Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: AMF pension Samuel Fröler + humorgalan

  1. #1
    Steg 5
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    5 304

    AMF pension Samuel Fröler + humorgalan

    Försöker förgäves "youtubea" fram reklamfilmen som Samuel Fröler gör för AMF pension, den där han går och skakar med huvudet så man blir sjösjuk. Samt hitta klippet från humorgalan där david helenius gör parodi av det hela. Var från humorgalan / Unicef nu för någon /några veckor sen... någon som har det eller kan länka till vart det finns?
    No more SAAB...

    "Det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man har rätt..."

  2. #2
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 873

    Re: AMF pension Samuel Fröler + humorgalan

    Var det verkligen AMF och inte SPP då?
    Jag minns inte säkert men har för mig att Lena Endre gjorde reklam för SPP och det kanske var i samma serie filmer Samuel Fröler förekom?

    Edit, orginalfilmen i alla fall: http://www.youtube.com/watch?v=VcbcVu75CtY
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  3. #3
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 873

    Re: AMF pension Samuel Fröler + humorgalan

    Är det detta klipp du menar: http://www.tv4play.se/noje_och_humor...eoId=1.1622330

    Edit: Det glädjer mig förresten att även du tänker bli världsförälder fredrik_wt, du överraskar mig positivt.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  4. #4
    Steg 5
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    5 304

    Re: AMF pension Samuel Fröler + humorgalan

    Ja j*vlar SPP var det ja... synd på TV4as variant där att slutklämmen inte är med när det knäcker till i nacken och han "AAAJJ FAN!" och kastar sig ner på gruset

    Det klart man stödjer lite välgörenhet om man kan, givetvis, kan säga att sen jag själv fått barn har man blivit EN SMULA blödigare sen man ser barn som far illa osv. Har dock gett till välgörenhet innan dess med...
    No more SAAB...

    "Det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man har rätt..."

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •