De brukar klara sig oväntat bra, jag har alltid lyckats skruva ur dem efter att jag först rensat ut smuts från skruvskallen. Jag antar att värmen vid...
För typiska vevaxelgivarfel så tror jag att det huvudsakligen är tid, och till viss tid temperatur, som får den att tappa magnetisering. Eftersom den...
Om det inte är någon specialare så är det lite hugget som stucket, de kan dock båda bli kultbilar nån gång i framtiden i kraft av att det är Saabar....
En vanlig batteriladdare är för säkert för klent, startmotorn drar ju många hundra ampere i inkopplingsögonblicket, du skulle kunna prova med rejäla...
Kopplingen mellan TCS och MIU samt Trionic är helt annorlunda på MY99 och MY01 - och det är därför din TCS inte fungerar. På MY99 fanns ett helt eget...
Specifikt för just en Aero, motorns status. Trim utan hårdvaruuppgradering skulle jag undvika, likaså om motorn inte går perfekt eller om man slarvat...
Ett problem är att CANDIn matas från OBD, inte Tech2-sidan. Så en gissning är att du måste bygga om skarven så du kan mata in 12V där. Att bara bryta...
Detta med att kör med extra kraft behöver man koppla ur den existerande matning först annars blåser man troligen någon säkring eftersom bilens kraft...