Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 43 av 43

Ämne: Ryckig, pulserande vid jämn gas OG9-5 -05

  1. #41

    Re: Ryckig, pulserande vid jämn gas

    Kan inte annat än att hålla med "Asppie", känns som dom vill men lyckas helt enkelt inte, hade gärna sett att jag var mer än nöjd med min SAAB men hittills är jag tveksam....
    Saab har felsökt min bil men inte kommit fram till någonting, blir till att byta del för del och det låter ju jävligt billigt och bra för plånboken....

  2. #42
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    1 168

    Re: Ryckig, pulserande vid jämn gas

    Citat Ursprungligen postat av asppie
    ...men när man själv börjar söka efter tips på vad det kan vara och hittar felet och åtgärdar det då förstår du kanske min frustration över deras odugliga service...

    Men felet med backventilen var det ju inte du som hittade och inte heller åtgärdade det problemet.

  3. #43
    Grundladd
    Reg.datum
    apr 2010
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    379

    Re: Ryckig, pulserande vid jämn gas

    Citat Ursprungligen postat av Danjell
    Citat Ursprungligen postat av asppie
    ...men när man själv börjar söka efter tips på vad det kan vara och hittar felet och åtgärdar det då förstår du kanske min frustration över deras odugliga service...

    Men felet med backventilen var det ju inte du som hittade och inte heller åtgärdade det problemet.

    Nej inte hittade av mig själv utan via tips här på forumet....som jag skrev att många gånger får man hjälp här men verkstaden hittar inget. De kopplar bara på sitt j... Tech2 och säger att de inte ser några felkoder.
    Mvh Pierre i Linköping
    Saab 9-5 2,3t SC Vector -05

Liknande ämnen

  1. [LÖST] OG9-3 T5 Hög tomgång och ryckig vid jämn gas
    Av grobs i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2016-11-30, 14:25

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •