Va snack om att börja pressa dem igenom i gamla SAAB/NEVS fabriken för ett tag sen, samt huv och lite andra , men Orio/Hedin sparkade större delen av...
Jag tolkade ”country of origin: CN” som det var nyproduktion. Trodde inte det var lönsamt att förlägga dessa delar dit när bilarna var i produktion....
Tack för alla goda råd och tyckanden. Röret är helt men läckaget är vid anslutningspunkterna. Eftersom jag inte är verkstadskunnig trodde jag att det...
En notering gällande kort och lång remdragning är att den långa belastar mindre än den korta vilket innebär att det är bättre för lagringarna med den...
För avdelningen onödigt vetande så kan jag meddela att originalkedjan som satt i produktionen var från Tsubaki, Ersättningen från "saab" idag är Febi...
är ingen nytillverkning så........det som säljs är det som finns till vectra C. Den har man ansett får duga även på Saab och det är såklart bättre än...
Skaffa openSid så kan du hålla koll på IOFF. När den börjar bli negativ, är det antigen slitna stift eller något annat. Stiften byts lämpligen varje...
Ser nå den Johan, med at det ligger terapi iht. oppussingen. Men idioten i det, vil jeg nå ikke si at det er. Ser nå den, med at det er ironisk ment....
Det blev bra på min 04:a. Datorn jag sa P0501 och Right Front, men det kan ju varit fel på båda sidorna redan från början. Ringen HF var sprucken när...
Fick anmärkning på rostskada på bakre subframe på min 9-3NG 2004. I EPC är det olika artikelnummer på den för 2003-2004 jämfört med 2006-2011. Nu när...