Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 21 till 40 av 43

Ämne: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

  1. #21
    Steg 3
    Reg.datum
    mar 2003
    Ort
    Alfta
    Inlägg
    3 940

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    Citat Ursprungligen postat av Sasse
    Har du verkligen inga skygglappar på.
    När Rootadmin kommer ihåg ett citat och quoterar detta i inlägg, säger det inte lite om hur just grunden inom detta forumet är?
    "Kommer ihåg" är att ta i. Jag kommer däremot ihåg att du och dina bröder hade någon slags höstdepression för ganska precis ett år sedan som resulterade i att Robert@ blev avstängd och en lång tjafstråd där ni skämmer ut er rejält som jag länkade till tidigare.

    Att Robert@ har börjat registrera falska användare för att komma in på forumet och skriva inlägg i samma veva som du börjar tjafsa och provocera här ännu en gång - ganska precis ett år sedan det hände förra gången - känns inte som ett sammanträffande.

    Om ni nu har sådana problem med det här forumet - sluta använda det.

    Problemet löst!
    Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.

  2. #22
    Steg 1 MrDangers avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    Tierp
    Inlägg
    1 548

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    Citat Ursprungligen postat av root

    Om ni nu har sådana problem med det här forumet - sluta använda det.

    Problemet löst!
    hur svårt kan det va..
    Min projekttråd
    Mitt garage
    Snabbaste Saaben på Nya Challenge banan! (1.26,34)

  3. #23
    Steg 5
    Reg.datum
    mar 2003
    Ort
    skogen
    Inlägg
    5 057

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    Citat Ursprungligen postat av root
    Citat Ursprungligen postat av Sasse
    Har du verkligen inga skygglappar på.
    När Rootadmin kommer ihåg ett citat och quoterar detta i inlägg, säger det inte lite om hur just grunden inom detta forumet är?
    "Kommer ihåg" är att ta i. Jag kommer däremot ihåg att du och dina bröder hade någon slags höstdepression för ganska precis ett år sedan som resulterade i att Robert@ blev avstängd och en lång tjafstråd där ni skämmer ut er rejält som jag länkade till tidigare.

    Att Robert@ har börjat registrera falska användare för att komma in på forumet och skriva inlägg i samma veva som du börjar tjafsa och provocera här ännu en gång - ganska precis ett år sedan det hände förra gången - känns inte som ett sammanträffande.

    Om ni nu har sådana problem med det här forumet - sluta använda det.

    Problemet löst!
    Det roliga är att detta är ditt/ert standradsvar sedan första dagen jag hade synpunkter på hur detta styrdes. Detta var typ 04-05.
    Man inser då efter ca 5-6 år att det är "lite" toppstyrt.
    Chaos, panic and disorder ... my work here is done.
    Never argue with a idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

  4. #24
    Steg 3
    Reg.datum
    mar 2003
    Ort
    Alfta
    Inlägg
    3 940

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    Citat Ursprungligen postat av Sasse
    Citat Ursprungligen postat av root
    Om ni nu har sådana problem med det här forumet - sluta använda det.

    Problemet löst!
    Det roliga är att detta är ditt/ert standradsvar sedan första dagen jag hade synpunkter på hur detta styrdes. Detta var typ 04-05.
    Man inser då efter ca 5-6 år att det är "lite" toppstyrt.
    Nu tar du väl ändå i lite väl. Du har däremot helt rätt i att det slutligen har blivit standardsvaret på det du har att säga gällande det här forumet - helt enkelt för att det du har haft att framföra till oss saknar verklighetsförankring, och att vi inte har något som helst intresse av att föra en dialog med någon som alltid väljer att tolka det som skrivs på absolut värsta möjliga sätt.

    Så, ännu en gång:

    Om du nu har sådana problem med det här forumet - sluta använda det istället för att försöka provocera fram någonting som kan passa in i din uppfattning om forumet.
    Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.

  5. #25
    Steg 5
    Reg.datum
    mar 2003
    Ort
    skogen
    Inlägg
    5 057

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    En av orsakerna varför jag började skriva igen var för att jag hörde, tyvärr ett illasinnat rykte visade det sig. Ryktet gjorde sig gällande att just du Root hade slutat.
    Så jag kan hålla mig undan något år till. Tyvärr är man ju saabidiot i grunden även om vissa har jobbat hårt för att saaba alla lustkänslor jag haft för saab och saabfantaster.
    Chaos, panic and disorder ... my work here is done.
    Never argue with a idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

  6. #26
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 888

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    Sasse>>I hastigheten räknar jag till 11 st inlägg från dig i den här tråden som inte innehåller några som helst konkreta förslag till förändring men jag hoppas ändå på inlägg nr 12.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  7. #27
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 888

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    Citat Ursprungligen postat av Sasse
    En av orsakerna varför jag började skriva igen var för att jag hörde, tyvärr ett illasinnat rykte visade det sig. Ryktet gjorde sig gällande att just du Root hade slutat.
    Så jag kan hålla mig undan något år till. Tyvärr är man ju saabidiot i grunden även om vissa har jobbat hårt för att saaba alla lustkänslor jag haft för saab och saabfantaster.
    VAD är det du har problem med?
    Att just root inte lämnat forumet?
    Kan du i så fall försöka konkretisera på vilket sätt detta påverkar dig?
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  8. #28
    Individuell mappning MrTurbos avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Göta
    Inlägg
    7 534
    Medlem#
    1469

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    Toppstyrt är väl att ta i. Men visst, det är inte vi moderatorer som "är" reglerna utan vi skall bara tillse att de följs.

    De regler som finns är inte direkt komplicerade, alla forumsanvändare utom en handfull klarar utan några större problem att följa dem.

    Vi moderatorer må ha olika sätt att uttrycka sig men i slutänden lutar vi oss mot samma regelverk som alla andra.

    Forumet är inte STCS, här finns massa användare som inte är medlemmar i STCS. Så allt som skrivs på forumet skall inte tolkas som STCS åsikter.

    Vet inte varför jag spaltat upp inlägget såhär men känner att det räcker så just nu...
    Pelle Ahlqvist <------> Saab4Fun lever igen! :-)
    En gång trodde jag att jag hade fel men det visade sig vara ett misstag...
    Besök mig på garaget.org Kunnskap är mackt! "Alltid Rött Alltid Rätt "

  9. #29
    STCS Ordförande tornross avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    10 330
    Medlem#
    4827

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    Ursäkta att jag tar ton.

    Utan att ha lusläst vartenda ord i denna diskussion, måste jag få lov att säga att jag blir så för"¤"at trött på gnället bland vissa här på forumet.

    Negativ energi mår ingen bra av!
    Dessvärre sprids negativ energi som en löpeld och det är svårare att förmedla positiv energi.
    Har man uppenbara problem med hur saker och ting sköts tar man upp det via en konkret och tydlig diskussion, ingen jäkla pajkastning som endast bidrar till större oreda i grytan. Uppenbarligen är det svårt att föra en dialog bland många via ord.
    Skulle det vara såpass extremt orättvist hur saker hanteras här på forumet så får man lyfta problemet på högre nivå.

    Här sitter vi i styrelsen och brottas med stora problem om att hålla hemsida och forum igång.
    Det finns dessutom de som har åsikten att det bästa vore att stänga ned forumet för gott för att vi då skulle bli kvitt massa onödigt gnäll hit, otroligt onödigt och otacksamt arbete för många och det som inte bidrar till någon positiv energi och utveckling av klubben samt forumet och dess deltagare.

    Dessvärre syns flaskhalsarna/gnällspikarna mest av allt och drabbar totalet.
    Det vill säga dom som faktiskt utnyttjar forumet till vad det är tänkt till för, nämligen att diskutera Saab som prio 1, och ha kul som social förteelse som prio 2.

    Om man gnäller av ren jävelskap bara för att man vill att alla skall straffas, eller ifall man gillar pajkastning spelar ingen roll.
    Det hör inte hemma här kort och gott!

    Uppför er, annars sabbas stämningen för alla!

    Med önskan om en positiv anda bland forumsdeltagare.

    Michael Törnros
    Saab Turbo Club of Sweden
    Michael Törnros. STCS #4827, SSK #5375, SBS #134.
    Saab 9-3 Viggen 1999
    Saab 9-3 Aero V6 SportSedan 2006, Saab 900 s "Aero" -91, Saab 99 cab -72, Saab 900 Turbo -91, Tidigare bilar.

  10. #30
    Steg 5 miohs avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Inlägg
    5 964
    Medlem#
    Dolt

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    Citat Ursprungligen postat av tornros
    Med önskan om en positiv anda bland forumsdeltagare.
    Jag är positiv och forumsdeltagare. Dessutom så vet jag att det finns fler glada laxar här så helt kört är det nog inte.

    Vad gäller övrigt i tråden så har jag personligen bara gott att säga om modereringen på detta forum. Jag har aldrig känt mig illa behandlad eller blivit varnad (om man nu bortser från den gången jag anmälde mig själv eller hur det nu var. ) för den delen. Sasses filmer på saabar har man sett många gånger och jag hoppas se fler, även om det verkar vara en annan Uhr som håller i kameran numera.

    Mvh en helt vanlig forumsmedlem som nu ska gå ut i garaget och se om rallybilen startar. Är ju snart Kinnekulle.
    How to become immortal: Read this signature tomorrow and follow its advice.

  11. #31
    Moderator
    Reg.datum
    apr 2003
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    6 855
    Medlem#
    4458

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    tornros> Bra!!!
    9³ SS -05, Steg 4 Biopower. Såld.
    Projekttråd: Hot Chilli Project

  12. #32
    Steg 5
    Reg.datum
    mar 2003
    Ort
    skogen
    Inlägg
    5 057

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    Citat Ursprungligen postat av tornros
    Ursäkta att jag tar ton.

    Utan att ha lusläst vartenda ord i denna diskussion, måste jag få lov att säga att jag blir så för"¤"at trött på gnället bland vissa här på forumet.

    Negativ energi mår ingen bra av!
    Dessvärre sprids negativ energi som en löpeld och det är svårare att förmedla positiv energi.
    Har man uppenbara problem med hur saker och ting sköts tar man upp det via en konkret och tydlig diskussion, ingen jäkla pajkastning som endast bidrar till större oreda i grytan. Uppenbarligen är det svårt att föra en dialog bland många via ord.
    Skulle det vara såpass extremt orätvist hur saker hanteras här på forumet så får man lyfta problemet på högre nivå.

    Här sitter vi i styrelsen och brottas med stora problem om att hålla hemsida och forum igång.
    Det finns dessutom de som har åsikten att det bästa vore att stänga ned forumet för gott för att vi då skulle bli kvitt massa onödigt gnäll hit, otroligt onödigt och otacksamt arbete för många och det som inte bidrar till någon positiv energi och utveckling av klubben samt forumet och dess deltagare.

    Dessvärre syns flaskhalsarna/gnällspikarna mest av allt och drabbar totalet.
    Det vill säga dom som faktiskt utnyttjar forumet till vad det är tänkt till för, nämligen att diskutera Saab som prio 1, och ha kul som social förteelse som prio 2.

    Om man gnäller av ren jävelskap bara för att man vill att alla skall straffas, eller ifall man gillar pajkastning spelar ingen roll.
    Det hör inte hemma här kort och gott!

    Uppför er, annars sabbas stämningen för alla!

    Med önskan om en positiv anda bland forumsdeltagare.

    Michael Törnros
    Saab Turbo Club of Sweden
    För att återkomma till det jag skrev förut. När man påpekat i ca 3-4 år att man inte tycker att forumet inte funkar bra och att vissa moderatorer sitter på dubbla stolar och är färgade och när Rootadmin ordagrant säger att han skiter i vilka synpunkter och förslag man har och att han bestämmer så blir man tyvärr lite bitter och grinig. Tyvärr ska jag säga.
    Chaos, panic and disorder ... my work here is done.
    Never argue with a idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

  13. #33
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 888

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    Citat Ursprungligen postat av Sasse
    För att återkomma till det jag skrev förut. När man påpekat i ca 3-4 år att man inte tycker att forumet inte funkar bra och att vissa moderatorer sitter på dubbla stolar och är färgade och när Rootadmin ordagrant säger att han skiter i vilka synpunkter och förslag man har och att han bestämmer så blir man tyvärr lite bitter och grinig. Tyvärr ska jag säga.
    Men grundproblemet kan väl knappast vara att någon moderator skulle ha varit färgad åt ena eller andra sidan?
    I så fall skulle du väl inte på den tiden krävt att det skulle tillsättas moderatorer som särskilt företrädde den firma du själv vurmade för?

    Och varför är det ett problem NU när dels den firma du själv ansåg missgynnades sedan länge upphört och den moderator du hade ett horn i sidan till i det fallet sedan länge lämnat sitt uppdrag?
    Menar du på fullaste allvar att du när du nu lyckats gnälla bort en moderator inte ger dig förrän du själv fått utse såväl forumadministratör som moderatorer som faller dig i smaken?

    Åter igen Sasse: Har du några som helst sakliga, konkreta och relevanta argument och exempel att komma med på vilket sätt forumet inte har skötts bra det senaste året och på vilket sätt du vill att detta skall förändras?
    Om du verkligen vill ha en förändring måste du väl kunna tala om VAD du vill ska förändras och HUR?

    I annat fall är jag nog benägen att hålla med Tornros.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  14. #34
    Steg 5 Kongos avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Söderhamn
    Inlägg
    5 581
    Medlem#
    4156

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    Citat Ursprungligen postat av Sasse
    För att återkomma till det jag skrev förut. När man påpekat i ca 3-4 år att man inte tycker att forumet inte funkar bra och att vissa moderatorer sitter på dubbla stolar och är färgade och när Rootadmin ordagrant säger att han skiter i vilka synpunkter och förslag man har och att han bestämmer så blir man tyvärr lite bitter och grinig. Tyvärr ska jag säga.
    Sasse, jag får säkert ångra att jag skriver det här och får dig emot mig för jag hyser absolut inget agg mot varesig dig, den firma du ofta associeras med eller din familj. Tvärtom tycker jag att du när du periodvis lägger undan den bittra och arga stilen verkar vara en riktigt hygglig prick. Men jag måste ändå få fråga: allvarligt talat med stöd för det du nyss skrev.. hur gammal är du egentligen?

    I inlägget ovan så ger du sken av att du låter precis som ett barn som lägger sig ner på golvet i en mataffär och grinar och slår förtvivlat i golvet för att du inte får den där leksaken eller godisbiten du så förtvivlat gärna vill ha. Ibland kan man inte få allt man vill ha, hur högt man än skriker och hur ledsen för det man än blir. Skillnaden mellan barnet och dig är att barnet är ledset i 20 minuter för att de inte fick det de vill medan du har hållit på i 4 (!!!) år!

    Om du har rimliga förslag på förändringar så är jag den första att lyssna. Men än så länge har du ju inte jag hört att du kommit med några rimliga förslag utan det enda du gör är att leta saker att hacka på, feltolka saker som sägs och klaga. Det kan ju inte vara bra att älta och vara sur och grinig på någonting år efter år efter år?!?.

    Du säger själv att vissa jobbat hårt för att sabba dina lustkänslor för Saab. Men det är ju DU själv genom din surhet och bitterhet som ställer till det för dig själv. En ond spiral. Om DU skulle försöka att hålla en positivare inställning och inte försöka leta negativa saker att hacka på hela tiden så kanske din omgivning, forumet och framförallt du själv skulle bli gladare, trevligare och inte minst skulle det bli lättare att lyssna på en person som genom en normal konversation påpekar saker än en person som hackar och spyr galla så fort han kommer åt?

    Bara en tanke i all vänlighet (jo faktiskt)...
    Nuvarande bilar: Saab 9-3X XWD 2.0T BioPower -10 || Saab 9-5 Aero SportCombi -04
    Tidigare bilar: Saab 900 T8 -80 || Saab 9000i -87 || Saab 9-3t SE -00 (T5) || Saab 9000i -88A || Saab 900 SET -95 Kongo Edition -Steg3+

  15. #35
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Möklinta
    Inlägg
    313

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    Jag är en helt vanlig användare av detta forum, med ett sunt intresse av SAAB.
    Har ingen aning om vad LM, Sasse, root eller någon annan admin/moderator har för yrke eller personliga intressen. Vill inte veta heller, då det kan färga mitt tycke för vissa firmor m.m.

    Har läst alla inlägg i den här tråden mer eller mindre noga. Jag får känslan av att Sasse vill på alla sätt provocera admin/moderatorer, och admin/moderatorerna försvarar sig gång på gång. Så visst lyckas han

    Det som upprepas är att admin/mod vill ha konkreta förslag på vad Sasse tycker kan förbättras. Vad jag kan se här på det öppna forumet har Sasse inte lagt fram något vettigt förslag öht.

    Vet som sagt inte vem Sasse är och kan inte ha något personligt gentemot honom.

    Vore det inte bäst av er, admin/mod, att göra som man gör med små barn, helt enkelt ignorera?? Till slut tröttnar dom och tycker inte att det är kul längre när man inte får mothugg

    Inser när jag kontrolläst det jag skrivit att vissa kommer tycka jag e en "rövslickare". Jag är en sån obetydelselös forumsanvändare att jag inte skulle tjäna något på att vara det. Kunde bara inte låta bli att framföra min åsikt, eller rättare sagt förslag till admin/mod.
    9000 2,3 Aero -94, 9000 cse -92 aut, 9000 cc 2,3 -91, 9000 cse 2,3 -95
    Sambons NG9-3 Arc -03
    Kommer för alltid sörja min Barracuda -69!

  16. #36
    Grundladd
    Reg.datum
    okt 2008
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    269

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    Citat Ursprungligen postat av beagleboy
    Jag är en helt vanlig användare av detta forum, med ett sunt intresse av SAAB...... Jag är en sån obetydelselös forumsanvändare att jag inte skulle tjäna något på att vara det. Kunde bara inte låta bli att framföra min åsikt.
    Precis sådär känner jag hehe Inget negativt i det. Ville bara säga det.
    Känns nästan som att man är ivägen för alla andra hehe.

  17. #37
    Steg 3
    Reg.datum
    mar 2003
    Ort
    Alfta
    Inlägg
    3 940

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    Citat Ursprungligen postat av beagleboy
    Har läst alla inlägg i den här tråden mer eller mindre noga. Jag får känslan av att Sasse vill på alla sätt provocera admin/moderatorer, och admin/moderatorerna försvarar sig gång på gång. Så visst lyckas han
    Mjae, provokationen görs för att de på något sätt vill visa att vi styr det här forumet stenhårt, raderar trådar lite som vi vill utan anledning och censurerar åsikter om forumet som vi inte håller med om.

    Ett forum med över 33000 registrerade deltagare och runt 900 samtidiga inloggade på kvällstid går inte att driva på det sättet. Alla får trots allt säga vad de vill så länge det håller sig inom ramarna för forumets regler, och ofta ser vi mellan fingrarna på den punkten så länge alla är i samförstånd - men det är också här det felas i resonemanget för en viss bakåtsträvande grupp deltagare som lever kvar i hur forumet var i början av 2000-talet då forumet hade knappt 100 deltagare och alla kände alla.

    Citat Ursprungligen postat av beagleboy
    Det som upprepas är att admin/mod vill ha konkreta förslag på vad Sasse tycker kan förbättras. Vad jag kan se här på det öppna forumet har Sasse inte lagt fram något vettigt förslag öht.
    Det är också därför vi upprepar oss. Det finns inga som helst konkreta förslag på någonting, utan det hela grundar sig i att en viss familj och deras kompisgäng har en känsla av att vi som driver forumet agerar mot dem för att de har ett visst efternamn eller en viss mjukvara i bilen - när det i själva verket självklart handlar om att vissa inte kan bete sig som folk och följa busenkla regler.

    Att ens se STCS och vissa på forumet som "antagonister" visar på vilken nivå paranoian ligger på.

    Citat Ursprungligen postat av beagleboy
    Vore det inte bäst av er, admin/mod, att göra som man gör med små barn, helt enkelt ignorera?? Till slut tröttnar dom och tycker inte att det är kul längre när man inte får mothugg
    Det skulle faktiskt vara rätt skönt - problemet är att det lätt blir en väldigt faktasnål och snedvriden diskussion om inte vi som driver forumet lägger in vår syn på saken och framför allt upprepar vårt tidigare (och troligen även fortsättningsvis) obesvarade önskemål om att få konkreta förslag på vad som kan göras för att forumet ska bli bättre.
    Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.

  18. #38
    Steg 3
    Reg.datum
    mar 2003
    Ort
    Alfta
    Inlägg
    3 940

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    Citat Ursprungligen postat av Almy
    Citat Ursprungligen postat av beagleboy
    Jag är en helt vanlig användare av detta forum, med ett sunt intresse av SAAB...... Jag är en sån obetydelselös forumsanvändare att jag inte skulle tjäna något på att vara det. Kunde bara inte låta bli att framföra min åsikt.
    Precis sådär känner jag hehe Inget negativt i det. Ville bara säga det.
    Känns nästan som att man är ivägen för alla andra hehe.
    Jag tycker det är hur positivt som helst att ni säger vad ni tycker - keep it up!
    Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.

  19. #39
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 888

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    Efter att ikväll ha ägnat alltför många minuter åt ännu en annan forumdeltagare som uppenbarligen inte har annat uppsåt än att sabotera forumet för oss andra känns det extra tråkigt att ännu inte hittat några konkreta förslag till förändringsåtgärder i denna tråd?

    Denne forumdeltagare agerar rent ut sagt erbarmligt dåligt i och med att dels påstå sig inte VILJA vara deltagare på forumet och sedan ändå lägga ned så mycket energi på att förstöra istället för att bara hålla sig undan och på så sätt ha kvar någon form av trovärdighet.

    Inte heller där gick det att spåra någon form av KONSTRUKTIV kritik utan enbart trams och tjafsande som skulle få en fyraåring att skämmas.

    Om ni, den överväldigande majoriteten skötsamma forumdeltagare som har ett ärligt uppsåt med er närvaro på forumet visste hur vissa forumdeltagare anstränger sig för att förstöra för er skulle ni förmodligen bli mörkrädda men tack och lov är dessa sabotörer i en försvinnande liten minoritet, icke desto mindre tillräckligt obehagliga att behöva handskas med.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  20. #40
    Steg 5
    Reg.datum
    mar 2003
    Ort
    skogen
    Inlägg
    5 057

    Re: Blandade åsikter om hur forumet sköts.

    Citat Ursprungligen postat av LM
    Efter att ikväll ha ägnat alltför många minuter åt ännu en annan forumdeltagare som uppenbarligen inte har annat uppsåt än att sabotera
    Tycker detta speglar mentalitet hos "våra" kära moderatorer.
    Man ifrågasätter vissa individers kompetens som moderator och man får stämpeln som terrorist.
    Fascinerande
    Chaos, panic and disorder ... my work here is done.
    Never argue with a idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience

Liknande ämnen

  1. Blandade elfel
    Av knase i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-11-26, 18:08
  2. Svar: 37
    Senaste inlägg: 2006-07-08, 13:17
  3. Blandade funderingar
    Av kaZmur i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 07:30
  4. Blandade frågor
    Av ritznet i forum Bilvård, utseende och styling
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-09, 20:59

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •