96 DE LUXE -61, Volvo V60 T6 -11
Tack, alltså den dom har tre slangar på höjden?Ursprungligen postat av Wigglo
Tips på enklaste sättet att plugga?
// MIKKE
SAAB NU: 9-3 Coupe -00 2.0T Steg 1
SAAB DÅ: 9-3 SC -08 1.8t, 9-3 5d -98 2.0T
En lagom stor skruv, skruvmejsel eller annat runt föremål som får plats i slangen
///Mackanized
Tillbaka
Ok, så det är slangen som sitter längst upp av de tre på höjd som jag skall plugga?Ursprungligen postat av Mackan
Jag rengjorde LMM igår, fortfarande samma problem iaf. Mreq ligger på ca 1000 när jag gasar på men vägrar mata mAir med mer än 809 hur mkt jag än gasar...
// MIKKE
SAAB NU: 9-3 Coupe -00 2.0T Steg 1
SAAB DÅ: 9-3 SC -08 1.8t, 9-3 5d -98 2.0T
Sökfunktionen är braUrsprungligen postat av mikkeh
viewtopic.php?f=3&t=181672
// MIKKE
SAAB NU: 9-3 Coupe -00 2.0T Steg 1
SAAB DÅ: 9-3 SC -08 1.8t, 9-3 5d -98 2.0T
Det här med att den fått sig ett steg 1 program, vad är det för program? Vet man att detta funkar eller är det något du slängt ihop själv så det kan vara den mänskliga faktorn där som ställer till det?
Im not a complete idiot, some parts are missing! If you find them, PM me!
Saab 9-5 aero -01 E85-konverterad, 375hk/530 nm
Min projekttråd på STCS
Tja min saab 9-5 1998 med TD04hl 15t turbo laddar enast 0.9 bar och mair till 900 medans mreq vill ha 1080 ish. Tändkasset, vakumslangar är bytta. Vad kan det vara? hjälp