Efter att ha demonterat bromssköldar, putsade spindel, och hade rost äter på, två gånger. skall jag senare måla delarna. Fem av de sex skruvarna i sköldarna, lossas lätt. Men den sista skruvan, blev så att jag rundade skruvan. Gjorde ett snitt i skruven, och använde vinkelsliper. Använde så en hammare och skruvmejsel, och slog skruven så att den lösnade. Detta har varit den största skit jobbet hittills.

Sedan fick jag min första problem, sedan jag började, med det här projektet. Och det var att jag lyckades, knäcka styrpinnan, till ABS-sensor holdaren. Men det är till och leva med. Så vill boka i morgon, för båda sidor. Eftersom de är så billiga.

Hör inget buller i hjullager, när jag snurrar på dem. Men vill ta spindlarna, till en mekaniker, på torsdag. Och få ett andra utlåtande. Då är det möjligt att jag ersättar lagren. Har inte gjort det här, förut heller. Men har satt mig in i det. Så det bör inte vara några problem, at byta.

Borstning av tändkassetten och topplocket, exponeras. Tills jag får 3000 och 5000 papper. Beställas på nätet. Köpte mig dremel, och olika små botstningar. Så skal försöka behålla power, och bara ta bort eko.

Det nästa blir och, borsta lådan. Hoppas på, och få monterad motor, och låda följande måndag.









Bestilles.






Sedan ska jag leverera bimmeren, til lackering på fredag. Då det har kommit tillbaka, något Rust på skärmen bakom. Reklamation.