Visa resultat för omröstning: Hur kommer du rösta i valet 2010

Antal röster
197. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • M

    72 36,55%
  • Fp

    17 8,63%
  • C

    3 1,52%
  • Kd

    5 2,54%
  • S

    25 12,69%
  • Mp

    7 3,55%
  • V

    9 4,57%
  • Sd

    52 26,40%
  • Pp

    6 3,05%
  • Fi

    0 0%
  • Övriga

    1 0,51%
Sidan 18 av 18 FörstaFörsta ... 8161718
Resultat 341 till 349 av 349

Ämne: Valet 2010

  1. #341
    Steg 5
    Reg.datum
    okt 2004
    Ort
    Värnamo
    Inlägg
    5 541
    Medlem#
    9481

    Re: Valet 2010

    Citat Ursprungligen postat av LM
    Citat Ursprungligen postat av Pumba
    Men å andra sidan hade vi startat en sånn här tråd för 2-3 årsedan här på forumet så hade dom bommat igen den illa kvickt, det har ju ändå blivit LITE mer acceptabelt att prata om det mot tidigare.

    Men jag tror det blir problematiskt av flera anledningar.
    Ändrar man nått så kan man ju även tolka det som att SD fått gehör för sina frågor, och det vill ju ingen det heller.
    Det där är rent vilseledande trams, gränsande till ren lögn Pumba. Det VET jag och förmodligen du också om du tänker efter.
    vettikatten om jag håller med om det, det bommades igen en jäkla massa politiska trådar förut, det var ju underverk om de blev mer än 2 sidor långa.
    Nu är vi uppe i en jäkla massa sidor utan att något har blivit direkt kritiserat eller låst.
    Saab 9-5 2,0t SS -08
    Saab 9-5 2,0t SS -06

  2. #342
    Helt original
    Reg.datum
    mar 2005
    Inlägg
    773

    Re: Valet 2010

    Citat Ursprungligen postat av Pumba

    vettikatten om jag håller med om det, det bommades igen en jäkla massa politiska trådar förut, det var ju underverk om de blev mer än 2 sidor långa.
    Nu är vi uppe i en jäkla massa sidor utan att något har blivit direkt kritiserat eller låst.
    Det kan kanske bero på att i den här tråden har det till stor del varit väldigt lite "pajkastning" och, i alla fall enligt mig, ganska sakliga och genomtänkta inlägg.
    9-5 Vector -02 "Hector" SÅLD
    Mazda 6 2.5 Sport - i väntan på att ng9-5 ska komma ner i pris
    Ducati 944 ST2 "Isabelle"

  3. #343

    Re: Valet 2010

    Citat Ursprungligen postat av LM

    Om man tittar på vilka trådar som skapats av vissa forumdeltagare kan man dessutom dra slutsatsen att deras främsta mål med att vara medlemmar på forumet är att starta diskussioner ämnade att misskreditera invandrare och flyktingar (slutsatsen dragen enbart utifrån av dem antalet startade trådar som handlar om Saab jämfört med invandrarfientlighet) men även det går bevisligen ".
    det kan ju bero på 2 saker
    man inte kör saab hela livet, men tycker forumet är extremt bra eller man söker alla medier man kan för att få ut sitt budskap

    det klarar nog många också av att se vilken kategori som skribenterna plattsar i
    JAGUAR - spinner som en katt

  4. #344
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 904

    Re: Valet 2010

    Citat Ursprungligen postat av Pumba
    Citat Ursprungligen postat av LM
    Det där är rent vilseledande trams, gränsande till ren lögn Pumba. Det VET jag och förmodligen du också om du tänker efter.
    vettikatten om jag håller med om det, det bommades igen en jäkla massa politiska trådar förut, det var ju underverk om de blev mer än 2 sidor långa.
    Nu är vi uppe i en jäkla massa sidor utan att något har blivit direkt kritiserat eller låst.
    Menar du att trådar tidigare "bommades igen" för att de handlade om kontroversiella ämnen VET jag att du har fel och kan även belägga detta men eftersom det är DU som hävdar det:
    Upp till bevis, annars är det bara att betrakta som skitsnack syftat till att ytterligare odla martyrrollen.

    Det som såväl tidigare som numera ligger till grund fär att låsa och radera trådar och inlägg är brott mot forumreglerna, inget annat och de grundläggande forumreglerna har INTE förändrats vare sig i utformning eller tillämpning.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  5. #345
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    1 093

    Re: Valet 2010

    men nog har det väl hänt att någon har råkat radera ett inlägg eller två, som har lite mot gense tycke men fortfarande inte brutit mot någon forumsregel??



    //T
    900s-90 & 900T8-87
    9000 2.3T -91 & 9000 2.3T A50 -97
    http://www.garaget.org/?car=36979 varit forumsmedlem sedan 2002

  6. #346
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 904

    Re: Valet 2010

    Citat Ursprungligen postat av termos
    men nog har det väl hänt att någon har råkat radera ett inlägg eller två, som har lite mot gense tycke men fortfarande inte brutit mot någon forumsregel??
    Inte mig veterligen men ni som tror er ha bättre koll kan få belägga detta.

    Om du med "råkat" avser oavsiktliga misstag när trådar rensats från inlägg som bryter mot reglerna kanske det har förekommit men i 99,9% av fallen kan de i så fall rättas till.

    Att låta påskina att moderarandet sker utifrån moderatorernas "tycke och smak", oavsett hur den skall ha förändrats sedan "ett par år" istället för utifrån vad forumreglerna medger är i alla fall direkt felaktigt.

    Och NÄR skall SD-anhängare och andra som orättmätigt anser sig orättvist behandlade sluta tjata om detta när man uppenbarligen inte alls kan belägga det man påstår?

    Den frågan kan i sak nog hellre diskuteras i en annan forumavdelning avsedd för detta så kan den här tråden få handla om just valet 2010.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  7. #347
    Steg 1
    Reg.datum
    maj 2004
    Inlägg
    1 011

    Re: Valet 2010

    Lustigt är det att bland alla begåvade människor inte alls talas om VpK partiledaren Ohlys utalande om att man nu måste bygga utomparlamentariska rörelser för att förhindra SDs politik.

  8. #348
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 904

    Re: Valet 2010

    Citat Ursprungligen postat av hampe4pet
    Lustigt är det att bland alla begåvade människor inte alls talas om VpK partiledaren Ohlys utalande om att man nu måste bygga utomparlamentariska rörelser för att förhindra SDs politik.
    Jag får väl bli först av de begåvade då?

    Nu vet jag inte vad Ohly menar och jag antar att om man själv är högerreaktionär vill man gärna tolka in det värsta, särskilt om det är det man själv är van vid, men det är kanske möjligt att han menar sådana rörelser som redan idag agerar fredligt utanför parlamentet som tex fem-i tolv-rörelsen?
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  9. #349
    Steg 1
    Reg.datum
    maj 2004
    Inlägg
    1 011

    Re: Valet 2010

    Citat Ursprungligen postat av LM
    Citat Ursprungligen postat av hampe4pet
    Lustigt är det att bland alla begåvade människor inte alls talas om VpK partiledaren Ohlys utalande om att man nu måste bygga utomparlamentariska rörelser för att förhindra SDs politik.
    Jag får väl bli först av de begåvade då?

    Nu vet jag inte vad Ohly menar och jag antar att om man själv är högerreaktionär vill man gärna tolka in det värsta, särskilt om det är det man själv är van vid, men det är kanske möjligt att han menar sådana rörelser som redan idag agerar fredligt utanför parlamentet som tex fem-i tolv-rörelsen?
    Om det nu är det han menar så hade det förengångskull vart trevligt med en fredlig rörelse.

Liknande ämnen

  1. dubbeldin bästa valet
    Av NP i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-08-27, 08:17
  2. Valet & kvalet, Sälja 9-3:an & köpa 9-5?
    Av slipztream i forum Allmänt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-04-11, 17:48
  3. I valet och kvalet 93:a 04 el. 05
    Av Ganescha i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-07-05, 19:46
  4. Hur röstar STCS i EU-valet?
    Av Qvintus i forum Off Topic
    Svar: 50
    Senaste inlägg: 2009-06-18, 11:07
  5. Valet och kvalet
    Av Wannabe i forum Allmänt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 16:18

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •