Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 61 till 67 av 67

Ämne: mreq vs mair Trionic 7

  1. #61
    Steg 1
    Reg.datum
    sep 2005
    Ort
    Långaryd
    Inlägg
    1 237
    Medlem#
    6069

    Re: mAir ca 200 under mReq

    96 DE LUXE -61, Volvo V60 T6 -11

  2. #62
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2013
    Ort
    Lysekil
    Inlägg
    7

    Re: mAir ca 200 under mReq

    Citat Ursprungligen postat av Wigglo
    Tack, alltså den dom har tre slangar på höjden?

    Tips på enklaste sättet att plugga?
    // MIKKE
    SAAB NU: 9-3 Coupe -00 2.0T Steg 1
    SAAB DÅ: 9-3 SC -08 1.8t, 9-3 5d -98 2.0T

  3. #63
    Steg 5 Mackans avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Borås
    Inlägg
    5 199
    Medlem#
    3186

    mAir ca 200 under mReq

    En lagom stor skruv, skruvmejsel eller annat runt föremål som får plats i slangen
    ///Mackanized
    Tillbaka

  4. #64
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2013
    Ort
    Lysekil
    Inlägg
    7

    Re: mAir ca 200 under mReq

    Citat Ursprungligen postat av Mackan
    En lagom stor skruv, skruvmejsel eller annat runt föremål som får plats i slangen
    Ok, så det är slangen som sitter längst upp av de tre på höjd som jag skall plugga?

    Jag rengjorde LMM igår, fortfarande samma problem iaf. Mreq ligger på ca 1000 när jag gasar på men vägrar mata mAir med mer än 809 hur mkt jag än gasar...
    // MIKKE
    SAAB NU: 9-3 Coupe -00 2.0T Steg 1
    SAAB DÅ: 9-3 SC -08 1.8t, 9-3 5d -98 2.0T

  5. #65
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2013
    Ort
    Lysekil
    Inlägg
    7

    Re: mAir ca 200 under mReq

    Citat Ursprungligen postat av mikkeh
    Citat Ursprungligen postat av Mackan
    En lagom stor skruv, skruvmejsel eller annat runt föremål som får plats i slangen
    Ok, så det är slangen som sitter längst upp av de tre på höjd som jag skall plugga?

    Jag rengjorde LMM igår, fortfarande samma problem iaf. Mreq ligger på ca 1000 när jag gasar på men vägrar mata mAir med mer än 809 hur mkt jag än gasar...
    Sökfunktionen är bra
    viewtopic.php?f=3&t=181672
    // MIKKE
    SAAB NU: 9-3 Coupe -00 2.0T Steg 1
    SAAB DÅ: 9-3 SC -08 1.8t, 9-3 5d -98 2.0T

  6. #66
    Steg 3
    Reg.datum
    aug 2007
    Ort
    Stockholm, Nacka
    Inlägg
    3 433

    Re: mAir ca 200 under mReq

    Det här med att den fått sig ett steg 1 program, vad är det för program? Vet man att detta funkar eller är det något du slängt ihop själv så det kan vara den mänskliga faktorn där som ställer till det?
    Im not a complete idiot, some parts are missing! If you find them, PM me!
    Saab 9-5 aero -01 E85-konverterad, 375hk/530 nm
    Min projekttråd på STCS

  7. #67
    Sugmotor
    Reg.datum
    okt 2020
    Inlägg
    1
    Medlem#
    -

    Mair är 200 ifrån mreq

    Tja min saab 9-5 1998 med TD04hl 15t turbo laddar enast 0.9 bar och mair till 900 medans mreq vill ha 1080 ish. Tändkasset, vakumslangar är bytta. Vad kan det vara? hjälp

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Diff mellan mReq vs. mAir OG9-3 B205R
    Av Purex i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2021-11-06, 14:56
  2. mreq och mair
    Av SledStar i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 43
    Senaste inlägg: 2016-07-27, 09:16
  3. Hur nära mReq ska mAir komma?
    Av kingback i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2014-05-09, 07:49
  4. Relevanta logg-parametrar när mAir < mReq
    Av Lufto i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2013-10-13, 14:30
  5. mair lägre än mreq, vart leta fel?
    Av Nozer i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-10-06, 01:30

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •