Sidan 5 av 6 FörstaFörsta ... 3456 SistaSista
Resultat 81 till 100 av 117

Ämne: SP som sponsor, service.

  1. #81
    Steg 5
    Reg.datum
    okt 2004
    Ort
    Värnamo
    Inlägg
    5 503
    Medlem#
    9481
    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    Som tillfälligt ansvarig för Sponsorer och Rabattgivare har jag lagt mycket tid på att kontrakta Sponsorer och Rabattgivare för den nya säsongen.
    Problemet ligger ju i att det inte är nått som syns, senaste vi hörde om SP tex så var det nya ägare och ett antal punkter som skulle göras, det finns inga nya ägare och vi ser inte att några av punkterna blev gjorda, vilket du nästan bekräftade nyss.
    Det blir svårt att förstå att det då är gjort något, om alla punkter istället hade uppnåtts så hade det ju varit väldigt tydligt för oss som inte jobbar med det.
    Det blir väldigt flummigt.

    Jag ser ju inte varför jag ska betala in 300kr för att få rabatt hos SP som behandlar mig kass, har helt sluta handla där, så det finns inte mycket kvar som medlemskapet ger mig, känns ju bättre att sätta in de 300kr till rädda barnen eller nått.

    2 användare gillar detta inlägg


    Saab 9-5 2,0t SS -08
    Saab 9-5 2,0t SS -06

  2. #82
    Grundladd
    Reg.datum
    jun 2014
    Ort
    Skåneland
    Inlägg
    212
    Beställde grejor söndag kväll - har nyss hämtat ut pkt.....

    Inga problem med SP, och har aldrig haft de dom 6-7 åren jag handlat där

  3. #83
    Steg 5
    Reg.datum
    okt 2004
    Ort
    Värnamo
    Inlägg
    5 503
    Medlem#
    9481
    Citat Ursprungligen postat av Plankan Visa inlägg
    Beställde grejor söndag kväll - har nyss hämtat ut pkt.....

    Inga problem med SP, och har aldrig haft de dom 6-7 åren jag handlat där
    Det är ju det vi säger, det är inga problem med leveranserna.
    Det är problem med bemötande, kundservice, reklamationer och lagersaldon.

    Så länge du inte behöver prata med dem, har frågor, har en vara som gått sönder eller råkar ut för att lagersaldot är felaktigt så funkar det ganska bra.

    Har väl haft problem med hälften av de gånger jag beställt i år.
    Det räcker ju att kolla SP på facebook, det är ju antingen skit omdömen eller 5or folk ger, antingen funkar det eller så funkar det inte alls.

    Jag har ju dock svårt med detta att man är nöjd bara för att man fått sin vara, det hade man ju fått vilken butik man än handlat på, det är ju snarare när nått blir fel som det skiljer mellan butiker i hur man agerar.
    Senast redigerat av Pumba den 2015-11-04 klockan 15:27.
    Saab 9-5 2,0t SS -08
    Saab 9-5 2,0t SS -06

  4. #84
    Steg 2 rcys avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Södra Bomhus (Gävle)
    Inlägg
    2 395
    Medlem#
    6935
    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    Som tillfälligt ansvarig för Sponsorer och Rabattgivare har jag lagt mycket tid på att kontrakta Sponsorer och Rabattgivare för den nya säsongen.
    Det är ju jättebra, men varför berättar du inte det då?
    Det enda vi får höra är ju "vi jobbar på det". Ingen status, ingen feedback, ingen förändring, ingenting!

    Om du haft kontakt med Speedparts, varför då inte berätta vad som sades? Du vet att intresset finns, det är väl bara kolla på antalet trådar här på forumet och andelen inlägg från uppretade medlemmar för att inse att det definitivt finns ett behov av att få veta vad som händer. Starta en tråd, berätta att du varit i kontakt med SP, berätta vad som sades och vad ni kom överens om.

    Varför detta ständiga jävla hemlighetsmakeri, vad är det som absolut inte får komma ut? Har ni någon personlig deal med Speedparts eller vafan handlar det om?
    Jag fattar inte!
    Antingen får klubben trycka på Speedparts å medlemmarnas vägnar, eller så får klubben officiellt gå ut med ståndpunkten att "detta är inte vårat problem" och släppa ärendet. Ni kan faktiskt inte välja båda alternativen.

    3 användare gillar detta inlägg


    Saab 9-3 Aero -02 Saab 9-3 Vector -04
    Saab 9-5 2.3t -00
    Saab 9-5 2.3t -99

  5. #85
    Emeritus
    Reg.datum
    okt 2003
    Inlägg
    13 130
    Å ena sidan kan jag hålla med dig rcy, men å andra sidan är det inte helt rätt att göra detta på forumet. Om Michael skulle ha någon viktig information så borde den i så fall skickas med TT, inte postas på forumet. Så länge vi inte på något vis kan se till att bara medlemmar läser infon som bara gäller klubbmedlemmar så måste ju informationen hållas översiktlig och vi kan inte gå in på detaljer.

    Nu tror jag faktiskt inte att det finns något mer att säga än "vi har pratat med SP och framfört våra farhågor baserat på vad våra medlemmar säger" och SP har svarat "vi jobbar på det" (taget helt ur luften, obs). Vad skall Michael mer säga än att det jobbas på det? Vi har ju NOLL inflytande på SP. Om man har problem med dem så är det väl ARN som gäller, inte Michael.

    Att vi kanske inte gillar dem som rabattgivare, tja, då får man väl lämna in en motion till årsmötet att de skall tas bort, men jag tror inte det får gehör. Det är de som haft problem som hörs här, inte de som inte har några problem, mer än de som orkar skriva något i klago-trådarna. Jag har bättre rabatter på annat håll så jag behöver inte handla av dem och har inte gjort på många år, men av de jag träffar som handlar av dem så har jag faktiskt inte hört några klagomål. Det verkar vara problem ibland, det är väl rätt tydligt, men jag undrar ibland om det inte får lite väl stora proportioner när det skrivs här på forumet...

    1 användare gillar detta inlägg



  6. #86
    Steg 5
    Reg.datum
    okt 2004
    Ort
    Värnamo
    Inlägg
    5 503
    Medlem#
    9481
    Samtidigt så är det ju så att om man kollar runt på div sidor med omdömen osv så kan man ju inte säga att SP ligger bra till och men de verkar inte bry sig nämnvärt.
    Vilket säkerligen kan föranledas till att det enligt siffrorna går tämligen bra för verksamheten, vilket kan kännas lite märkligt.
    Det är ju dock även så att många av våra medlemmar väljer att köpa sina grejer där pga att de är sponsorer och ger rabatter, jag är helt övertygad om att SP fått det betydligt svettigare om div klubbar avslutade sponsoravtalen och de istället fick leva på reklamen från nätet, en butik med dessa omdömen brukar ju inte bli gammal i många andra branscher.

    Så nog borde klubben kunna påverka ganska mycket.

    Problemet är ju att det ofta inte finns nåt mellanting på SP, t ex man fick problem men det löste sig hyfsat snabbt, utan det är antingen så kommer allt som det skulle eller så sket det sig rejält.
    Senast redigerat av Pumba den 2015-11-04 klockan 17:59.
    Saab 9-5 2,0t SS -08
    Saab 9-5 2,0t SS -06

  7. #87
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Borås(utanför)
    Inlägg
    1 484
    Medlem#
    3456
    Den största anledningen till å handla på speedparts enligt mig är att de har de klart bästa sortimentet till og900. Men ska jag köpa till vår 9-5a så handlar jag inte på speedparts. Men håller med om att de är störande när lagersaldot visar fåtal kvar och de ändå inte finns i lager. Har oftast haft bra relationer med dem de svarar på mejl har tillockmed kunnat ställa frågor om sånt som inte finns i lager och de har fixat fram de. Visst har de krånglat några gånger men inte som vissas skräckhistorer man hör berättas om.
    9000 CC AERO -91http://www.garaget.org/?car=279293
    OG 900 T16 Trionic 5.5 Biopower 4Krafs http://www.garaget.org/?car=32658
    Brukis:OG900S T16 Sedan Trionic 5.5///Mackanizedhttp://www.garaget.org/?car=263322

  8. #88
    Det finns ju ett annat företag i Örebro som har en helt annan attityd och ett trevligt kundbemötande. De kanske kan ordna samma delar om man ställer frågan? Vem vet.. :-) Jag handlar där numera.

    1 användare gillar detta inlägg



  9. #89
    Steg 2 rcys avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Södra Bomhus (Gävle)
    Inlägg
    2 395
    Medlem#
    6935
    Citat Ursprungligen postat av bollman Visa inlägg
    Nu tror jag faktiskt inte att det finns något mer att säga än "vi har pratat med SP och framfört våra farhågor baserat på vad våra medlemmar säger" och SP har svarat "vi jobbar på det" (taget helt ur luften, obs). Vad skall Michael mer säga än att det jobbas på det? Vi har ju NOLL inflytande på SP. Om man har problem med dem så är det väl ARN som gäller, inte Michael.
    I sådana fall borde klubben gå ut med en officiell ståndpunkt att "det är inte vårat problem". Jag, och bevisligen många med mig, har haft uppfattningen att klubben stått bakom sina medlemmar och inte tänkt tolerera att Speedparts ignorerar sina kunder.
    Att ni har noll inflytande på Speedparts är skitsnack, ni kan lätt stövla in och säga "ska ni sponsra vår klubb, så går vi inte med på att ni blåser våra medlemmar". Det är knappast ett orimligt krav.

    Citat Ursprungligen postat av bollman Visa inlägg
    Att vi kanske inte gillar dem som rabattgivare, tja, då får man väl lämna in en motion till årsmötet att de skall tas bort, men jag tror inte det får gehör. Det är de som haft problem som hörs här, inte de som inte har några problem, mer än de som orkar skriva något i klago-trådarna. Jag har bättre rabatter på annat håll så jag behöver inte handla av dem och har inte gjort på många år, men av de jag träffar som handlar av dem så har jag faktiskt inte hört några klagomål. Det verkar vara problem ibland, det är väl rätt tydligt, men jag undrar ibland om det inte får lite väl stora proportioner när det skrivs här på forumet...
    Och givetvis är det dom som har problem som hörs, så är det alltid. Problemet i fallet med Speedparts är att det är skrämmande många som hörs, och dom hörs överallt. På forumet, på facebook (både STCS sida och Speedparts egna), bland medlemmar och på träffar. Det är smärtsamt uppenbart att Speedparts är i en klass för sig när det gäller att blåsa kunder, och försöker du påstå annat så är det bara för att du inte vill ta i det.
    Saab 9-3 Aero -02 Saab 9-3 Vector -04
    Saab 9-5 2.3t -00
    Saab 9-5 2.3t -99

  10. #90
    Steg 3 Roger #2378s avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen Västerås
    Inlägg
    3 702
    Medlem#
    2378
    Enklast för alla vore om klubben slopade Speedparts som sponsor/rabattgivare. Nu upplevs det som att klubben rekommenderar oss att handla hos ett företag som missköter sig. Medlemmar klagar på STCS när problemet ägs av Speedparts.

    Ett tips bara i all välmening. Släpp Speedparts som sponsor och slipp problemen som beskrivs här i tråden.
    Att som nu inte informera om vad man gör eller inte gör skapar dessutom misstroende mot STCS styrelse. Det är det inte värt med tanke på hur lite SP sponsrar klubben med.

  11. #91
    Jag gjorde en beställning därifrån för några veckor sedan. Köpte lite allt möjligt till mina SAAB:ar. Fick allt utom en sak, som tydligen var slut i lager. Skickas separat står det på följesedeln. Har inte hört av mig ännu, men när man läser den här tråden undrar man ju om man kommer få varan alls. Kanske inte så smart att betala i förskott med kort när man handlar av dem? Bättre med postförskott, för då har man ju i vart fall inte betalt för varor som man sedan inte får...

  12. #92
    Steg 5 joH900s avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    5 143
    Medlem#
    7182
    Har de dragit pengar för varor du inte har fått då? Värt att kolla upp

  13. #93
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 162
    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    Att hänga ut mig är inte rätt väg att gå!
    Din attityd är under all kritik!

    Som tillfälligt ansvarig för Sponsorer och Rabattgivare har jag lagt mycket tid på att kontrakta Sponsorer och Rabattgivare för den nya säsongen.

    När väl årsmötet är genomfört hoppas jag att vi har valt in en person som tar hand om Sponsorer och Rabattgivare fullt ut.

    // Michael
    Vad i mitt inlägg där jag konstaterar att att det verkar vara högre prioriterat att lägga tid på bilspel/simulator framför problem som medlemarna upplever med en av klubbens sponsorer som får dig att tycka att "jag hänger ut dig"?
    Eller är det inte tillåtet att fråga efter hur planer och prioriteringar ser ut?



    Jag tror att flera med mig som önskar läsa om vad dialogen leder till som du informerade om i mars då flera inte upplever någon förbättring.
    Det är lätt att tolka ditt svar "Så denna aktivitet har jag inte prioriterat." som att du släpper frågan utan vidare engagemang när du tidigare gett oss förhoppning om att förbättring kommer att ske.

    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    Hej!

    Jag är numera ansvarig för Sponsorerna samt Rabattgivarna.

    Dialog har förts sedan ett tag tillbaka med Speedparts.

    Vi tror på en klar förbättring inom kort.

    Mvh Michael
    Och jag håller med Pumba på att det inte syns någon förbättring, information och tydlighet är bra för att undvika missförstånd.
    Citat Ursprungligen postat av Pumba Visa inlägg
    Problemet ligger ju i att det inte är nått som syns, senaste vi hörde om SP tex så var det nya ägare och ett antal punkter som skulle göras, det finns inga nya ägare och vi ser inte att några av punkterna blev gjorda, vilket du nästan bekräftade nyss.
    Det blir svårt att förstå att det då är gjort något, om alla punkter istället hade uppnåtts så hade det ju varit väldigt tydligt för oss som inte jobbar med det.
    Det blir väldigt flummigt.

    Jag ser ju inte varför jag ska betala in 300kr för att få rabatt hos SP som behandlar mig kass, har helt sluta handla där, så det finns inte mycket kvar som medlemskapet ger mig, känns ju bättre att sätta in de 300kr till rädda barnen eller nått.

    Det är tydligen fler som önskar återkoppling i vad som händer. Vill man hålla det mer diskret för endast medlemmar är TT en bra kanal för information och jag har tydigare utryckt möjligheten att göra ett repotage hos SP för att berätta om alla nyheter och ombyggnationer som sades vara på gång, det tror jag skulle ge ett positivt intryck av SP om de menar allvar.

    Citat Ursprungligen postat av rcy Visa inlägg
    Det är ju jättebra, men varför berättar du inte det då?
    Det enda vi får höra är ju "vi jobbar på det". Ingen status, ingen feedback, ingen förändring, ingenting!

    Om du haft kontakt med Speedparts, varför då inte berätta vad som sades? Du vet att intresset finns, det är väl bara kolla på antalet trådar här på forumet och andelen inlägg från uppretade medlemmar för att inse att det definitivt finns ett behov av att få veta vad som händer. Starta en tråd, berätta att du varit i kontakt med SP, berätta vad som sades och vad ni kom överens om.

    Varför detta ständiga jävla hemlighetsmakeri, vad är det som absolut inte får komma ut? Har ni någon personlig deal med Speedparts eller vafan handlar det om?
    Jag fattar inte!
    Antingen får klubben trycka på Speedparts å medlemmarnas vägnar, eller så får klubben officiellt gå ut med ståndpunkten att "detta är inte vårat problem" och släppa ärendet. Ni kan faktiskt inte välja båda alternativen.



    Pumba har en mycket bra synpunkt här då klubben faktiskt kan välja att inte ha SP som sponsor om de inte sköter sig.
    Jag tror nog att klubben kan tappa flera medlemmar pga. av detta och det är ju bara att räkna efter hur många tappade medlemmar som motsvarar sponsorbidraget samt att det skulle sätta lite press på SP

    Citat Ursprungligen postat av Pumba Visa inlägg
    Samtidigt så är det ju så att om man kollar runt på div sidor med omdömen osv så kan man ju inte säga att SP ligger bra till och men de verkar inte bry sig nämnvärt.
    Vilket säkerligen kan föranledas till att det enligt siffrorna går tämligen bra för verksamheten, vilket kan kännas lite märkligt.
    Det är ju dock även så att många av våra medlemmar väljer att köpa sina grejer där pga att de är sponsorer och ger rabatter, jag är helt övertygad om att SP fått det betydligt svettigare om div klubbar avslutade sponsoravtalen och de istället fick leva på reklamen från nätet, en butik med dessa omdömen brukar ju inte bli gammal i många andra branscher.

    Så nog borde klubben kunna påverka ganska mycket.

    Problemet är ju att det ofta inte finns nåt mellanting på SP, t ex man fick problem men det löste sig hyfsat snabbt, utan det är antingen så kommer allt som det skulle eller så sket det sig rejält.

    Om SP inte skulle vara sponsor så innebär det ju inte att man inte kan handla där eller hur, så utan delar borde man inte bli.
    Det finns ju fler som säljer delar även om det skulle kräva lite mer jobb att hitta delar och att man kanske för beställa utanför Sveriges gränser.
    Citat Ursprungligen postat av Larzzon Visa inlägg
    Den största anledningen till å handla på speedparts enligt mig är att de har de klart bästa sortimentet till og900.

    Detta gissar jag är en av anledningarna till att det blivit ett infekterat ämne, att först mer eller mindre utlovar tornros att då han även tagit på sig rollen som sponsoransvarig så lovar han något som är svårt eller omöjligt att uppfylla. Så här i efterhand hade det varit mycket bättre att direkt säga att "Frågor gällande relationer mellan sponsorer och dess kunder/STCS medlemmar får skötas direkt mellan dessa parter" men å andra sidan så tyker inte heller jag att klubben skall acceptera att sponsorer upprepat misssköter sig utan att att klubben reagerar.
    Citat Ursprungligen postat av rcy Visa inlägg
    I sådana fall borde klubben gå ut med en officiell ståndpunkt att "det är inte vårat problem". Jag, och bevisligen många med mig, har haft uppfattningen att klubben stått bakom sina medlemmar och inte tänkt tolerera att Speedparts ignorerar sina kunder.
    Att ni har noll inflytande på Speedparts är skitsnack, ni kan lätt stövla in och säga "ska ni sponsra vår klubb, så går vi inte med på att ni blåser våra medlemmar". Det är knappast ett orimligt krav.
    Och givetvis är det dom som har problem som hörs, så är det alltid. Problemet i fallet med Speedparts är att det är skrämmande många som hörs, och dom hörs överallt. På forumet, på facebook (både STCS sida och Speedparts egna), bland medlemmar och på träffar. Det är smärtsamt uppenbart att Speedparts är i en klass för sig när det gäller att blåsa kunder, och försöker du påstå annat så är det bara för att du inte vill ta i det.

    Mycket bra poäng Roger och varför inte jobba på alternativ som t.ex. rbmperformance och NeoBrothers?
    Citat Ursprungligen postat av Roger #2378 Visa inlägg
    Enklast för alla vore om klubben slopade Speedparts som sponsor/rabattgivare. Nu upplevs det som att klubben rekommenderar oss att handla hos ett företag som missköter sig. Medlemmar klagar på STCS när problemet ägs av Speedparts.

    Ett tips bara i all välmening. Släpp Speedparts som sponsor och slipp problemen som beskrivs här i tråden.
    Att som nu inte informera om vad man gör eller inte gör skapar dessutom misstroende mot STCS styrelse. Det är det inte värt med tanke på hur lite SP sponsrar klubben med.

    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    Som tillfälligt ansvarig för Sponsorer och Rabattgivare har jag lagt mycket tid på att kontrakta Sponsorer och Rabattgivare för den nya säsongen.
    Jättebra! Det uppskattar jag verkligen men samtidigt undrar jag om ni under denna omförhandling diskuterade problemet med bristen på kundvård, det läget var förmodligen det bästa tillfället att ta upp dessa frågor.

    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    Nu ger jag dig ett öppet varningens finger.
    Vad är det du varnar för?

    9 användare gillar detta inlägg


    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

  14. #94
    Helt original
    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    757
    Vilken j-a hönsgård.

    Jag övervägde ett tag att gå med i STCS.

    Om nu detta är normalfallet i meningsskiljaktigheter och STCS-forumet ska vara kanalen för detta trams så får det vara.

    Undrar hur era styrelsemöten ser ut?????

    /Lufto

  15. #95
    Steg 6 perrs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Köping, Mälardalen
    Inlägg
    6 037
    Medlem#
    1540
    lås denna tråd, gräv ner stridsyxan och move on...

    1 användare gillar detta inlägg


    ///Perr
    Saablös Polestar BST230 förare

  16. #96
    Steg 2 rcys avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Södra Bomhus (Gävle)
    Inlägg
    2 395
    Medlem#
    6935
    Citat Ursprungligen postat av perr Visa inlägg
    lås denna tråd, gräv ner stridsyxan och move on...
    På vilket sätt skulle det lösa problemet? STCS problem är väl att det är just så man under många år har hanterat problem, och det har ju uppenbarligen inte fungerat.
    Dom som har betalat tusentals kronor till Speedparts men fortfarande inte fått sina varor är nog inte så intresserade av att "gräva ner stridsyxan" såvida det inte innebär att dom får det dom betalat för eller pengarna tillbaks.

    (Jag påpekar direkt att detta inte är en pik mot nuvarande styrelse, problemen har funnits långt innan dom kom på plats)
    Saab 9-3 Aero -02 Saab 9-3 Vector -04
    Saab 9-5 2.3t -00
    Saab 9-5 2.3t -99

  17. #97
    Steg 2
    Reg.datum
    nov 2012
    Inlägg
    2 262
    Det är pinsamt att dom kan hålla på såhär. Dom verkar inte svara på mail heller.
    Om dom levt på obestånd hade jag förstått beteendet men dom går ju med vinst eller ....?

  18. #98
    Steg 1 benny900s avatar
    Reg.datum
    apr 2005
    Ort
    Dalarna
    Inlägg
    1 266
    Medlem#
    6770
    Speedparts resultat är riktigt bra. Även om omsättningen går ner så verkar det snurra på bra och lönsamheten markant. Orsaken till att omsättningen går ner vet ingen av oss här på forumet men jag gissar det strax kommer några inlägg om det. Min egen gissning är att omsättningen sjunker i takt med att SAAB beståndet blir äldre. Orderingången är omkring 100' per arbetsdag och rimligen är inte alla kunder missnöjda. Hur många order/kunder det kan vara per dag är väl kanske 50 st? Vad omsättning och resultat skulle vara med högre andel nöjda kunder är svårt att säga men sannolikt högre.

    Jag har ingen anledning tro annat än att STCS informerar SP om vad medlemmar tycker. Om SP lyssnar vet jag självklart inte men i slutänden är det försäljningssiffrorna som säger vad kunderna verkligen tycker om dem.

  19. #99
    Sugmotor Mattias Ds avatar
    Reg.datum
    jul 2015
    Ort
    Jonstorp
    Inlägg
    15
    Medlem#
    9912
    Hej.

    Vill passa på att skriva något positivt. Tycker denna leverantör får fyra av fem SAABar den sista kan de få när de börjar svara i telefon.

    För ett par månader sedan har jag återupptagit SAAB intresset och köpt ett par bilar som behöver lite omvård o delar. Givetvis kollade jag runt och SP verkade vara den leverantör som var mest intressant.

    Jag blir förvånad över alla klagomål! Givetvis förstår jag att vissa tycker det inte är bra när de inte svarar i telefon, detta beror troligen på att det valt den linjen för att hinna leverera alla order och hålla låga priser.
    Jag har vid flera tillfällen ställt frågor via mail till SP och alltid fått svar inom ok tid, dvs ett par timmar tom kl 21,00 på kvällen.

    Stort pluss.

    Mattias

  20. #100
    Helt original
    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    757
    Citat Ursprungligen postat av rcy Visa inlägg
    På vilket sätt skulle det lösa problemet? STCS problem är väl att det är just så man under många år har hanterat problem, och det har ju uppenbarligen inte fungerat.
    Dom som har betalat tusentals kronor till Speedparts men fortfarande inte fått sina varor är nog inte så intresserade av att "gräva ner stridsyxan" såvida det inte innebär att dom får det dom betalat för eller pengarna tillbaks.

    (Jag påpekar direkt att detta inte är en pik mot nuvarande styrelse, problemen har funnits långt innan dom kom på plats)
    Själv är jag skitnöjd med Speedparts hittills.

    Likväl fortsätter styrelsemedlemmar och förtroendevalda inom STCS att likväl, och ofta, att "dividera" här publikt. Ofta med haranger och meningar som inte platsar publikt för ett förtroende för STCS.

    Ni borde skärpa er. Så här gör man inte inom en klubb eller förening. Punkt slut.

    /Lufto
    Senast redigerat av Lufto den 2015-11-11 klockan 23:22.

Liknande ämnen

  1. Svar: 32
    Senaste inlägg: 2019-09-04, 21:27
  2. Svarar någon på "sponsor"?
    Av Soundcorp i forum Klubbfrågor
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2013-01-22, 23:12

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •