Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Går ej lägga in annonser

  1. #1

    Går ej lägga in annonser

    Hej det går ej o lägga in annonser åt mig.
    Jag nu försökt ca 4gånger att lägga in lite Saab delar jag har liggandes men efter att moderator ska godkänna annonsen händer inget? Ingen annons kommer ut och inget medelande från moderator kommer.
    Någon mer som har problem?
    Och vad ska jag göra åt det?
    Uffe
    Senast redigerat av HeRmAN den 2016-01-19 klockan 16:13.
    Saab 9-5 Aero Sportcombi 2003
    Saab 9-5 Aero Sportcombi 2001

  2. #2
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 892

    Re: Går ej lägga in annonser

    Citat Ursprungligen postat av uffe olsson
    Hej det går ej o lägga in annonser åt mig.
    Jag nu försökt ca 4gånger att lägga in lite Saab delar jag har liggandes men efter att moderator ska godkänna annonsen händer inget? Ingen annons kommer ut och inget medelande från moderator kommer.
    Någon mer som har problem?
    Och vad ska jag göra åt det?
    Uffe
    Du skall börja med att läsa annonsreglerna och följa dessa. Först därefter kommer dina annonser att godkännas.

    I åtminstone en annons som ligger för godkännande har du struntat i att ange hemort så den kommer INTE att godkännas utan att avslås.

    Om du inte få meddelande om att de avslagits är det däremot ett problem.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  3. #3

    Re: Går ej lägga in annonser

    Hej ja jag har säker skrivit något fel, men tycker att man borde få ett mail om man gjort fel i sånna fall?
    Har skrivit flera annonser och inte fått något medelande alls om dom?
    Saab 9-5 Aero Sportcombi 2003
    Saab 9-5 Aero Sportcombi 2001

  4. #4
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 892

    Re: Går ej lägga in annonser

    Citat Ursprungligen postat av uffe olsson
    Hej ja jag har säker skrivit något fel, men tycker att man borde få ett mail om man gjort fel i sånna fall?
    Har skrivit flera annonser och inte fått något medelande alls om dom?
    Skriv in en ny annons där du lägger in hemort också så godkänner jag den och så ser vi om du får meddelande om godkännandet.

    Kollat PM? Jag TROR att det fortfarande strular med mail vid nya PM.
    Vad gäller att kunna åtgärda detta hoppas jag som så många andra att det går att lösa under kommande vecka.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  5. #5

    Re: Går ej lägga in annonser

    Det jag menar är att om man missar något som måste va med i annonsen så borde man få ett Pm eller mail med att vi godkänner inte annonsen om inte du har med all info enligt bestämmelserna sänt till sig.
    Uffe.
    Saab 9-5 Aero Sportcombi 2003
    Saab 9-5 Aero Sportcombi 2001

  6. #6
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 892

    Re: Går ej lägga in annonser

    Citat Ursprungligen postat av uffe olsson
    Det jag menar är att om man missar något som måste va med i annonsen så borde man få ett Pm eller mail med att vi godkänner inte annonsen om inte du har med all info enligt bestämmelserna sänt till sig.
    Uffe.
    Du har rätt i att det NORMALT skickas ett PM till annonsören om annonsen avslås och att om forumdeltagaren ställt in så i sin profil skickas även ett mail om att det kommit nya PM.
    Som jag sa ovan är det knas med just mailfunktionen som jag hoppas kan åtgärdas under kommande vecka men kolla om du fått PM trots detta.

    Du har fel när du skriver i den här trådens rubrik "Går ej lägga in annonser" då det nog visst går.
    Om du kollar så har det lagts in ett tjugotal annonser bara det här dygnet.

    Jag ber dig återigen att läsa igenom annonsreglerna, därefter skriva en annons som uppfyller dessa så skall jag godkänna denna.

    Att godkänna den du försökt lägga in vilken INTE uppfyller reglerna tänker jag däremot inte göra hur mycket du än argumenterar.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  7. #7
    Sugmotor
    Reg.datum
    jul 2008
    Inlägg
    29

    Re: Går ej lägga in annonser

    Har exakt samma problem!
    Har lagt in annons två gånger men inget har
    Kommit in!
    Andra gången läste jag reglerna extra noga och följde dessa, men ingen annons har kommit upp och jag har inte fått något pm! Vad ska jag Göra? Någon som
    Kan lägga in annonserna åt mej?!!

  8. #8
    Steg 5
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Ytterby, Kungälv
    Inlägg
    5 548
    Medlem#
    829

    Re: Går ej lägga in annonser

    Vad jag kan se så är dina annonser godkända och ligger under säljes ..
    Dock så kan det ta sin tid (ibland upp till ett dygn) innan annonsen blir godkänd.

    Alla moderatorer som gör det gör ju det på sin fritid o ibland e den lite knapp så då kan det ta lite tid.

    Hoppas att PM funktionen nu är igång om vi avslå ngn annons o det skall då även stå orsaken till avslag.

    //Krantz
    Moderator
    /M.Krantz no.829 ..
    Kör med-9³ SC 2.0t BP -08 .. Glider med-9³ Aero Cab -00 .. Parkerad-9³ Aero Salomon Ed. -02
    RIP-9000 Aero -97 .. Stulen och inlöst-ng900 -96 SET CAB

Liknande ämnen

  1. Ej inlagda annonser
    Av Michael Rasmussen i forum Forum-/Hemsiderelaterat
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2014-09-28, 09:34
  2. [LÖST] Går ej att ta bort annonser i pryltorget
    Av svedberg i forum Forum-/Hemsiderelaterat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-12-18, 13:08
  3. 30000:- att lägga på bilen , lägga på vad?
    Av Turbo_Danne i forum Allmänt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-28, 01:51
  4. Angående blocket annonser.
    Av Knubbz i forum Allmänt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2004-12-08, 22:42

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •