Sidan 126 av 135 FörstaFörsta ... 2676116124125126127128 ... SistaSista
Resultat 2 501 till 2 520 av 2690

Ämne: Träningsdagbok

  1. #2501

    Re: Träningsdagbok

    Då prova man att gå med stavar häromdagen. Var svårare än jag trodde och kändes lite i armarna sen Men kul

  2. #2502
    Grundladd
    Reg.datum
    aug 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    178

    Re: Träningsdagbok

    Vill man ha resultat rekomenderar jag crossfit. Kör det två gånger i veckan, kombinerat med två box- pass. Har fått bra form på armar och rygg rätt snabbt. Byggt på 2 kg muskler. Hoppas jag.
    Jag och Niklas ska försöka komma i form tillsammans och hade tänkt att köra "före och efter" bilder, men nu har jag kommit i för bra form för att det ska vara skoj

    Crossfit: Har gjort att jag klarat 158 armhävningar på tårna under ett pass. (klarar bara 60 i stäck just nu) Klarar att hålla fokus på träning trots mjölksyra och känning av att behöva kräkas =D Sen hjälper det att man har en lite större kille att boxas mot på boxpassen så att man verkligen tränar dom där 75 minutrarna...

    Börjat nytt jobb och tappat lite fokus pga en jädra tenta. Men nu är jag på g igen

    Kul att se att tråden lever vidare!!

    / Linda :o)
    Barn omtalar vad de gör, gubbar vad de gjort, och narrar vad dom ska göra./Johan Oxenstiern

  3. #2503
    Helt original
    Reg.datum
    aug 2007
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    875
    Medlem#
    7093

    Re: Träningsdagbok

    Dåligt med träning förra veckan. Björkarna har exploderat här nu.
    Så jag får medicinera dygnet runt

    Det blev ~6km löpning i onsdags.
    Och igår blev det 93km på cykeln. Skönt med iaf ett längre pass i benen inför Vättern.

  4. #2504
    Steg 1 cactuzs avatar
    Reg.datum
    maj 2011
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    1 215
    Medlem#
    8541

    Re: Träningsdagbok

    Var ute och fotograferade hästar heeeela dagen igår, idag har jag nackspärr så det blir nog bara promenader den här veckan
    Har kört konditionsträning/fettförbränning nu i fyra månader och gått ner 25kg, nästa vecka tänkte jag börja styrketräna seriöst för första gången på många år. Det ska bli intressant.
    Saab 9-3 SS 2,0t -05 - ///Mackanized BioPower - projekttråden
    Saab 9-3 SS Aero -05 - ///Mackanized BioPower
    Saab 9-3 CV Aero -05 - ///Mackanized BioPower

  5. #2505
    Exceptionell mappning
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    13 158
    Medlem#
    2555

    Re: Träningsdagbok

    Citat Ursprungligen postat av cactuz
    Var ute och fotograferade hästar heeeela dagen igår, idag har jag nackspärr så det blir nog bara promenader den här veckan
    Har kört konditionsträning/fettförbränning nu i fyra månader och gått ner 25kg, nästa vecka tänkte jag börja styrketräna seriöst för första gången på många år. Det ska bli intressant.
    Superbra jobbat.
    http://www.garaget.org/rz
    9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.

  6. #2506
    Steg 1 cactuzs avatar
    Reg.datum
    maj 2011
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    1 215
    Medlem#
    8541

    Re: Träningsdagbok

    Citat Ursprungligen postat av RZ
    Superbra jobbat.
    Tack, det var billigare att lätta 25kg på sig själv än att lätta 25kg på bilen
    Saab 9-3 SS 2,0t -05 - ///Mackanized BioPower - projekttråden
    Saab 9-3 SS Aero -05 - ///Mackanized BioPower
    Saab 9-3 CV Aero -05 - ///Mackanized BioPower

  7. #2507
    Helt original
    Reg.datum
    aug 2007
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    875
    Medlem#
    7093

    Träningsdagbok

    1,5h innebandy i tisdags.

    Göteborgsvarvet igår.. 1:39:17. Målet var under 1:40. Gick ut alldeles för hårt och förlorade det på andra milen.

  8. #2508
    STCS Styrelse,
    Sekreterare
    Mr_Lööfs avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    5 120
    Medlem#
    6234

    Re: Träningsdagbok

    Vandring på 8km ungefär idag med lätt ryggsäck på skogsstig.

    Var gött!
    Min bil på garaget.org
    Tacka Fan för det! Du har ju tankat 95!
    NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY

  9. #2509

    Re: Träningsdagbok

    Har inte varit ute alls och motionerat idag. Inget kul väder

  10. #2510
    STCS Styrelse,
    Sekreterare
    Mr_Lööfs avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    5 120
    Medlem#
    6234

    Re: Träningsdagbok

    Citat Ursprungligen postat av jessica_
    Har inte varit ute alls och motionerat idag. Inget kul väder
    Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.

    Själv så var jag och tränade GVT på gymmet igår. Blev bröst, rygg, armar och axlar som fick smaka på lite vikter.


    //Mr_Lööf
    Min bil på garaget.org
    Tacka Fan för det! Du har ju tankat 95!
    NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY

  11. #2511

    Re: Träningsdagbok

    [quote=Mr_Lööf]
    Citat Ursprungligen postat av "jessica_":1ky1rc6l
    Har inte varit ute alls och motionerat idag. Inget kul väder
    Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.

    Själv så var jag och tränade GVT på gymmet igår. Blev bröst, rygg, armar och axlar som fick smaka på lite vikter.


    //Mr_Lööf[/quote:1ky1rc6l]

    Hahah det har du rätt i. Är bara att ta på sig men var segt igår men gick bättre idag

    Ojoj, inte illa det Men skönt att vara inne iallafall om det är dåligt väder.

  12. #2512
    STCS Styrelse,
    Sekreterare
    Mr_Lööfs avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    5 120
    Medlem#
    6234

    Re: Träningsdagbok

    [quote=jessica_]
    Citat Ursprungligen postat av "Mr_Lööf":2vxmef5l

    Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.

    Själv så var jag och tränade GVT på gymmet igår. Blev bröst, rygg, armar och axlar som fick smaka på lite vikter.


    //Mr_Lööf
    Hahah det har du rätt i. Är bara att ta på sig men var segt igår men gick bättre idag

    Ojoj, inte illa det Men skönt att vara inne iallafall om det är dåligt väder.[/quote:2vxmef5l]

    Gött att de gick bättre idag. Jo de är ju skönt att vara inne när det är dåligt väder. Men tänk så här. Det kännas alltid gött att ta en dusch efter att ha varit ute i regn.
    Min bil på garaget.org
    Tacka Fan för det! Du har ju tankat 95!
    NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY

  13. #2513

    Re: Träningsdagbok

    [quote=Mr_Lööf]
    Citat Ursprungligen postat av "jessica_":6avte412

    Hahah det har du rätt i. Är bara att ta på sig men var segt igår men gick bättre idag

    Ojoj, inte illa det Men skönt att vara inne iallafall om det är dåligt väder.
    Gött att de gick bättre idag. Jo de är ju skönt att vara inne när det är dåligt väder. Men tänk så här. Det kännas alltid gött att ta en dusch efter att ha varit ute i regn. [/quote:6avte412]

    Skönt när det går bra Köpt mig stavar med nu så prova dom idag. Riktigt skönt

    Precis, då slipper man ju iallafall allt regn och skit. Något pass idag med?

    Haha det är alltid lika gött

  14. #2514
    Sugmotor
    Reg.datum
    jul 2010
    Inlägg
    32

    Re: Träningsdagbok

    Citat Ursprungligen postat av Helgonet
    Vill man ha resultat rekomenderar jag crossfit. Kör det två gånger i veckan, kombinerat med två box- pass. Har fått bra form på armar och rygg rätt snabbt. Byggt på 2 kg muskler. Hoppas jag.
    Jag och Niklas ska försöka komma i form tillsammans och hade tänkt att köra "före och efter" bilder, men nu har jag kommit i för bra form för att det ska vara skoj

    Crossfit: Har gjort att jag klarat 158 armhävningar på tårna under ett pass. (klarar bara 60 i stäck just nu) Klarar att hålla fokus på träning trots mjölksyra och känning av att behöva kräkas =D Sen hjälper det att man har en lite större kille att boxas mot på boxpassen så att man verkligen tränar dom där 75 minutrarna...

    Börjat nytt jobb och tappat lite fokus pga en jädra tenta. Men nu är jag på g igen

    Kul att se att tråden lever vidare!!

    / Linda :o)
    2kg muskler på hur lång tid? Muskelmassan ökar inte i en rasande takt precis.

    Jag är 18 år och har tränat i snart ett halvår. Tar 170kg i marklyft, ska ge mig på 200 blankt på onsdag.

  15. #2515
    STCS Styrelse,
    Sekreterare
    Mr_Lööfs avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    5 120
    Medlem#
    6234

    Re: Träningsdagbok

    Citat Ursprungligen postat av jessica_

    Skönt när det går bra Köpt mig stavar med nu så prova dom idag. Riktigt skönt

    Precis, då slipper man ju iallafall allt regn och skit. Något pass idag med?

    Haha det är alltid lika gött
    Idag har de inte blivit något har haft fullt upp igår med att polera en bil, så idag var det en slappar dag. Men var iväg en sväng och köra lite basket på en skola här där jag bor.

    Men imorgon måndag så blir de ett träningspass.

    //Mr_Lööf
    Min bil på garaget.org
    Tacka Fan för det! Du har ju tankat 95!
    NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY

  16. #2516
    Helt original
    Reg.datum
    aug 2007
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    875
    Medlem#
    7093

    Träningsdagbok

    Lat förra veckan.. Ingen träning.
    Startade denna veckan med 9,3mil på cykeln.

  17. #2517
    Exceptionell mappning
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    13 158
    Medlem#
    2555

    Re: Träningsdagbok

    4,3mil cykel på kvällskvisten.
    http://www.garaget.org/rz
    9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.

  18. #2518
    Steg 1
    Reg.datum
    mar 2005
    Ort
    Stockholm, Norrort.
    Inlägg
    1 633

    Re: Träningsdagbok

    Operation dubbelhaka påbörjat! (dvs inte operation utan mission )
    Nästan 8km avklarat. Långsammaste varvet 6:17 och snabbaste 4:37. Puh
    Mvh Timmy

  19. #2519

    Re: Träningsdagbok

    [quote=Mr_Lööf]
    Citat Ursprungligen postat av "jessica_":2j37c451

    Skönt när det går bra Köpt mig stavar med nu så prova dom idag. Riktigt skönt

    Precis, då slipper man ju iallafall allt regn och skit. Något pass idag med?

    Haha det är alltid lika gött
    Idag har de inte blivit något har haft fullt upp igår med att polera en bil, så idag var det en slappar dag. Men var iväg en sväng och köra lite basket på en skola här där jag bor.

    Men imorgon måndag så blir de ett träningspass.

    //Mr_Lööf[/quote:2j37c451]

    Nöjd med bilen nu då?

    Och basket kan alltid vara skoj även ifall det ofta görs för att det är kul

    Då är du på att igen

  20. #2520
    Grundladd
    Reg.datum
    aug 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    178

    Re: Träningsdagbok

    Citat Ursprungligen postat av DeaZz
    Citat Ursprungligen postat av Helgonet
    Vill man ha resultat rekomenderar jag crossfit. Kör det två gånger i veckan, kombinerat med två box- pass. Har fått bra form på armar och rygg rätt snabbt. Byggt på 2 kg muskler. Hoppas jag.
    Jag och Niklas ska försöka komma i form tillsammans och hade tänkt att köra "före och efter" bilder, men nu har jag kommit i för bra form för att det ska vara skoj

    Crossfit: Har gjort att jag klarat 158 armhävningar på tårna under ett pass. (klarar bara 60 i stäck just nu) Klarar att hålla fokus på träning trots mjölksyra och känning av att behöva kräkas =D Sen hjälper det att man har en lite större kille att boxas mot på boxpassen så att man verkligen tränar dom där 75 minutrarna...

    Börjat nytt jobb och tappat lite fokus pga en jädra tenta. Men nu är jag på g igen

    Kul att se att tråden lever vidare!!

    / Linda :o)
    2kg muskler på hur lång tid? Muskelmassan ökar inte i en rasande takt precis.

    Jag är 18 år och har tränat i snart ett halvår. Tar 170kg i marklyft, ska ge mig på 200 blankt på onsdag.
    Det har tagit ett gäng månader Januari- april ungefär.
    Det roligaste är att känna att kläderna sitter bättre än förut, man orkar mer- jag känner mig glad och jag har inte varit sjuk på länge.
    Men jag måste erkänna att det är psykiskt att se dom där siffrorna stiga på vågen, trots att jag vet att jag äter rätt och tränar mycket. Det sitter i hjärnan verkligen.

    200 i bänk! Hoppas att det gick bra!!

    Har varit på weekendresa till London och käkat gott och druckit öl. Gick till gymmet idag och det kändes så J*VLA bra! Undra om det är så man ska göra. Ta en öl-weekend lite då och då... :o)

    Du som gått ner 25kg... RESPEKT! 80) Jäkligt bra jobbat!! Alla vi som försökt gå ner i vikt eller förändra kroppen på något sätt vet att det är en jäkligt tuff utmaning! Verkligen skitbra jobbat!
    Barn omtalar vad de gör, gubbar vad de gjort, och narrar vad dom ska göra./Johan Oxenstiern

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •