Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 29 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
  Utskriftsvänlig version

Re: Eftersnack Mantorp 28/8 2010
Författare Meddelande
InläggPostat: mån, 2010-aug-30, 20:59 

Tack allesammans för en kanon dag!!

O tack för fajten =)
(ng900)

Samuelf skrev:
Fantastiskt bra banträff denna gång! Kunde vi ha fått bättre väder!?! Tack till Race Crew som skötte omständigheterna bra och var flexibla. Råkar det växa bananer på äppelträdet får man väl göra banana split istället för äppelpaj. =)

Jag hann köra mina två slalomkörningar innan jag upptäckte att den lilla sprickan på downpipen plötsligt var en konkurrent till grand canyon, så jag tog beslutet att ila tillbaka till garaget i Linköping och svetsa ihop eländet. Min svåger (masen, Kalle B, fläskhuvud, etc... Kärt barn har många namn ;)) följde med och köpte en ny bromsslang, då hans hade legat emot fälgen och således nötts av.

Jag hann tillbaka för att få mig ett familjepass med frugan bredvid så det var succé, eftersom detta var första gången hon haft möjlighet att följa med. Det gav mersmak och snart är det nog ett medlemskap åt henne som gäller. :applause:

Måste tacka vem-det-nu-är som körde den tvåfärgade 9-3:an som gjorde en av körningarna extra rolig genom att vara rätt jämn med mig. Mer effekt än jag på rakorna, mindre grepp än jag i kurvorna gav oss varsin chans till omkörning. Bättre än så blir det inte! ;D

Och slutligen... Race Crew-Dennis: Bilen höll för andra träffen i rad!!! Ehm... Nåja... Jag kunde köra den därifrån för egen maskin iaf. Hmm... Vänta nu, eftersom min pajade först så borde ju jag ha fått inkassera 50:- var av både bror, svåger och slagskeppskapten Wallin. Måste undersökas!

InläggPostat: tis, 2010-aug-31, 14:45 

Medlemsnummer: 3307
Suveränt lördags nöje! Tack för ett kanonarrangemang Race Crew, och riktigt skoj va det ju mad slalomen denna gången :-) ganska förvånad att man va lyckades hitta kortaste vägen. Kan tyvärr inte ta åt mig äran utan den måste gå till Bollman som smitt ihop en så skojig leksak!

Hoppas nu den håller ihop på Kinnekulle oxå!

InläggPostat: ons, 2010-sep-01, 09:22 
Användarvisningsbild

Medlemsnummer: 2963
Mick skrev:
Kan tyvärr inte ta åt mig äran utan den måste gå till Bollman som smitt ihop en så skojig leksak!

Klart du kan! Bara för att man har en bra bil betyder ju inte det att den tar dig
runt en konbana fort.
Det är ju fortfarande du som styr =)

9000 2.3T -92 340Hk/510Nm.... 1:26:91 i Superstage

9-5 2.3T Vector -05

InläggPostat: ons, 2010-sep-01, 09:47 
Användarvisningsbild

Medlemsnummer: 5146
jonTe skrev:
Mick skrev:
Kan tyvärr inte ta åt mig äran utan den måste gå till Bollman som smitt ihop en så skojig leksak!

Klart du kan! Bara för att man har en bra bil betyder ju inte det att den tar dig
runt en konbana fort.
Det är ju fortfarande du som styr =)

:withstupid:

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 29 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]