Hejsan..



Det hela har redan för "länge" sedan dragit igång och fina bettan är nu helt riven igen..

Bettan min är en bil som jag köpte för ca 7år sedan,, typ -98 någon gång,,den var då i vanligt St3 skick,dämpare osv.

Kort efter rasade lådan och då ställdes den av,, pallade upp den och rev ner som vanligt folk numer gör.. Dvs stolar,, inredning,, motor,, osv.
Sen ingick den ju st3+ runt 340,, lite erövringar som Bågar mm gjordes,,pga den låga vikten ( 1200 nånstan) gick det ju hyffsat.
Sen har det bara gått utför med min lilla bettan,, folk frågade mig för 4år sedan om det inte var dags,,sista "edition",,näää,, finns alltid nått kvar o göra..

Så nu är man här,,nu känns det som att dte inte finns så mycket kvar att göra på denna bilen efter detta året..
Därför kommer bilen nog säkerligen säljas i höst för hjälp till nästa projekt.
Det är på Hemlighetsstämmplad nivå änsålänge och är mycket häftigt om det går igenom.
Tror inte många kan föreställa sig det..
Aja,,inte avslöja för mycket..

Men va tusan,, alla andra är ju så bra på att hålla det tyst så jag spelar med öppna kort och sen får man bara hoppas att nästa säsång går hälften så bra som -04 så är jag mer än nöjd.. = inget direkt ras och problem..

(förutom en o annan packning,, eller sisådär 5st.. )


Bilder mm kommer rammla in vartefter,, uppdatering sker också hela tiden..


Höres..
Trevlig helg föressten..

Mvh Robban..