Tja!

Bil 9-5 Aero 00

3" Twinpipes från T med racekatt
Programvara av mats!

Ska Peaka 1,5bar för stabilisering vid 1,4-1,3bar!

Just nu går den riktigt skumt, smyger jag med gasen, så hör jag Turbon ljuda ett dovt ljud, Man hör den alltså arbeta. Stämplar jag fullt, så laddar turbon på hej vilt, fast bilen fortfarande inte rör på sig, De händer lixom inget fast turbon skjuter på. Den går upp till 1,5-1-6bar för att sedan bakskjuta och bilen hugger till (Laddspärr?), börjar jag om och segar upp den så sticker bilen iväg och går då bra, men efter några skunder vid normalt ladd (1,4-1,3) så sjunker laddtrycket ner under 1bar ca 0,8bar. Alltså stämplar jag laddar den mer än normalt, fast bilen inte rör sig, för att sen bakskjuta i avgas samt rycker till. Smyger jag på gasen går den hyffsat bra men sänks sedan i ladd.

Jag har felsökt, De jag har gjort, satt systemet i tryck, den ända luftläckan jag märker är från vevhusventilationen, men de kan väl knappast ha med de att göra. Kollat så att inte Avgassystemet läcker, Bytt stift (BCPR7ES 11) kollat slangar till APC, De bör ju vara något som läcker iom att jag hör de dova ljudet från turbon....lr?

Någon som har någon idé?`för mina är iaf slut nu!

Väldigt tacksam för svar!

//Mvh TP