Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Så var det min tur då =(

  1. #1
    Grundladd
    Reg.datum
    nov 2004
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    253

    Så var det min tur då =(

    Har haft bilen i Stockholm några dagar. Kör till Västerås. När jag parkerat märker jag att jag fått brytmärken på handtagen, både på förarsidan och passagerarsidan. Tror verkligen idioterna att man kommer in i en bil genom att bryta bakom handtaget mot plåten? Fick en fin repa på dörren på köpet också. Bilen var dessutom rattlåst med en Abus krycka, så dom jävlarna lär ju knappast ha kommit iväg med bilen i vilket fall. Känner att jag måste skriva av mig lite. Tänker på Jokero som lyckades låta bli att spöa skiten ur grabben, vet inte om jag hade fixat det i min situation. Fan vad jag är trött på skitungar som inte kan skilja på mitt och ditt. Har inte kollat än om nyckeln funkar i låsen, kanske borde göra det. Inte ens lönt att anmäla, polisen har tillräckligt dålig statistik som det är. Ett James Bond larm kanske inte skulle vara så dumt. Spräng skiten bara.
    9000 CSE 2,0T -93, SÅLD
    9-5 Aero Kombi Automat -02 SÅLD
    9-3 2,0T SC -08 Automat

  2. #2
    Steg 4
    Reg.datum
    jan 2004
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    4 637
    Ja det gör man om man fixar en liten diskret buckla så att man får in en liten krok mellan plåten och handtagt. Då är du inne på tre röda.

    Tyvärr...
    Det är inte lätt att vara ett pucko...
    Byggde gruvborrmaskiner, stora jävlar. Nu slutbesiktigar jag dom istället...
    Svart SAAB 9-5 Aero Kombi -00

  3. #3
    Steg 3
    Reg.datum
    jul 2004
    Ort
    Jönköping/Värnamo
    Inlägg
    3 656
    surt med folk som ger sig på ens egendom... vad skam man göra för att klara sig egentligen?

  4. #4
    Steg 6
    Reg.datum
    dec 2004
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    6 405
    Nybörjare som inte kom in i bilen skulle jag säga.
    Går på 3 röda som en sa om man gör rätt.

    Men håller med dig att det är surt att se nått sådant.
    Kör nu en 9-5SE 2,3t -01 som kommer att ändras lite innan jag är klar!
    Körde denna innan!

  5. #5
    Grundladd
    Reg.datum
    nov 2004
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    253
    Jag har inte direkt nåt förflutet som biltjuv, men jag trodde inte att man kunde öppna en bil på det sättet. Man lär sig tydligen nåt varje dag. Tur att inte larmet gick igång. Då hade jag väl inte kommit iväg... Urladdat batteri skulle nästan varit jobbigare än att fixa skadorna. Det fanns ju ändå inget att ta i bilen. Kanske var bättre med låsen på min og900 jag hade innan. Då kunde dom ju bara knalla rätt in i bilen och konstatera att det inte fanns något av värde.
    9000 CSE 2,0T -93, SÅLD
    9-5 Aero Kombi Automat -02 SÅLD
    9-3 2,0T SC -08 Automat

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •