Resultat 1 till 20 av 2703

Ämne: Min Norske 9-5 Estate Prosjekt.

Hybridvisning

  1. #1
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 906
    Medlem#
    12886
    Fikk nå ut pluggen til slutt. Og oljen var sort. Så det ble flushing, med påfyll av ny væske.




    Så sjekket jeg ut med, hvordan Saab`n har det om dagen, under sin lagring. Og det virker som om han trives, hvor av at han starter og går, som ønsket. Hadde feiing i garasjen. Så da ble det dekket til, med presenning over hjulene. Slik at man unngikk event. stensprut. Kunne jo ha kjørt den ut, slik som alle andre. Men ønsket ikke at bilen ble våt, og møkkete med løv på hjulene, siden det regnet den dagen.






    Så har jeg tatt en nærmere kikk på BMW`n. Og hjulopphenget med skiver, var noe slitt, for og si det pent. Men deler er anskaffet, slik at jeg får rettet opp i det. Og pusset hjul rommene, slik at de fremstår som nye igjen.










    Og siden det er gåen toppakning, blir det og prøve først ut med iht. bildet. Og om ikke det går, blir det og overhale toppen. Som igjen er noe mer jobb, enn det var med Saab`n. Og det er første gangen, jeg gjør denne jobben på en M54 motor. Men det går vel, som alt annet. Men før jeg benytter dette produktet, blir det med å skifte ut radiator, vannpumpe samt termostat. Da det er både aluminium topp og blokk. Går det ikke å prøve med, og stramme til toppboltene. Da det sitter stålhylser, hvor boltene går i blokka, som løsner. Noe som bla.a. må skiftes ut ved overhaling. Men skulle det være, sprekker i topp/blokk. Blir det med, og skift ut motoren. Og da muligens gå for en 3.0l Hvor av i dag, det sitter en 2.5l i bilen originalt. Visuel er motorene like, for uten noe annerledes innsug.





    RISLONE Head Gasket Fix

    Et unikt produkt som permanent forsegler sprekker og kjølevæskelekkasje som f.eks topplockpacknings-, cylindershuvuds-, stoppe og frostskader i ett enkelt trinn. Dette gjør produktet svært enkelt å bruke samtidig skåner miljøet. DIREKTE tetting lekkasjer i kjølesystemet. Produktet inneholder en kombinasjon av tetningsmidler og 4 forskjellige typer tetting partikler av forskjellige størrelser trenge inn i sprekker og revner, og som etter herding å stoppe lekkasjer permanent. Tetningen utnytter den høye temperatur inne i sylinderen (opp til 2800°C ), og bruker det som en katalysator i herdeprosessen som gjør at materialet er sterkere enn selve pakningen. Kan brukes brukes til alle vannkjølte motorer. Den avanserte formelen fungerer på for eksempel topplokket og forsegler alle andre lekkasjer bedre enn konvensjonell radiatortetning. INGEN drenering og spyling av systemet er nødvendig før tilsetting. Med RISLONE Head Gasket Fix kreves ikke at kjølesystemet tømmes før påfylling, bare fyll opp systemet, noe som letter bruken og i tillegg beskytter miljøet.

    • Head Gasket Fix legges til lekkasje i alle frostvæske og kjølesystemer.
    • Systemet trenger ikke å skylles ut før eller etter.
    • Utviklet for alle nye og gamle radiatorsystemer.
    • Lagt til den store lekkasje eller sprekker i toppen, blokk eller toppakning.
    • Patentert resept uten skadelige partikler som kan tette kjølesystemet.
    • Kan legges i ekspansjonskaret. • OEM - godkjent formulering.
    • Super Konsentrer 624G avtaler med motorer opp til 4 og 6 sylindrede motorer. En flaske for 5-12 liter kjølevæske. En ½ flaske mellom 3 og 4,9 liter kjølevæske. For større systemer, en flaske per 12 liter kjølevæske.
    • RISLONE er bevist siden 1921 og utviklet sammen med bilindustrien , motorer og kjølevæsker .
    • Produktet er egnet for biler som kan gå 20 minutter på tomgang uten overoppheting.


    1 användare gillar detta inlägg



Behörigheter för att posta

  • Du fÃ¥r inte posta nya ämnen
  • Du fÃ¥r inte posta svar
  • Du fÃ¥r inte posta bifogade filer
  • Du fÃ¥r inte redigera dina inlägg
  •