Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 28

Ämne: Avregistrering!

  1. #1
    litenmalin
    Guest

    Avregistrering!

    Hej!
    Jag vill avregistrera mig från forumet? Hur gör jag? Har hittat ett annat forum som jag tror passar mig bättre .

    Tack på förhand!

    Malin

    Ps. Har sökt i F.A.Q men hittar ingen info där. Ds

  2. #2
    Steg 5
    Reg.datum
    okt 2004
    Ort
    Värnamo
    Inlägg
    5 503
    Medlem#
    9481

    Re: Avregistrering!

    Du har alltså presterat 1 inlägg här, reggat dig idag och vill nu avreggad dig...
    Saab 9-5 2,0t SS -08
    Saab 9-5 2,0t SS -06

  3. #3
    Grundladd
    Reg.datum
    nov 2007
    Ort
    Avesta
    Inlägg
    453

    Re: Avregistrering!



    Testa med att skicka ett PM om saken till en av moderatorerna så kan de nog avaktivera ditt konto, även om det verkar lättare att bara låta bli att besöka sidan igen.
    saab 9000 CSE 2,3T -95 http://www.garaget.org/?car=254000
    saab 9-3 Aero -02 http://www.garaget.org/?car=201674 *SÅLD*
    saab 9000 CSE 2,3i -95 http://www.garaget.org/?car=229754

  4. #4
    Steg 1
    Reg.datum
    maj 2003
    Ort
    Hammarö
    Inlägg
    1 057

    Re: Avregistrering!

    Imponerande att man redan efter 2 timmars medlemskap på ett forum redan vet att man inte kan få ut något av det som står här och vill avregistrera sig!

    Edit. 2 timmar och 5 minuter ska det vara.
    Kör arbetsholken VW Caddy -05 basset-transporten VW Golf Variant -08 och
    VW Golf Cab -91 på sommaren

  5. #5
    litenmalin
    Guest

    Re: Avregistrering!

    Det besvarade verkligen min fråga

    Det var verkligen inte min mening att reta upp någon och blir förvånad över att någon blir det över ett sådan I-landsproblem som jag tycker att detta är

    Jag måste inte, men hittade ett annat forum som jag tror kanske passar mig bättre.

    Är man en idiot om man reggar sig på ett forum och sedan ångrar sig? Ok jag tar på mig det och sätter på mig dumstruten i så fall. Tycker dock att det är en trist inställning.

    Spelar det egentligen någon roll över varför jag avreggar mig? Eller om när jag blev registrerad?

    Surfade runt och hittade ett lite enklare forum som passade mig bättre helt enkelt. Nu känns det som att jag gjorde rätt val. Trevligt värre här inne mot "nykomlingar". Visste inte att detta var ett forum endast för de felfria? Tyvär har jag hur mycket fel och brister som helst, så sorry om jag gjorde er besvikna

    Tack till "Slaktarn" som var den enda som kom med något vettigt...... Ska prova det! Ni andra hade lika gärna kunnat låta bli att kommentera, eftersom ni bara ville förundras över mitt val istället för att ge mig lite hjälp

    Fast det är ju lite härligt att vissa blir imponerade över mitt val idag Det tar jag som en komplimang

    /Malin

  6. #6
    Individuell mappning
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Östersund
    Inlägg
    11 296

    Re: Avregistrering!

    Citat Ursprungligen postat av litenmalin
    Är man en idiot om man reggar sig på ett forum och sedan ångrar sig? Ok jag tar på mig det och sätter på mig dumstruten i så fall. Tycker dock att det är en trist inställning.
    Tycker det finns ett antal andra i denna tråden som nog passar bättre i dumstruten
    9000 Aero -91, 9000 Aero -93, 900 T8 -81 , 900 T16 -89, 900 Aero -85, 900 Cab -94, 95 -62, BM425 -59, 9-5 -05, 9-5 Aero -07

  7. #7
    Grundladd
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Lund
    Inlägg
    263

    Re: Avregistrering!

    Citat Ursprungligen postat av litenmalin
    Hej!
    Jag vill avregistrera mig från forumet? Hur gör jag? Har hittat ett annat forum som jag tror passar mig bättre .

    Tack på förhand!

    Malin

    Ps. Har sökt i F.A.Q men hittar ingen info där. Ds

    Är lite nyfiken på vilket forum du hittat som behandlar ditt saab-intresse? För inte är det 900 eller 9000 klubbarna, saabklubben lär inte vara så intresserade av din 9-5a tyvärr, saabforum.nu kanske? ja, vad finns det fler för saab forum?

  8. #8
    Steg 2 tacts avatar
    Reg.datum
    sep 2003
    Inlägg
    2 669

    Re: Avregistrering!


  9. #9
    Steg 1 MrDangers avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    Tierp
    Inlägg
    1 546

    Re: Avregistrering!

    Som sagt så hittar du (tyvärr?) inget bättre forum än detta som tar upp frågor och svar om din 9-5:a.
    För jag antar att det är därför du reggade dig i första hand?

    Så kika runt lite och känn dig välkommen
    Min projekttråd
    Mitt garage
    Snabbaste Saaben på Nya Challenge banan! (1.26,34)

  10. #10
    litenmalin
    Guest

    Re: Avregistrering!

    Saabaero: *hahahaha* Den var bra

    Lindh: Kanske var det just det att jag kände att jag ville ha ett bredare bilforum som inte bara inriktar sig på just saab. Fast nu börjar det ju bli lite kul, så jag kanske stannar ändå *hehe*

    MrDanger: Jag tvivlar inte en sekund på att detta inte är ett bra forum. Min önskan om att avregga mig var ingen kritik mot forumet i sig, även om jag tydligen trampade i klaveret och uppfattades så

    Ska man se det krasst så har jag fått min fråga (samma som här) i det nya forumet besvarat med råge och här har inte en enda bemödat sig att komma med någonting? DET spelar ju också in när man väljer forum

    Ja, vi får se hur det blir. Nu vet jag hur jag gör (håller mig inaktiv) om jag vill avregistrera mig, så det är lugnt. Klart att jag har användning av ett saabforum, det kändes bara som överflödigt att vara registrerad på fler ställen Men så är jag ju en kärring och ni vet ju hur veliga vi är, så man vet aldrig? *moahahaha*

  11. #11
    litenmalin
    Guest

    Re: Avregistrering!

    Ps till MrDanger: Tack för välkomnandet

  12. #12
    Individuell mappning MrTurbos avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Göta
    Inlägg
    7 534
    Medlem#
    1469

    Re: Avregistrering!

    Alltså, vi "avregistrerar" ingen manuellt. Låt bli att logga in så avaktiveras det.
    Pelle Ahlqvist <------> Saab4Fun lever igen! :-)
    En gång trodde jag att jag hade fel men det visade sig vara ett misstag...
    Besök mig på garaget.org Kunnskap är mackt! "Alltid Rött Alltid Rätt "

  13. #13
    Steg 6 perrs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Köping, Mälardalen
    Inlägg
    6 037
    Medlem#
    1540

    Re: Avregistrering!

    Citat Ursprungligen postat av litenmalin
    Kanske var det just det att jag kände att jag ville ha ett bredare bilforum som inte bara inriktar sig på just saab.
    Det ena behöver väl inte utesluta det andra...
    Säger MrDanger: Välkommen till ett av sveriges skönaste samling saab-nördar!
    ///Perr
    Saablös Polestar BST230 förare

  14. #14
    Individuell mappning MrTurbos avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Göta
    Inlägg
    7 534
    Medlem#
    1469

    Re: Avregistrering!

    Citat Ursprungligen postat av litenmalin


    Ska man se det krasst så har jag fått min fråga (samma som här) i det nya forumet besvarat med råge och här har inte en enda bemödat sig att komma med någonting? DET spelar ju också in när man väljer forum
    Gorg är en samling fjunisar. Här finns en flock SAABexperter. En fråga om dragkrog kan vara understimulerande att sätta tänderna i. Nästa gång då frågan är om motorstyrteknik / felsökning står sig gorg slätt.
    Pelle Ahlqvist <------> Saab4Fun lever igen! :-)
    En gång trodde jag att jag hade fel men det visade sig vara ett misstag...
    Besök mig på garaget.org Kunnskap är mackt! "Alltid Rött Alltid Rätt "

  15. #15
    litenmalin
    Guest

    Re: Avregistrering!

    [quote]Det ena behöver väl inte utesluta det andra.../quote]

    Absolut inte

    Eftersom ni tjatar.................

    ok jag blir kvar

  16. #16
    litenmalin
    Guest

    Re: Avregistrering!

    MrTurbo: *hahahaha* ok nästa gång ska jag komma med en RIKTIG fråga. jag loooovar

    Fjunisar V/S Saabexperter? Är inte det samma sak

  17. #17
    Steg 2 tacts avatar
    Reg.datum
    sep 2003
    Inlägg
    2 669

    Re: Avregistrering!

    hoppas på att detta kan bli den nya "fizzle"

  18. #18
    litenmalin
    Guest

    Re: Avregistrering!

    *hahaha* "Fizzle"? mmm säkert ett jättekul internt skämt
    Är väl något stackars pucko som JAG nu ska bli jämförd med *skrattar*. Jag bjuder på det i så fall, för ni verkar ju ha riktigt tråkigt här

  19. #19
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 873

    Re: Avregistrering!

    Citat Ursprungligen postat av litenmalin
    *hahaha* "Fizzle"? mmm säkert ett jättekul internt skämt
    Är väl något stackars pucko som JAG nu ska bli jämförd med *skrattar*. Jag bjuder på det i så fall, för ni verkar ju ha riktigt tråkigt här
    "Stackars pucko"?
    Tvärtom: "Fizzle" var en kvinnlig användare med sunda åsikter och tillräckligt med skinn på näsan för att våga stå för dessa trots att hon gång efter annan tvingades löpa gatlopp mellan dubbla led av pubertala slynglar av varierande fysisk ålder som kände sig hotade och provocerade av en stark kvinna.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  20. #20
    Emeritus
    Reg.datum
    okt 2003
    Inlägg
    13 129

    Re: Avregistrering!

    Jag är rätt övertygad om att Fizzle skulle göra tummen upp för den beskrivningen LM!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •