Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Konstigt fel på min 95-01!!

  1. #1
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2004
    Ort
    Skene
    Inlägg
    1 007

    Konstigt fel på min 95-01!!

    Ibland när ja startat min bil så har jag inget halvljus eller blinkers på vänster fram,plus att min tuta inte funkar då heller,men de e inte så varje gång...
    T.e.x igår kväll när jag körde hem från varberg till skene så hade jag halvljus å blinkers hela vägen precis som vanligt men sen när jag stannade på min uppfart å stod på tomgång en liten stund så slockande mitt halvljus å min blinkers börja krångla igen....Sen innan detta problemet uppstod hade ja ännu ett konstigt problem å de e att,HELT plötsligt så kunde spolarvätskan börja spruta utan att jag gjorde nånting men när man tog spaken som man vanligtvis gör för att få spolarvätska så slutade de ....Vad e de som händer med min bil????

    Nån som varit ute för samma sak nån gång?????

    Sitter felet i mjukvaran nånstans eller e de spaken som krånglar eller vad kan de vara......Tacksam för svar mvh André
    Är inne på min 5:e OG900 TurboDe räcker inte med mycke effekt,man ska ju kunna köra bil också!!!
    In hoc signo vinces 5146

  2. #2
    Steg 5
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Ytterby, Kungälv
    Inlägg
    5 548
    Medlem#
    829

    Re: Konstigt fel på min 95-01!!

    Jag hade gissat att ngn jordpunkt börjat ge sig? .. kolla var man jordar stårlkstare o blinkers .. o pumpen för spolarna ... dom sitter ju ganska så nära varandra i bilen ..

    Spolare o blinkers är ju inte samma spak så känns som att det inte bör vara där iaf ...

    men säkert ngn jvl jordgrejj som strular
    /M.Krantz no.829 ..
    Kör med-9³ SC 2.0t BP -08 .. Glider med-9³ Aero Cab -00 .. Parkerad-9³ Aero Salomon Ed. -02
    RIP-9000 Aero -97 .. Stulen och inlöst-ng900 -96 SET CAB

Liknande ämnen

  1. [LÖST] 9-5 2.0T -05 låter konstigt
    Av Hottamale i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2013-08-28, 08:28
  2. Min APC bär sig konstigt åt!!!!!!!
    Av Lövet i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2005-05-20, 13:10

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •