OM man klämmer max ett bra tag tycker jag iaf att mitt ladd sjunker mkt, går typ upp på halva gula? Resultat av för varm turbo eller en som har gått lite för många mil? Med en 3" DP utan kat, hur stor skillnad gör de?
OM man klämmer max ett bra tag tycker jag iaf att mitt ladd sjunker mkt, går typ upp på halva gula? Resultat av för varm turbo eller en som har gått lite för många mil? Med en 3" DP utan kat, hur stor skillnad gör de?
9000 CSE 2.3T -94
En ny IC kanske?
Marcus Lind
jo men nu är de ju ändå orginaleffekt vi pratar om, tex på maptun steg 4 har man inte uppdaterat IC än, brukar väl göra de kring 300>?? Byts turbon av saab på en vanlig service? Vad omfattar 20k mils-servicen? Bara kamkjedja och dylikt?
Alla tips tas imot
9000 CSE 2.3T -94
IC borde bytas på steg 1 redan...
Marcus Lind