Niding skrev:
Bara jag som är lite intresserad av SAABoholics försvar ang. vad Root sagt ?
Eftersom, i mitt tycke, han sa nåt vettigt, iaf ang. blocket.se och häleri, men sen blir beskylld för detsamma, att "luras" på pengar.
Givetvis är mitt inlägg fabricerat och inte alls sant på något som helst sätt, men det påvisar min poäng i det som LM citerade, nämligen ... bara för att det står "på Internet" så är det inte nödvändigtvis sant.
Således, bara för att det står i ett inlägg på STCS-forumet så är det inte nödvändigtvis sant.
Anstränger man de grå lite smått så kan det faktiskt vara precis så som jag beskrev i det som LM citerade, eller det som Kongo beskrev. Det finns trots allt en anledning, bortsett från det som har med lagstiftningen att göra, till att vi har valt den strikta hållning som vi har - nämligen erfarenhet gällande just det här sedan tidigare.
Att vi som driver forumet ska lägga den oerhörda mängd energi och framförallt
tid på att agera polis och rättsväsende gällande ett annonsforum som vi tillhandahåller helt kostnadsfritt för alla registrerade deltagare på forumet, enbart för att underlätta ett lagbrott som vi dessutom blir ansvariga för är helt enkelt ett uppåt väggarna orimligt krav som aldrig någonsin kommer att uppfyllas.
Vi sköter forumet på vår egen tid, och har ingen ersättning från STCS. Om det är så att vissa delar av forumet, som inte är en del av forumets huvudinriktning, tar för mycket tid och energi i anspråk så kommer vi helt enkelt att plocka bort den delen för att inte de delar som är forumets huvudinriktning ska bli försämrade.
Tänk gärna på det innan ni ställer alltför orimliga krav och anklagar både oss och klubben för uppdiktade brott (1) - är det så att vi känner att det kostar mer än det smakar att ha annonsforumen så kommer de att plockas bort.
(1) Att anklaga STCS och forumet för att vara hälare för att vi väljer att följa svensk lagstiftning är ändå lite väl magstarkt.