Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: byta stereo i saab 9-3 aero -04?

  1. #1

    byta stereo i saab 9-3 aero -04?

    hej

    jag har ICM1 med AS3 ljud. men jag skulle villja ha den andra huvudenheten den som heter ICM2 är det helt omöjligt? att sätta dit en sådan? vad kostar det på saab att få tech2? någon av er måste ju veta detta.


    /Danne

  2. #2

    Re: byta stereo i saab 9-3 aero -04?

    Ja du kan byta till en ICM2 eller ICM3. Köper du en beg ICM2/ICM3 så måste den vara skild från den tidigare bilen med en TECH2. Jag anlitade SAAB att byta den ef den måste giftas in i bilen med en TECH2, jag gav 500kr för det. Du får dock inga extra funktioner om du inte har GPS modul extra slutsteg eller tfn modul. Enda skillnaden är den estetiska med en annan ICM.
    SAAB 9-5sc 2,3t Vector -06
    SAAB 9-3ss 2,0t Vector -03

  3. #3
    Grundladd
    Reg.datum
    sep 2004
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    110

    Re: byta stereo i saab 9-3 aero -04?

    Citat Ursprungligen postat av No1Hitman
    Ja du kan byta till en ICM2 eller ICM3. Köper du en beg ICM2/ICM3 så måste den vara skild från den tidigare bilen med en TECH2. Jag anlitade SAAB att byta den ef den måste giftas in i bilen med en TECH2, jag gav 500kr för det. Du får dock inga extra funktioner om du inte har GPS modul extra slutsteg eller tfn modul. Enda skillnaden är den estetiska med en annan ICM.
    Kör du med ICM2 eller ICM3? Och vad fick du betala för den beggad. De är ju inte direkt billiga på skroten.
    //Moe
    ------------------------------------------
    9000 CSE 2.0 ltt -96 - såld
    9-3ss 2.0t vector -04

Liknande ämnen

  1. Byta stereo i en saab 9-5?
    Av klimpan i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-20, 21:09
  2. Byta ut original stereo OG9-5 -01
    Av Grebban i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 20:29

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •