Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Problem med MSN

  1. #1
    Helt original
    Reg.datum
    feb 2004
    Inlägg
    750

    Problem med MSN

    Har ett litet problem med Msn. Installerade nya IE och när man har msn igång och har fått ett mail så syns det i ikonen i övre högra hörnet på msn. Innan kunde jag klicka på ikonen och sen komma DIREKT till inkorgen på hotmail. Nu, om jag klickar på mailikonen på msn så kommer jag till en sida där jag måste logga in igen. Samma sak om Msn är i "viloläge" och man högerklickar på msn ikonen och sen klickar på "inkorg för e-post" så kommer man också till inloggningssidan.

    Någon som vet en lösning på I-landsproblemet?

  2. #2
    Steg 1 SirMackes avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    Hässleholm/Skåne
    Inlägg
    1 452
    Medlem#
    6988

    Re: Problem med MSN

    Vad jag vet så är det så för alla/de flesta nu.
    Har haft så i över ett år nu.

  3. #3
    Helt original
    Reg.datum
    feb 2004
    Inlägg
    750

    Re: Problem med MSN

    Okej. Skumt... På min sambos dator där funkar det? Och detta funkade på min innan jag laddade ner nya IE. Men okej, bara vänta och se då.

  4. #4
    Sugmotor
    Reg.datum
    jan 2009
    Ort
    Jordbro
    Inlägg
    6

    Re: Problem med MSN

    Hade problemet förut, dock har det i stort sett löst sig själv...har inte aktivt försökt åtgärda det men det fungerar som det ska nu, alltså bör det gå att fixa.

    Tänkbara lösningar kan vara att installera om msn, köra lite windowsupdates och kanske rensa cookies. Kan möjligen vara bra att installera om "Windows Live inloggningsassistent", eftersom den ligger som ett tillägg i IE känns det som att den kan vara inblandad.

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Lås och startproblem NG9-3
    Av Dell-Net i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-14, 22:16

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •