Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 21 till 40 av 85

Ämne: Angående forumsregler & signaturer!

  1. #21
    Steg 3
    Reg.datum
    aug 2007
    Ort
    Stockholm, Nacka
    Inlägg
    3 496

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna

    Citat Ursprungligen postat av Manick
    Vill minnas att jag själv då påpekat att flera andra än bara jag bröt mot dessa regler varpå LM's svar på detta var "Anmäl inläggen så tas det hand om" eller något i den stilen vilket jag tycker är fair and square.
    Enl ovan så har du oxå haft diskussion med LM & uppenbarligen så finns de fortfarande kvar.

    VARFÖR?
    Du får ha i åtanke att LM (trots att man kanske inte alltid kan tro det med tanke på hur aktiv han faktiskt är på forumet) har ett liv vid sidan av STCS, tvivlar på att allt han gör kretsar kring detta forum. Skickar man en "varning" till en användare måste användaren få en chans att besvara detta. Det kan ju faktiskt vara så att användarna som har sina signaturer kvar inte har vart online sedan varningen skickades.

    Tror det bästa är att "Sköta sig själv och skita i andra" i denna situation och samtidigt låta moderatorerna göra sitt jobb, både LM och alla andra.
    Im not a complete idiot, some parts are missing! If you find them, PM me!
    Saab 9-5 aero -01 E85-konverterad, 375hk/530 nm
    Min projekttråd på STCS

  2. #22
    Steg 1
    Reg.datum
    mar 2004
    Ort
    Kjula flygraka!!:) #Flygplats# the place to be!!!!
    Inlägg
    1 696

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Citat Ursprungligen postat av Manick

    Du får ha i åtanke att LM (trots att man kanske inte alltid kan tro det med tanke på hur aktiv han faktiskt är på forumet) har ett liv vid sidan av STCS, tvivlar på att allt han gör kretsar kring detta forum. Skickar man en "varning" till en användare måste användaren få en chans att besvara detta. Det kan ju faktiskt vara så att användarna som har sina signaturer kvar inte har vart online sedan varningen skickades.

    Tror det bästa är att "Sköta sig själv och skita i andra" i denna situation och samtidigt låta moderatorerna göra sitt jobb, både LM och alla andra.
    Om nånting händer ja varför inte Manick!

    Men jag är otålig då det gäller att saker ska vara rätt, detta till trots att det gått 1 dygn snart.

    Dock är mitt tålamod & förtroende naggat i kanten pga hur illa detta sköts.
    Saab Lotus Exige
    Rörramsbygge med Rwd & B236

  3. #23
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 903

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    Citat Ursprungligen postat av LM
    Käre Aero-E-Tuna, jag skall försöka vara så tydlig att du äntligen förstår:

    Ingen annan har ännu efter TRE vänliga uppmaningar VÄGRAT ändra sin signatur och då också HOTAT att fortsätta bryta mot ett flertal forumregler med motiveringen att först skall ALLA andra signaturer uppfylla forumreglerna innan de behagar lyda reglerna.

    1. Se till att själv följa reglerna.
    2 Om du skall hänvisa till andra exempel så då åtminstone till att det ÄR sådana signaturer som bryter mot reglerna, inte bara att de tillhör de som du anser konkurrerar med din egen verksamhet.
    Eftersom du nog vid det här laget hunnit läsa igenom de regler jag hänvisat dig till minst tre gånger idag så borde du också kunna komma med en tydlig motivering till de signaturer du anser bryter mot reglerna.

    VAD är egentligen problemet?
    Att DU inte tillåts bryta mot reglerna eller att andra begår regelbrott?


    Edit: Det när jag drar mig till minnes funnits några som intagit samma trotsiga attityd men så har de också förverkat sin rätt att vara kvar på forumet då de också upprepade gånger vägrat följa samma regler som gäller för oss andra.
    Hur det blir i ditt fall kan du i allra högsta grad påverka själv.
    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    1. Vad tror du egentligen att du är för nån?
    I det här fallet moderator som du skall rätta dig efter när du fått tillsägelse att följa forumreglerna och förutom en otrevlig attityd inte har några som helst hållbara argument däremot.

    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    2. Käre Lm el vem du nu är för nån individ med förståelse för ditt eget handlande då du knappt själv ens följa reglerna el dina sk åtaganden här på Stcs som moderator! & ärligt varför ska du hacka på mej?
    Uppfattar du att du får TRE vänliga uppmaningar att följa reglerna som att bli ”hackad på” får du nog skylla dig själv. Att då hota med att börja bryta mot fler regler hjälper knappast heller.

    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    3. Varför ska du inte kunna göra som du redan gjort i min signatur för andra & vad är din mening egentligen & syfte & vad vill du uppnå med ditt agerande?
    De flesta brukar som också getts exempel på kunna förstå vilka regler som gäller efter en vänlig uppmaning. Som också meddelats kan du anmäla signatuter och annat du anser bryter mot reglerna men det är därför inte säkert att jag delar din bedömning. Vilka åtgärder som skall vidtas avgör moderatorerna inte DU.

    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    4. Jag tycker att jag kan ifrågasätta ditt beteende på alla sätt & andras förehavanden då det klart & tydligt står i forumsregler & regler.
    Menar du att jag genom att be dig följa forumreglerna själv brutit mot samma regler?

    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    5. Skall jag som användare vara tvungen att påminna dej om reglerna?
    Som tidigare påtalats tas tacksamt hjälp emot för att uppmärksamma regelbrott. Detta gör dock inte att DU därmed får bryta mot reglerna för att du skvallrar om andra som begått regelbrott.

    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    6. Dessa regler gäller inte bara vissa utan du som moderator ska ha koll på sånt & INTE generaliseras så som du gör, de jag tagit upp är bråkdelen!
    Se punkt 5 men du kan också gärna ange konkreta regelbrott, inte som några av de du PM:ade mig om där signaturerna är OK och det bara handlar om de som du anser konkurrerar med dig angående dina svartjobb.

    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    7. Vad är det du egentligen inte fattar såhär efter flera timmar så borde ju nåt ljus dykt upp el?
    Jag fattar inte riktigt varför du har så svårt att förstå trots att jag förklarat så att de allra flesta andra som kommenterat i tråden begripit vad som gäller.

    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    8. Herregud människa vad är felet egentligen på dej?
    Kommentarer överflödiga. Läs forumreglernas §1.

    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    9. Du är rent ut sagt patetisk enl mitt tycke & en person som går andras ärenden.
    Se punkt 8.

    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    10. Usch & tvi! LM du går sååååå bort!
    Se punkt 8.
    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    11. & inte första el sista gången du "fixar" med användare på forumet.
    Obegriplig kommentar. Vad menar du egentligen?

    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    12. Har du ingen insikt alls människa på ditt moderatande? som beter dej som en 3 åring.
    Särskåda gärna ditt eget beteende tack.

    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    13 .Jag är uppriktigt besviken på Stcs då det ska vara öppet för alla & alla regler som finns skrivna vara lika för alla. Märkligt att DU då anser dig stå över dessa regler,
    Det är DU som gnäller över att du inte tillåts bryta mot forumreglerna, inte jag. Nu är du även här obegriplig men om du anser att jag brytit mot forumreglerna får du gärna konkretisera detta genom ett exempel.

    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    14. Så är inte fallet idag!

    Man blir bara besviken på Stcs idag! då det är rena soppan!

    Vart är de gamla rävarna som hade ett bra levande forum som inte kan jämföras emot idag!

    Johan Sonesson Osv de saknas.
    Att du är besviken på klubben STCS kan väl knappast enbart bero på att du inte tillåts ha en signatur som bryter mot reglerna?

    Jag upprepar frågan du hittills vägrat besvara:
    VAD är egentligen problemet?
    Att DU inte tillåts bryta mot reglerna eller att andra begår regelbrott?
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  4. #24
    Emeritus
    Reg.datum
    okt 2003
    Inlägg
    13 118

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Exakt vad i hela friden är det du vill att vi gör? Att vi skall gå igenom 30000 signaturer för hand i databasen för att eventuellt hitta överlöpare och fixa till dessa innan du minsann tänker rätta in dig?
    Ärligen: kom du aldrig ur trotsåldern?

    Nu har DU blivit påkommen med att ha en felaktig signatur och då är det DU som skall se till att efterleva dessa regler. Hittar du någon annan som har en felaktig signatur är du hjärtligt välkommen att anmäla detta så kommer den personen att få exakt samma behandling som du. Dvs vänlig uppmaning att ändra och troligen ett par påminnelser innan signaturen tas bort såsom skedde för dig eftersom du konstrade.

    Det finns absolut ingen här som har immunitet mot bestämmelserna. Alla här är välkomna att inför de andra medlemmarna skriva under pseudonym och på så sätt uppnå ett visst mått av anonymitet.
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Anonymitet
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Immunitet_(juridik)

  5. #25
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 903

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    Men jag är otålig då det gäller att saker ska vara rätt, detta till trots att det gått 1 dygn snart.

    Dock är mitt tålamod & förtroende naggat i kanten pga hur illa detta sköts.
    Några av de exempel du hittills hänvisat till anser jag uppfyller signaturreglerna men eftersom du uppenbarligen inte litar på att jag bedömer detta korrekt föreslår jag att du anger dessa signaturer till någon anann moderator och också samtidigt hänvisar till VILKEN del i signaturreglerna du tycker de bryter mot.

    Ett tips är att du då använder en helt annan attityd än du uppvisade mot mig i gårdagens PM.

    Det gör dock ingalunda att DIN signatur DU vägrade att ändra på något sätt kan anses uppfylla forumreglerna.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  6. #26
    Steg 1
    Reg.datum
    mar 2004
    Ort
    Kjula flygraka!!:) #Flygplats# the place to be!!!!
    Inlägg
    1 696

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Citat Ursprungligen postat av LM

    Jag upprepar frågan du hittills vägrat besvara:
    VAD är egentligen problemet?
    Att DU inte tillåts bryta mot reglerna eller att andra begår regelbrott?
    Problemet är!

    Dessa så kallade regler som finns & inte följs!

    Läser jag Manicks inlägg så är det ju samma visa där!

    Läs igenom länken nedan här! & lägg till detta...........

    §6.3 Du får inte ha några företagsnamn eller några länkar till företag i din signatur

    viewtopic.php?f=18&t=103572

    Tycker att det framgår glasklart vad som är Ok & inte ok.

    Mvh
    Mike!
    Saab Lotus Exige
    Rörramsbygge med Rwd & B236

  7. #27
    Steg 3
    Reg.datum
    aug 2007
    Ort
    Stockholm, Nacka
    Inlägg
    3 496

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    Citat Ursprungligen postat av LM
    Läser jag Manicks inlägg så är det ju samma visa där!
    Sakta i backarna här nu va...

    Om mitt minne inte sviker mig helt så vart inte detta någon jättediskussion mellan mig och LM när jag fick denna varning, mig veterligen så dom jag påpekat bröt mot liknande regler har justerat sina signaturer utan tjaffs och gnabb. LM gjorde det han skulle och jag gjorde det jag skulle (LM, rätta mig om jag har fel).

    Jag skulle snarare säga att LM gör ett BRA jobb som faktiskt FÖRSÖKER se till så folk på detta forum följer reglerna. Det är inte många som orkar ta upp diskussionen med bångstyriga användare om små skitsaker.
    Im not a complete idiot, some parts are missing! If you find them, PM me!
    Saab 9-5 aero -01 E85-konverterad, 375hk/530 nm
    Min projekttråd på STCS

  8. #28
    Steg 1
    Reg.datum
    mar 2004
    Ort
    Kjula flygraka!!:) #Flygplats# the place to be!!!!
    Inlägg
    1 696

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Citat Ursprungligen postat av Manick
    Sakta i backarna här nu va...

    Om mitt minne inte sviker mig helt så vart inte detta någon jättediskussion mellan mig och LM när jag fick denna varning, mig veterligen så dom jag påpekat bröt mot liknande regler har justerat sina signaturer utan tjaffs och gnabb. LM gjorde det han skulle och jag gjorde det jag skulle (LM, rätta mig om jag har fel).

    Jag skulle snarare säga att LM gör ett BRA jobb som faktiskt FÖRSÖKER se till så folk på detta forum följer reglerna. Det är inte många som orkar ta upp diskussionen med bångstyriga användare om små skitsaker.

    Ja & sedan tillkommer tidsaspekten vad som hänt sedan du hade din diskussion med LM!

    Skitsaker för vissa & regler för andra!

    Mvh
    Mike
    Saab Lotus Exige
    Rörramsbygge med Rwd & B236

  9. #29
    Steg 3
    Reg.datum
    aug 2007
    Ort
    Stockholm, Nacka
    Inlägg
    3 496

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    Citat Ursprungligen postat av Manick

    Sakta i backarna här nu va...

    Om mitt minne inte sviker mig helt så vart inte detta någon jättediskussion mellan mig och LM när jag fick denna varning, mig veterligen så dom jag påpekat bröt mot liknande regler har justerat sina signaturer utan tjaffs och gnabb. LM gjorde det han skulle och jag gjorde det jag skulle (LM, rätta mig om jag har fel).

    Jag skulle snarare säga att LM gör ett BRA jobb som faktiskt FÖRSÖKER se till så folk på detta forum följer reglerna. Det är inte många som orkar ta upp diskussionen med bångstyriga användare om små skitsaker.

    Ja & sedan tillkommer tidsaspekten vad som hänt sedan du hade din diskussion med LM!

    Skitsaker för vissa & regler för andra!

    Mvh
    Mike
    Regler är ju alltid regler. Det bästa är väl att alla utgår från att följa dom så har man i alla fall gjort rätt för sig själv, sen får moderatorerna försöka pusha på i den mån det går dom få som inte följer reglerna, detta är knappast upp till den gemene användaren att göra uppror mot. Skulle alla göra så skulle ingen följa reglerna.
    Im not a complete idiot, some parts are missing! If you find them, PM me!
    Saab 9-5 aero -01 E85-konverterad, 375hk/530 nm
    Min projekttråd på STCS

  10. #30
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 903

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Citat Ursprungligen postat av Manick
    LM gjorde det han skulle och jag gjorde det jag skulle (LM, rätta mig om jag har fel).
    Eftersom jag inte har något minne av att det var annat än en öppen dialog utgår jag från detta.
    Jag tror till och med att jag skämtade lite med dig när jag uppmanade dig att fixa signaturen men uppenbarligen krävs ett visst mått av intelligens hos såväl avsändare som mottagare för att det skall fungera.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  11. #31
    Steg 1
    Reg.datum
    mar 2004
    Ort
    Kjula flygraka!!:) #Flygplats# the place to be!!!!
    Inlägg
    1 696

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Citat Ursprungligen postat av Manick
    Regler är ju alltid regler. Det bästa är väl att alla utgår från att följa dom så har man i alla fall gjort rätt för sig själv, sen får moderatorerna försöka pusha på i den mån det går dom få som inte följer reglerna, detta är knappast upp till den gemene användaren att göra uppror mot. Skulle alla göra så skulle ingen följa reglerna.
    Helt sant Manick!!

    Men som jag sagt i tidigare inlägg tidsaspekten här är en avgörande faktor.


    §6.3 Du får inte ha några företagsnamn eller några länkar till företag i din signatur

    viewtopic.php?f=18&t=103572

    Tycker att det framgår glasklart vad som är Ok & inte ok.

    Lm du tycks inte ha rätt förutsättning heller för ditt moderatorande för den delen då det finns flera fall sedan innan?

    Är det verkligen så illa?

    #Jantelagen#!!

    Moment 22

    Mvh
    Mike
    Saab Lotus Exige
    Rörramsbygge med Rwd & B236

  12. #32
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 903

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    ”Tidsaspekten” avseende hur lång tid någon skall få på sig att fixa signaturen efter påstötning känns relativt ointressant om den som har en signatur som bryter mot reglerna och därför uppmanas att korrigera denna mot all förmodan skulle svara så här efter den tredje respektive fjärde vänliga uppmaningen:
    Varför har andra detta i sina signaturer?

    Ska det inte vara alla över en kant? el prioriteras vissa här & har privilegier?

    Först då tar jag bort isf!
    Du Hotar & drar inte alla över en kant trots så är fallet då andra har reklam tydligt i sina signaturer!

    Vissa har tydligt privilegier då du visat detta helt uppenbart så framstår du som en NOOB !

    Jag kan ju ändra mejladress & användar namn det vet du likaväl som mej!
    Om jag skulle få sådana PM skulle jag nog tolka de som att denne inte har för självmant avsikt ändra sin signatur oavsett "tidsaspekt" och att denne även talar om att han har för avsikt att bryta mot fler forumregler.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  13. #33
    Steg 1
    Reg.datum
    mar 2004
    Ort
    Kjula flygraka!!:) #Flygplats# the place to be!!!!
    Inlägg
    1 696

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Citat Ursprungligen postat av LM

    Om jag skulle få sådana PM skulle jag nog tolka de som att denne inte har för självmant avsikt ändra sin signatur oavsett "tidsaspekt" och att denne även talar om att han har för avsikt att bryta mot fler forumregler.
    & Du följer regler som finns?

    Ska jag posta dina Pm du skickat till mej el ska du radera i min inbox oxå

    OTROLIGT!

    ÅTER IGEN LÄS IGENOM SAMMA SOM DU SKICKAT TILL MEJ ENL OVANSTÅENDE SAMT NEDANSTÅENDE!

    §6.3 Du får inte ha några företagsnamn eller några länkar till företag i din signatur

    viewtopic.php?f=18&t=103572

    Tycker att det framgår glasklart vad som är Ok & inte ok.

    DU GER DEJ ALDRIG!

    INTE JAG HELLER!

    Nu är det Moment 22 här
    Saab Lotus Exige
    Rörramsbygge med Rwd & B236

  14. #34

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Jisses vilket trams, kan ni inte ta det här via PM istället.
    Vad är poängen med att ta sånt här trams i forumet och sedan posta PM i tråden? är det inte då bättre att lösa själva problemet via just PM.

    Själv skulle jag låst tråden med hänvisning till att det numera är en chatt.

  15. #35
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 903

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Citat Ursprungligen postat av Aero-E-Tuna
    Citat Ursprungligen postat av LM

    Om jag skulle få sådana PM skulle jag nog tolka de som att denne inte har för självmant avsikt ändra sin signatur oavsett "tidsaspekt" och att denne även talar om att han har för avsikt att bryta mot fler forumregler.
    & Du följer regler som finns?

    Ska jag posta dina Pm du skickat till mej el ska du radera i min inbox oxå
    Hävdar du att DU SJÄLV skulle kunna ha knacka ihop något liknande?

    I så fall kanske du kan ge dig på ett försök att tolka ovanstående exempel också?

    OM jag någon gång skulle få sådana PM skulle min tolkning nog bli att författaren dels vägrar ändra sin signatur innan samtliga andra signaturer uppfyller forum- och signaturreglerna, dels ämnar bryta mot forumreglernas §10 för att in absurdum fortsätta hävda sitt regelbrott.

    För tredje gången upprepar jag frågan du hittills undvikit:

    VAD är egentligen problemet?
    Att DU inte tillåts bryta mot reglerna eller att andra begår regelbrott?
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  16. #36
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 903

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Citat Ursprungligen postat av Hamilton
    Själv skulle jag låst tråden med hänvisning till att det numera är en chatt.
    Jag avvaktar gärna svaret på frågan jag ställt TRE gånger till Aero-E-Tuna.
    Till slut trillar kanske poletten ner även där.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  17. #37

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Citat Ursprungligen postat av LM
    Citat Ursprungligen postat av Hamilton
    Själv skulle jag låst tråden med hänvisning till att det numera är en chatt.
    Jag avvaktar gärna svaret på frågan jag ställt TRE gånger till Aero-E-Tuna.
    Till slut trillar kanske poletten ner även där.
    Ja man får ha en ängels tålamod ibland, otacksamhet är en moderators lön i såna här lägen...

  18. #38
    Steg 1
    Reg.datum
    mar 2004
    Ort
    Kjula flygraka!!:) #Flygplats# the place to be!!!!
    Inlägg
    1 696

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Citat Ursprungligen postat av LM
    Citat Ursprungligen postat av Hamilton
    Själv skulle jag låst tråden med hänvisning till att det numera är en chatt.
    Jag avvaktar gärna svaret på frågan jag ställt TRE gånger till Aero-E-Tuna.
    Till slut trillar kanske poletten ner även där.

    Du har redan fått svaret för länge sedan!

    Men poletten är borta hos dej tydligt?


    Citat Ursprungligen postat av Hamilton
    Jisses vilket trams, kan ni inte ta det här via PM istället.
    Vad är poängen med att ta sånt här trams i forumet och sedan posta PM i tråden? är det inte då bättre att lösa själva problemet via just PM.

    Själv skulle jag låst tråden med hänvisning till att det numera är en chatt.
    Ja det tycker jag med men, Herr Lm har stort självhävdelse behov som inte ens finns på världskartan & det har sina nackdelar att bli ifrågasatt.

    Det jag utgick ifrån början var reglerna & hur de följs & inte personangrepp som sedan Lm direkt gjorde.

    Givet så är jag inte den som är den utan jag svarar för mej på sådant jag tycker är helt felaktigt.


    Sådant är trist att det händer & att det spårar ur är djupt beklagligt.


    Alla som skrivit här har ju drivit fram diskussionen med utgångspunkt från deras perspektiv inte från regler som finns skrivna.

    Vissa skriver ren blaja som psykvård osv som absolut inte tillför nånting överhuvudtaget alls.
    Saab Lotus Exige
    Rörramsbygge med Rwd & B236

  19. #39

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Helt ärligt så fattar jag inte varför den här tråden överhuvudtaget existerar.
    Har nu läst alla inlägg för 3e gången och kan ju bara dra slutsatsen att trådskaparen antingen är onykter eller så vill han inte läsa vad som faktiskt skrivs i inläggen utan läser vad han tror att det står.

  20. #40
    Steg 1
    Reg.datum
    mar 2004
    Ort
    Kjula flygraka!!:) #Flygplats# the place to be!!!!
    Inlägg
    1 696

    Re: Angående forumsregler & signaturer!

    Citat Ursprungligen postat av Hamilton
    Helt ärligt så fattar jag inte varför den här tråden överhuvudtaget existerar.
    Har nu läst alla inlägg för 3e gången och kan ju bara dra slutsatsen att trådskaparen antingen är onykter eller så vill han inte läsa vad som faktiskt skrivs i inläggen utan läser vad han tror att det står.
    Vilket trams att skriva att jag skulle vara onykter det är så lågt som glocalnet!

    Helt uppenbart så slutsatsen är väl att regler inte följs av vare sej mej el andra användare el moderator.

    Detta har tagits upp förut! & åter igen får jag posta samma igen!

    viewtopic.php?f=18&t=103572

    §6.3 Du får inte ha några företagsnamn eller några länkar till företag i din signatur
    Saab Lotus Exige
    Rörramsbygge med Rwd & B236

Liknande ämnen

  1. REGLER FÖR SIGNATURER !
    Av KK i forum Allmänt
    Svar: 80
    Senaste inlägg: 2015-09-08, 21:29
  2. Angående köp av 95 -02
    Av pihlanker i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-10-18, 16:41
  3. Angående vår FAQ
    Av GULSAAB i forum Allmänt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 15:46

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •