Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Ljud till 9-3ss

  1. #1

    Ljud till 9-3ss

    Tjennare ! fick hem min saab 9-3ss -04 idag och är super nöjd med den! förutom ljudsystemet i den, endå ska det vara stora ljudpaketet.. Någon som vet ett par bra högtalare som man kan sätta i hatthyllan så man får lite mer bas i bilen ?

    Har även ett irriterande "fel" på bilen, vid både små och stora gupp så kan alla förutom en eller två högtalare lägga av eller bara spraka tills det kommer ett till litet gupp så kan det bli det vanliga ljudet i bilen.. någon som har någon funderingar om vad det är för fel?

    MVH Ahlmark

  2. #2
    Steg 1
    Reg.datum
    apr 2005
    Ort
    Kristinehamn.
    Inlägg
    1 198
    Medlem#
    6124

    Re: Ljud till 9-3ss

    Hej och välkommen till forumet..

    Ljudet i dessa är inte roligt vilket system du än har.

    Finns en tråd här
    viewtopic.php?f=30&t=162959

    Där ser du vad som behöver göras..

    Låter som du har glapp någonstans, kolla alla anslutningar vid högtalarna och stereon. Sitter ju även förstärkare under förarstolen samt i hatthyllan bak om du har stora anläggningen.

    mvh Håkan
    Citat Ursprungligen postat av Ahlmark
    Tjennare ! fick hem min saab 9-3ss -04 idag och är super nöjd med den! förutom ljudsystemet i den, endå ska det vara stora ljudpaketet.. Någon som vet ett par bra högtalare som man kan sätta i hatthyllan så man får lite mer bas i bilen ?

    Har även ett irriterande "fel" på bilen, vid både små och stora gupp så kan alla förutom en eller två högtalare lägga av eller bara spraka tills det kommer ett till litet gupp så kan det bli det vanliga ljudet i bilen.. någon som har någon funderingar om vad det är för fel?

    MVH Ahlmark

  3. #3

    Re: Ljud till 9-3ss

    Citat Ursprungligen postat av daree
    Hej och välkommen till forumet..

    Ljudet i dessa är inte roligt vilket system du än har.

    Finns en tråd här
    viewtopic.php?f=30&t=162959

    Där ser du vad som behöver göras..

    Låter som du har glapp någonstans, kolla alla anslutningar vid högtalarna och stereon. Sitter ju även förstärkare under förarstolen samt i hatthyllan bak om du har stora anläggningen.

    mvh Håkan
    Citat Ursprungligen postat av Ahlmark
    Tjennare ! fick hem min saab 9-3ss -04 idag och är super nöjd med den! förutom ljudsystemet i den, endå ska det vara stora ljudpaketet.. Någon som vet ett par bra högtalare som man kan sätta i hatthyllan så man får lite mer bas i bilen ?

    Har även ett irriterande "fel" på bilen, vid både små och stora gupp så kan alla förutom en eller två högtalare lägga av eller bara spraka tills det kommer ett till litet gupp så kan det bli det vanliga ljudet i bilen.. någon som har någon funderingar om vad det är för fel?

    MVH Ahlmark
    Okej tackar så mycket!

    Mycket trevligt forum! måste äen säga när jag har dig här att du har en riktigt snygg bil!

  4. #4
    Steg 1
    Reg.datum
    apr 2005
    Ort
    Kristinehamn.
    Inlägg
    1 198
    Medlem#
    6124

    Re: Ljud till 9-3ss

    Okej tackar så mycket!

    Mycket trevligt forum! måste äen säga när jag har dig här att du har en riktigt snygg bil!
    Tackar så mycket för dom orden

    mvh Håkan

Liknande ämnen

  1. pys ljud till 95 aero -03
    Av bonzo1 i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2012-08-16, 11:45
  2. Ljud för HDMI till TV
    Av Lamer i forum Off Topic
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-12-11, 10:38
  3. Ljud till Saab 9-3
    Av Mizziz i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-10-07, 00:55
  4. Ljud till min Saab
    Av owenball i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-09-26, 09:14
  5. En till som ska bygga ljud (9000)
    Av paef i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2005-08-01, 00:21

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •