet inte varför det det känns påhittat på något sätt.
    Klart att det händer att det blir fel och tokigt med SMS, men jag bara tyckte att det luktade påhittat.

  3. #3
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    karlshamn
    Inlägg
    235

    Re: Har du skickat ett sms till fel person?

    En kille som jobbar som snickare ska göra ett jobb åt en kompis kompis. För att klargöra att det är ett svartjobb sms:ar han:

    ”Det är svart.”

    Snart fick han ett svar från ett okänt mobilnummer.

    ”Tänd lyset då!”


    DENNA ÄR BRA..... klockrent svar ju hehe

  4. #4
    Grundladd
    Reg.datum
    jul 2005
    Ort
    Nykvarn / Sthlm län
    Inlägg
    239

    Re: Har du skickat ett sms till fel person?

    Låter som klysor och myter om sms..
    Saab 9-3 2,0t -07

  5. #5
    Grundladd ReinOs avatar
    Reg.datum
    jul 2008
    Ort
    Uppsala/Junsele
    Inlägg
    352

    Re: Har du skickat ett sms till fel person?

    Klart man råkat skicka till fel person nån gång ibland.. Inte så lyckat att avsluta ett sms med "Kyssar" och sedan råka skicka det till nån polaren istället för till tjejen.
    [Rein-O Racing]
    Aircraft: Saab 900s -90 (Gamle Svarten)
    Projekttråd på 900klubben.se

    SAAB - Som Alla Andra fast Bättre

  6. #6
    Steg 3
    Reg.datum
    feb 2005
    Ort
    Södra Sverige
    Inlägg
    3 272

    Re: Har du skickat ett sms till fel person?

    Hade fest hemma och skulle skicka till en arbetspolare att han skulle komma in och ta en öl och snacka lite skit, hade dock ringt 118100 nån timme tidigare så jag råkade skicka SMS.et till dem (ni med Sony Ericsson vet att senast använda numren kommer fram i listan först)