Tjenare !

Nu har vi haft vårt första telefonmöte. Detta för att bocka av allt inför årsmötet. Vi gick även igenom förra styrelsemötets punkter för att kolla av vad som hänt sedan dess.

Lite snabbt då vad som är på gång.

Klubbshop Online. Klubbshoppen kommer att finnas tillgänglig Online. Saker som är storleksrelaterade (tröjor,byxor mm) kommer dock att undantagas samt glas och porslin. Allt annat ska finnas tillgängligt att köpa Online. Leveransförfarandet kommer att bli, leverans efter betald vara. Dvs man får betala och sedan skickas varan/-orna hem till beställaren. Ansvarig för detta kommer att väljas efter årsmötet på ett styrelsemöte.

Ny tidtagarutr kommer att skickas till oss under vintern så att den ska finnas färdig att användas till nästa år.

Vår eminenta tidning kommer att komma ut 4 ggr / år.



Lite övrig info.

Jag kommer att träda tillbaka i rollen som ordf efter årsmötet. Detta till förskräckelse för en del och förhoppningsvis glädje för nån annan. Jag har försökt att hålla mig tillgänglig för klubben hela sommaren och det är inte mycket jag missat.

Det som gäller framöver är ju vårat årsmöte. Vad som kommer att hända under vinterhalvåret är ännu inte spikat. Men en del ideer finns och arbetas det på.


Det har framkommit att många har anmält sitt intresse för att hjälpa till med en del arbete kring klubben och kommit bort. Jag vill att DU som känner att du har detta intresse. Oavsett vad det är du vill/kan hjälpa till med PM:ar mig så att jag får uppgifterna till mig.

Skriv ner namn, hemtel, mobil, adress osv + vad det är du vill/kan hjälpa till med. Har du specialkunskaper inom ett visst område så ange det så att du kan hjälpa till på bästa plats.



Mvh Johan S 264

Väl mött på nästa event.