Nu måste jag skriva av mig lite, för att släppa ut min ilska mot den hemsökta saken som står på parkeringen.

Skulle köra 2st från Helsingborg till röstånga, det är en tripp på 7 mil enkel resa.

Jag står i stan och väntar med rutan nere.. Det blev kallt som fan kl 3 på natten, men va fan tänkte jag, jag har ju värme i min gröna best. Nej för helvete, när jag kör iväg med de 2 personerna, ja då jävlar lägger värmen i bilen av!

Så jag satt och nästan frös ihjäl på vägen dit och hem, det va snudd på minusgrader i bilen! Trodde ett tag att jag skulle behöva amputera bort fötterna pga köldskador.. Ja jävlar va svinit kallt det va i bil s*tans.

Så jag misstänkte innertempsensorn i detta dramat, men det va det icke, då jag nyss bytade till en som jag vet fungerar, men det blev ingen förbättring? Bra att veta är att när värmen försvann så började tempsensorn föra liv som en motorsåg. Så jag gav den en sån jävel så jag trodde jag skulle skicka den igenom torpedväggen. Då tystnade den.

Vad kan det vara?

Bilen är en Saab 9000 cse 2.3T -95


(PS. Ursäkta för alla svordomar och överdrifter, men jag är lite kinkig på bilen just nu)