Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Problem med mappar vid spelande av mp3, 9-5 nav

  1. #1

    Problem med mappar vid spelande av mp3, 9-5 nav

    God dag

    Startar nu en egen tråd då jag har gått igenom alla trådar jag hittat med snarlika bekymmer utan att ha hittat en enda som har exakt samma fel.

    Jag har nyligen köpt mig en 9-5 Aero 260 hk sedan -06 med största stereon och nav. systemet fungerar som det ska förutom på en punkt. Jag kan spela mp3-skivor och kan växla framåt och bakåt mellan spåren utan problem. Dock blir det bekymmer när jag klickar på knappen för att kunna bläddra bland mappar och spår. Efter att ha tryckt på knappen är det nämligen helt tomt på alla rader. Varken någon fil eller någon mapp visas trots att både filer och mappar finns på skivan. Jag har läst både i manual och här på forumet vilka regler som gäller vid bränning och dem har jag följt (Bränn skivan med ISO 9660 EJ med Joliet, stäng skivan och använd kvalitetsskivor). Rätta mig gärna om jag har fel men jag förmodar att om man inte följer reglerna vid bränning ska det väl inte gå att spela filerna över huvud taget?

    När jag har letat efter liknande fall har jag märkt att det finns oerhört mycket kunskap här så det finns säkert någon klok person som kan hjälpa till. I så fall kommer jag bli extremt glad och tacksam

    Beklagar att det blev lite långt men vill verkligen vara tydlig.

    Tack på förhand alla Saabvänner.

  2. #2
    Steg 3 Roger #2378s avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen Västerås
    Inlägg
    3 702
    Medlem#
    2378

    Re: Problem med mappar vid spelande av mp3, 9-5 nav

    Jag skulle gissa på att filerna på din skiva inte har relevanta filnamn eller att de helt saknar mp3 id tags.

    Hur ser det ut i Mediaplayer om du stoppar skivan i en dator?

Liknande ämnen

  1. Mappar till T7
    Av 95_TURBO i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-09-27, 10:45
  2. Var mappar ni bilen?
    Av Trynet i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 94
    Senaste inlägg: 2009-04-14, 17:11
  3. Vem mappar Megasquirt?
    Av itoaa i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 01:01
  4. Firma som mappar trimmad 9000 -91
    Av ctg_putte i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2004-12-02, 12:13

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •