Sidan 13 av 16 FörstaFörsta ... 31112131415 ... SistaSista
Resultat 241 till 260 av 301

Ämne: Resurrection av min svarta 9-5 Aero '05

  1. #241

  2. #242
    Steg 4 GlennBs avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Norr om sthlm
    Inlägg
    4 940
    Medlem#
    12120
    Ja det hade ju varit najs, dom gamla är lite rostiga, fråga är om jag orkar vänta på det..

    Tohg en MC-tur idag och köpte en 7,5A säkring (eller två faktiskt, eller i själva verket två set för 19:- styck med diverse miniblade-säkringar, varav en 7,5A) så den biten är iaf klar.

    - - - Uppdaterad - - -

    Insåg att swedol (som jag tänkte besöka i morgon eller på tisdag) ju säljer banjobultarna med..

    https://www.swedol.se/banjobult-metrisk-ganga-pg-1007011.html
    Nu: SAAB 9-5 Aero '07, SAAB 9-5 Aero SC '05, SAAB 9-5 2.0t '99 (Skrotas/säljs dessvärre trots återupplivandet.. ) ..Nu med Tech2.
    Då: SAAB 900 turbo '83, SAAB 9000i '92, SAAB 9000CDE 2.3t '96, SAAB 9-5 2.3t '01

  3. #243
    Steg 2
    Reg.datum
    nov 2012
    Inlägg
    2 262
    Kör med 5 amp säkring tills du är klar med alla kopplingar
    så att du inte blåser den sista 7,5an.

  4. #244
    Steg 4 GlennBs avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Norr om sthlm
    Inlägg
    4 940
    Medlem#
    12120
    Nu har jag gjort lite grejer då och då med bilen, men mest idag.

    Köpte tredorinagar på swedol och monterade filtret..



    Utan plastkåpa men men..

    Sist när jag körde kopparringar så fick jag dra åt extra för det sipprade, men nu var det helt torrt direkt. tredo is the shit, och så bra att man kan köpa på lsövikt hos swedol för bra pris.

    Sen hade jag ju fått hem en främre xenonhöjdgivare som jag testade häromdagen, och nu monterade, och den fick lite buntband pga att kontakten var skadad. Jag satte även i den 7,5A säkring jag köpt innan.

    Sen fick jag routa in kabeln genom hålet och krångla, och skruva fast servobehållaren mm. Men allt verkar fungera.

    Rensade felkoder och det kom inga nya, och lysena verkar stå ok.

    Sen började jag leta efter felet på lyktspolningen och bakrutespolningen. Detta hittade jag väldigt dåligt med information om men jag
    började med att hissa bilen och kolla.. hmm.. vilken är vilken ? den "främre" borde vara lyktor ? eller ? bakruta ? ..och den på sidan satt snett,
    så jag tryckte tillbaka den, juckade också på kontakterna på båda pumparna.

    Dessutom fyllde jag fullt med spolarvätska.



    Kollade även säkringar och chansbytte relääet, konstigt nog så satt det ingen säkring i "head light washers" ? ..satte i en 20A som det skulle vara.

    Funkade det då ? icke.

    MEN, när jag testade att spola rutan så funkade plötsligt strålkastarspolningen ? ..säkringen ? relät ? mitt vickande på kablarna ? eller nåt annat ?

    Kopplade även loss slangen baktill i luckan och kollade om det kom nåt där 9om munstycket var täppt eller nåt)
    men icke, helt torrt, man hör heller ingen pump som låter.

    Men då lyktspolningen är vad besiktningen kollar så så orkade jag inte krångla längre utan hissade ner bilen.



    Det betyder att den nog faktiskt är klar för besiktning nu, ÄNTLIGEN..

    Det jag är mest orolig för är dels rost (dom knackade väldigt mycket på den andra aeron när jag besiktigade den i förrgår), dels
    bromsar då dens tått nästan ett halvår, men sen även framlysena, förra året klagade han på att reflektorerna var dåliga.

    MEN, jag har ropat hem ett par lyktor som jag hoppas funkar osv som kan lösa den saken isåfall.


    ..Sen passade jag på att laga ett slukhål i garageuppfarten.. hällde i grus i det redan i våras, och har sen fyllt på under sommaren, nu har det slutat att sluka, och nu la jag på lagningsasfalt.. jobbigt, men blev helt ok.

    I våras:



    Efter att ha varit grusfyllt hela somamren:



    Efter reparation:



    Tyvärr har jag ett slukhål till, och det gick åt en hel hink asfalt till detta.. Ett jäkla jobb var det att packa också, hade inga riktiga grejer så det blev till att packa med storsläggan.
    Bifogade bilder Bifogade bilder

    5 användare gillar detta inlägg


    Nu: SAAB 9-5 Aero '07, SAAB 9-5 Aero SC '05, SAAB 9-5 2.0t '99 (Skrotas/säljs dessvärre trots återupplivandet.. ) ..Nu med Tech2.
    Då: SAAB 900 turbo '83, SAAB 9000i '92, SAAB 9000CDE 2.3t '96, SAAB 9-5 2.3t '01

  5. #245
    MacGyver Mr_SunBears avatar
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Mälardalen Västerås
    Inlägg
    4 024
    Medlem#
    3471
    Hoppas på bra resultat på besiktningen då
    Björn #3471
    Västerås
    Graget.org: Mr_SunBear @ Garaget
    Instagram: mr_sunbears_garage

  6. #246
    Steg 4 GlennBs avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Norr om sthlm
    Inlägg
    4 940
    Medlem#
    12120
    Ja, dessvärre har jag en dålig känsla :/ Vi frå se när jag kan få en tid som passar.

    Sen började jag skarapa och bryta i rosten i bakskärmen, det såg inte så bra ut :/ ..får se hur jag löser det om den går igenom.
    Nu: SAAB 9-5 Aero '07, SAAB 9-5 Aero SC '05, SAAB 9-5 2.0t '99 (Skrotas/säljs dessvärre trots återupplivandet.. ) ..Nu med Tech2.
    Då: SAAB 900 turbo '83, SAAB 9000i '92, SAAB 9000CDE 2.3t '96, SAAB 9-5 2.3t '01

  7. #247
    Steg 4 GlennBs avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Norr om sthlm
    Inlägg
    4 940
    Medlem#
    12120
    Jag var förvirrad, jag var säker på att det var 31/8 som besiktningen gick ut, och ja, det var det 2022, men nu var det 31 oktober!

    Det gjorde att jag ju kunde ställa på och köra med bilen nu, bra när den andra trasslar.

    Meeeeeen.. det är ju alltid nåt.

    Den ahr ju stått över sommaren så att nåt hjul satt fast (lossnade när jag körde nån meter) och bromsarna skulle låta lite var ju väntat,
    men nu trots en tur på en halvmil med många hårda inbromsningar så tar bromsarna riktigt dåligt, dessutom känns pedalen väldigt inexakt (svampig).

    Jag gissar att minst en bromskloss sitter fast och därmed fjädrar.. med tanke på hur dåligt det bromsar måste det i princip vara ett framhjul.

    Jag mätte tempen på fälgarna efter lite hårdbromsning och det skilde bara ett par grader mellan framhjulen dock ? hmm..

    Jag antar att jag i morgon får ta och riva isär, inspektera och göra rent bromsarna.. kul.. inte. ..Men jag hoppas att det inte är nåt värre.
    Nu: SAAB 9-5 Aero '07, SAAB 9-5 Aero SC '05, SAAB 9-5 2.0t '99 (Skrotas/säljs dessvärre trots återupplivandet.. ) ..Nu med Tech2.
    Då: SAAB 900 turbo '83, SAAB 9000i '92, SAAB 9000CDE 2.3t '96, SAAB 9-5 2.3t '01

  8. #248
    Steg 4 GlennBs avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Norr om sthlm
    Inlägg
    4 940
    Medlem#
    12120
    Det tar fan ALDRIG slut. Det känns som att någon inte vill att denna bilen ska vara i trafik ..Fixar man nåt poppar andra fel fram.

    Idag plockade jag bort båda framhjulen, tog isär bromsarna, inget verkade sitta fast eller kärva men jag rengjorde och smorde in ändå förstås, ihop med allt och provtur.

    Nej, bromsarna tar väldigt dåligt, speciellt i slutet, och bromspedalen känns svampig.

    Jaja, då tog jag höger bakhjul (inte för att jag misstänkte just det utan bvara tog ett), loss med hjulet, isär med bromsen, och där satt faktiskt den inre klossen lite fast, jag fick kämpa för att få isär allt och det kärvade, dessutom var klossarna olika mycket slitna, nu gjorde jag något som jag vanligen INTE gör, jag tog en gammal kloss från ett tidigare byte som var mindre sliten och bytte den mest slitna mot denna, detta ångrade jag lite senare.. Men jag gjorde rent allt och satte ihop igen, och tog en provtur, nej inte bättre.

    Okej, isär med andra sidan, där satt inget fast men jag gjorde rent och smorde och satte ihop, på med hjulet och provtur.

    Nej.

    Okej, bromsarna tar bättre nu än igår, men det kanske är pga att rosten slitits bort från skivorna.

    Tog en lite längre tur och gjorde många hårda inbromsningar, vissa gånger "slog" ABS'en precis innan bilen stannade med.. hmm ? det brukar tyda på rostiga kransar.. men bara ibland ?

    Efter typ nån mil och kanske 15 hårda inbromsningar började det faktiskt kännas lite bättre, fortfarande något svampig känsla men bättre "bett", speciellt precis innan noll,
    dock HELT annorlunda jämfört med den andra aeron där bromsarna bettar riktigt bra.

    Jag är så illa tvungen att köra denna bilen till jobbet i morgon, och nu funkar bromsarna såpass att jag vågar, jag får hålla tummarna att allt håller och bromsarna "tar sej"..

    ..Just ja, det kommer pölar under bilen med, var rädd att det var bromsvätska men det är efter kontroll olja och baserat på positionen och att dom verkar bli mindre och mindre utgår jag från att det är gammal servoolja som rann ner i balken som nu rinner ut. ..Eller ja utgår.. hoppas kanske är rätt ord :/
    Nu: SAAB 9-5 Aero '07, SAAB 9-5 Aero SC '05, SAAB 9-5 2.0t '99 (Skrotas/säljs dessvärre trots återupplivandet.. ) ..Nu med Tech2.
    Då: SAAB 900 turbo '83, SAAB 9000i '92, SAAB 9000CDE 2.3t '96, SAAB 9-5 2.3t '01

  9. #249
    Steg 4 GlennBs avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Norr om sthlm
    Inlägg
    4 940
    Medlem#
    12120
    Hur gick det då ?

    Mjo, faktum är att efter 10 mils resa (till och från jobbet) så känns bromsarna bättre, problemet med ABS-slagen har också försvunnit.

    Bromsarna är dock långt ifrån lika bra som på den andra bilen.


    ..Men vad var det jag sa om att fixar man en sak dyker en annan upp ?

    Problemet med temperaturen har återkommit.. märkte redan i somras att i kökörning så gick tempmätaren upp högre än vanligt. Nu "hänger" den när det är kallt också.

    EXAKT som den uppförde sej innan jag bytte termostat förra gången för.. 8 ? år sen. Ganska presis som den andra uppförde sej innan jag bytte termostat på den med.

    Käkar dessa bilar termostater eller ?

    Nu är den ju inte SÅ svårbytt, men meck iom att man iaf delvis måste tömma systemet.
    Nu: SAAB 9-5 Aero '07, SAAB 9-5 Aero SC '05, SAAB 9-5 2.0t '99 (Skrotas/säljs dessvärre trots återupplivandet.. ) ..Nu med Tech2.
    Då: SAAB 900 turbo '83, SAAB 9000i '92, SAAB 9000CDE 2.3t '96, SAAB 9-5 2.3t '01

  10. #250
    Steg 4 GlennBs avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Norr om sthlm
    Inlägg
    4 940
    Medlem#
    12120
    Vad var det jag sa, "det tar aldrig slut"..

    Körde ju till jobbet (ca 5 mil) men när jag skulle hem noterade jag att det lät mycket om servot, inte direkt illa bara mer.

    Körde hemåt och när jag var några kilometer hemuifrån lät det rikitigt illa, inte normalt men vid rattrörelse.

    Kom hem och konstaterade att det bara var skum i servobehållaren, och inte speciellt mycket heller, fick hälla i ett par deciliter, då lät den lite bättre
    men inte bra. Dessutom var det skum i behållaren.

    Hämtade en bra lampa och började leta, efter ett tag såg jag att det var kladdigt på exakt samma slang som sist, enbart nedanför min skarv.

    Torkade rent, rattade lite och kunde konstatera att det läckte liiite.. hmm..

    Drog åt slangklämmorna ännu mer (fast jag tyckte dom var väl åtdragna innan med)

    Startade och ratatde, ganska snabbt försvann missljudet och jag såg inte heller mer läckage på slangen. Dessutom inget skum i behållaren.

    Kan det verkligen vara så att den drog in luft genom det lilla läckaget ?


    Jag har ju inte något val ändå utan får köra till jobbet i morgon, dessutom förbrukade jag ju i princip all min servoolja så jag kan inte ha med mej reserv heller :/

    Fan vad jag är trött på bilar just nu.
    Nu: SAAB 9-5 Aero '07, SAAB 9-5 Aero SC '05, SAAB 9-5 2.0t '99 (Skrotas/säljs dessvärre trots återupplivandet.. ) ..Nu med Tech2.
    Då: SAAB 900 turbo '83, SAAB 9000i '92, SAAB 9000CDE 2.3t '96, SAAB 9-5 2.3t '01

  11. #251
    Steg 2
    Reg.datum
    nov 2012
    Inlägg
    2 262
    Om du får plats kör med dubbla slangklämmor.
    Singlepoint of failure.

  12. #252
    Helt original
    Reg.datum
    okt 2014
    Ort
    Oskarshamn
    Inlägg
    502
    Du vet ju svaret egentligen, de där slangarna och rören behöver palla högt tryck...
    Jag hade också prövat dubbla slangklämmor dragna till nära failure, men troligen måste du fixa en ny slang + rör del.

  13. #253
    Steg 4 GlennBs avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Norr om sthlm
    Inlägg
    4 940
    Medlem#
    12120
    Just den slangen behöver ju inte palla högt tryck, men uppenbarligen måste det vara helt tätt.

    Nu minns jag inte dimensionen på slangen heller men jag hittade inget skarvstycke för den som man kunde få fram fort, det skulle nog lösa problemet, speciellt med dubbla klämmor.

    Nu höll det tätt idag, frågan är hur länge.


    Jag borde ta loss den där slangen från den 9-5an som ska skrotas, men den sitter väl rätt jävligt till i nerkant..
    Nu: SAAB 9-5 Aero '07, SAAB 9-5 Aero SC '05, SAAB 9-5 2.0t '99 (Skrotas/säljs dessvärre trots återupplivandet.. ) ..Nu med Tech2.
    Då: SAAB 900 turbo '83, SAAB 9000i '92, SAAB 9000CDE 2.3t '96, SAAB 9-5 2.3t '01

  14. #254
    Steg 4 GlennBs avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Norr om sthlm
    Inlägg
    4 940
    Medlem#
    12120
    bilen gick ju bra hem och till jobbet idag, nu kör jag dock jobbet beredskapsbil i en vecka.

    Har lite svårt att bestämma mej vad jag ska göra med bilen, besiktiga och behålla, besiktiga och sälja eller sälja innan besiktning..
    Nu: SAAB 9-5 Aero '07, SAAB 9-5 Aero SC '05, SAAB 9-5 2.0t '99 (Skrotas/säljs dessvärre trots återupplivandet.. ) ..Nu med Tech2.
    Då: SAAB 900 turbo '83, SAAB 9000i '92, SAAB 9000CDE 2.3t '96, SAAB 9-5 2.3t '01

  15. #255
    Steg 2
    Reg.datum
    nov 2012
    Inlägg
    2 262
    Besiktiga är väl bra och sen får du se hur du gör efter det. För den borde gå igenom nu.
    Spola av den under bara så att dom inte får servo olja i håret bara

  16. #256
    Steg 4 GlennBs avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Norr om sthlm
    Inlägg
    4 940
    Medlem#
    12120
    Det jag är mest orolig för är faktiskt rost, och möjligen framlykotorna, allt annat borde jag ju ha fixat vid det här laget.

    Bilen har gått från väldigt fin rostmässigt till hyfsad och sen på ca ett år har det blivit rejält med rost.. även under.

    Hittade nån bild från när jag köpte den och såg hur rostfri den var då, jag minns att redan när jag tittade på den reagerade jag på att hundbenen var helt rostfria, nu kan jag konstatera att någon hade reparerat dessa, dock var det väl bra gjort eftersom det höll i typ 8 år innan katastrofen uppenbarade sej inifrån.

    Men går den igenom har man ju ett betydligt bättre utgångsläge.
    Nu: SAAB 9-5 Aero '07, SAAB 9-5 Aero SC '05, SAAB 9-5 2.0t '99 (Skrotas/säljs dessvärre trots återupplivandet.. ) ..Nu med Tech2.
    Då: SAAB 900 turbo '83, SAAB 9000i '92, SAAB 9000CDE 2.3t '96, SAAB 9-5 2.3t '01

  17. #257
    Steg 4 GlennBs avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Norr om sthlm
    Inlägg
    4 940
    Medlem#
    12120
    Bah!, nu har bakluckelåset lagt av också.. får se om jag kan lösa det i helgen :/

    Annars går bilen bra och tar mej till jobbet, ska försöka beställa bestid.
    Nu: SAAB 9-5 Aero '07, SAAB 9-5 Aero SC '05, SAAB 9-5 2.0t '99 (Skrotas/säljs dessvärre trots återupplivandet.. ) ..Nu med Tech2.
    Då: SAAB 900 turbo '83, SAAB 9000i '92, SAAB 9000CDE 2.3t '96, SAAB 9-5 2.3t '01

  18. #258
    Steg 4 GlennBs avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Norr om sthlm
    Inlägg
    4 940
    Medlem#
    12120
    Bakluckelåset var dels väldigt osmort, fixade det, dels verkar problemet vara att det hamnas snett, vilket i sin tur beror på att luckan är mer rost än lucka..

    Om den klarar bes borde jag VERKLIGEN byta till den andra luckan.

    Har även beställt besiktningstid på torsdag (måste kolla att jag kan få ledigt då), på en nyöppnad lokal besikta-station, när jag besiktat där tror jag att jag testat alla svenska besiktningsföretagen :/
    Nu: SAAB 9-5 Aero '07, SAAB 9-5 Aero SC '05, SAAB 9-5 2.0t '99 (Skrotas/säljs dessvärre trots återupplivandet.. ) ..Nu med Tech2.
    Då: SAAB 900 turbo '83, SAAB 9000i '92, SAAB 9000CDE 2.3t '96, SAAB 9-5 2.3t '01

  19. #259
    Steg 4 GlennBs avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Norr om sthlm
    Inlägg
    4 940
    Medlem#
    12120
    Nu är svarten besiktad.

    Dagen började med att det hade snöat och det var nollgradigt, och jag hade fortfarande sommardäck.

    Började köra mot jobbet och kände att det var halt och funderade på att vända hem, då tog det stopp, jag vet inte exakt vad som hade hänt men det blinkade gult långt framme och det var en lång bilkö.

    Då vände jag hemåt och ringde jobbet och sa att jag tog en ledig dag idag, skulle ändå gå tidigare och besikta.

    Väl hemma tänkte jag dra på dubbdäcken, men det började bli varmare så jag tänkte jag väntar till efter bes.

    15.20 dyker jag upp på besiktas nya station nära mej, 20min för tidigt och får vänta en halvtimma pga förseningar.

    Han hittar väl egentligen fyra fel, inget av dessa är det jag hade gissat på.

    - Vänster framlyse står något högt, men det gick igenom "på håret".
    - Oljeläckage, mestadelen av detta var nog iofs styservoolja som sprutat ut i motorrummet, men nog läcker den som alla saabar.
    - Båda yttre styrleder hade skadad damask (alltså inte styrdamasken utan ledens damask)
    - Handbromsen tog jämt men för lite

    Han var osäker på vad som gällde styrleden och fick söka i deras regler, men tillslut bestämde han sej för att det blev en tvåa.
    Handbromsen tycker jag tar rätt okej, men det var precis under kravet, jag är dock övertygad om att jag kört igenom bes med sämre handbroms än så.. jaja, handbroms har man ju meckat förr så att säga, den absolut vanligaste felkällan på alla mina saabar har varit handbroms..

    Sen klarade den inte avgastestet först, varken CO, CO2500 eller HC, jag påpekade att bilen var helt kall, jag hade kört i 8 minuter hemifrån sen hade den stått utanför i en halvtimma, han konstaterade att ja tempmätaren står ju i botten,
    så han lät den stå på tomgång ett tag och fick ner värdena till godkända, mätaren stod dock bara på knappt 1/4 fortfarande, han gnölade lite att jag måste kolla upp det men jag sa att jag är övertygad om att värdena är perfekta
    om du körden varm, men det hade han inte tid med och jag tyckte väl det var strunt samma bara den var godkänd.



    Han påpekade även muntligen att det är nåt litet läckage, vilket jag också tror, men jag har legat under bilen med motorn igång och trasa i avgasröret utan att hitta var det läcker, uppenbarligen bara lite iaf för
    den klarade precis lambdan.


    ..Så det var lite av en lättnad och ändå inte, den rostiga balken är tydligen inte bärande, eller så missade han den, och lysena som förra bes var på gränsen till för svaga är tydligen "helt okej" nu (jag frågade till och med
    om dom lös tillräckligt bra), dock KAN det ju vara så att det beror på att jag gjorde ren maxisäkringarna pga xenon-flimmer som då blev bättre ? (Och jag som köpt begagnade lyktor och allt)


    Sen styrlederna, det är helt otroligt, man ser verkligen inte att dom är skadade "utifrån", men när man tittar innifrån under bilen så är det stora sprickor i båda.



    Jag markerade med pil var sprickan i gummit är.


    Ska beställa två styrleder (tydligen skillnad på hö/vä på bilar nyare än 02 ? ..har bara bytt på en 9-5 förut och det var min '99) och byta dessa, borde inte vara några problem (peppar peppar), och sen försöka justera in handbromsen, eller ta isär, göra rent, smörja och justera.. suck, ser inte fram emot att göra detta i vädret som är nu


    I övrigt så frågade han om jag bytt bussningar i bakvagnen, nej sa jag, och han sa att det är sällan han kännt så lite glapp i bakvagnen på en 9-5 ? mycket märkligt, bussningar osv är ju iaf minst 22-23000mil gamla för jag har aldrig bytt.


    Efter det firade jag med att lägga på dubbdäcken medans det snöade, wee.


    ..Förresten, i morse gnäldle bilen om att nyckelbatteriet måste bytas, så nu får jag köpa ett sådant också, jag vet iofs att den varnar LÄNGE, men gör man det inte så fort som möjligt står man ju där utan batteri..
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    Nu: SAAB 9-5 Aero '07, SAAB 9-5 Aero SC '05, SAAB 9-5 2.0t '99 (Skrotas/säljs dessvärre trots återupplivandet.. ) ..Nu med Tech2.
    Då: SAAB 900 turbo '83, SAAB 9000i '92, SAAB 9000CDE 2.3t '96, SAAB 9-5 2.3t '01

  20. #260
    Steg 4 GlennBs avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Norr om sthlm
    Inlägg
    4 940
    Medlem#
    12120
    Ha!

    När jag bytte batteri i fjärren till den andra aeron så köpte jag ett extra batteri till denna, vilket jag hade ett minne av i bakhuvudet, och efter lite letande så hittade jag det, nu har den nytt nyckelbatteri också
    Nu: SAAB 9-5 Aero '07, SAAB 9-5 Aero SC '05, SAAB 9-5 2.0t '99 (Skrotas/säljs dessvärre trots återupplivandet.. ) ..Nu med Tech2.
    Då: SAAB 900 turbo '83, SAAB 9000i '92, SAAB 9000CDE 2.3t '96, SAAB 9-5 2.3t '01

Liknande ämnen

  1. Svar: 349
    Senaste inlägg: 2023-02-25, 16:04
  2. Den svarta 9-3:an Aero
    Av Niklas123 i forum Projekt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2014-08-12, 17:19
  3. Svarta fälgar på Röd 9000 Aero?
    Av BjörnR i forum Bilvård, utseende och styling
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 13:07

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •