Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Eftermontera minne på förarstol 9-3SC -06

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    apr 2008
    Ort
    Karlskrona
    Inlägg
    33

    Eftermontera minne på förarstol 9-3SC -06

    Tjo.
    Har precis köpt en 9-3 sc Aero 06:a med all tänkbar utrustning. Men nu till mitt problem... Min fru och jag har väldigt olika lägen på stolen när vi kör och vi saknar minnen på vår förastol som i övrigt är elstyrd. Går detta att installera i efterhand eller måste man kanske fixa en annan stol som redan har inbyggt minne?
    Tacksam för svar!
    SAAB 9³ SC Vector bioPOWER 2008

  2. #2

    Re: Eftermontera minne på förarstol

    Blir nog att byta minst underredet för att även få med knapparna, för nu har du väll bara en spak som justerar stolen eller?

  3. #3
    Sugmotor
    Reg.datum
    apr 2008
    Ort
    Karlskrona
    Inlägg
    33

    Re: Eftermontera minne på förarstol

    Har knappar vid sidan om stolen för att föra den fram & bak, samt en annan för att föra den upp och ner.
    Tänkte om man kunde byta den konsolen vid sidan om stolen så man hade fått minnesknapparna och sen bara kopplat dit dom på nåt sätt... bryr mig inte om speglarna då det enda vi ändra är backspegeln. Drygt att byta hela stolen och underredet då det inte finns så mycket sånt här begagnat och sen är det inte värt att betala flera tusen för att bara få minne på stolen. Så hoppas på att nån har en lätt lösning istället..
    SAAB 9³ SC Vector bioPOWER 2008

  4. #4
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 903

    Re: Eftermontera minne på förarstol

    Med en tydlig trådrubrik är det lätt att söka fram trådar likt Montera stol med minne i 9-3SC där du hittar en del info om vad som krävs.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

Liknande ämnen

  1. Sprucken förarstol. Nu då?
    Av dongo i forum Allmänt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-12-27, 22:00
  2. Problem med minne i förarstol
    Av polols i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-25, 16:38

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •