Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Vilken utrustningsnivå 9-3?

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    jul 2004
    Ort
    Skillingaryd
    Inlägg
    33
    Medlem#
    1315

    Vilken utrustningsnivå 9-3?

    Funderar på att köpa en begagnad 9-3 SC eller SS -08 -09 och tittar på diverse annonser på nätet. Det slår mig att det är väldigt svårt för för både handlare och privatpersoner att tala om i annonsen vilken utrustning bilen har och då blir det ännu svårare för den som ska köpa att veta vilken utrustning bilen har.

    Finns det något sätt att få reda på exakt, t ex genom regnr. vilken utrustning som sitter monterad från fabriken?

    Är det någon som har någon länk till vilken utrustning respektive paket innehåller? (har kollat Saabs hemsida men hittar bara -10 paket...)

    Tycker det är lite dåligt med information om 9-3 SS och SC 08-09 på forumet så jag vill gärna ha lite hjälp. (eller så är det jag som söker på fel sökord)
    Tack på förhand!
    9-3 2,0t Vector Biopower -08
    9-5 SE 2,3t -00
    900 T8 -89

  2. #2
    Steg 3 JSNs avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Ölanda (Göteborg)
    Inlägg
    3 557
    Medlem#
    8163

    Re: Vilken utrustningsnivå 9-3?

    Du kan alltid kontakta saabsverige.com för att få reda på vad en specifik bil hade för utrustning från fabrik, men svaret brukar ta några dagar och kommer från en människa, dvs det finns ingen automatisk databas som man matar in reg-nr i så kommer svaret ut. Vad gäller utrustningspaket har jag inte sett någon bra sida för detta heller, så även här är det nog kontakt med saabsverige.com som gäller.
    /Johan

Liknande ämnen

  1. Utrustningsnivå 9-3SS "Linear-Plus"
    Av Weggen i forum Allmänt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-07-04, 23:11
  2. Utrustningsnivå i 93 SS
    Av Aero_Jansson i forum Allmänt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 18:17

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •