Som rubriken säger.
Höj och sänkbar 9-5 combi -02? bara fram gäller
Måste kunna komma in och ut i garaget, storbilsgarage.
Har sökt lite på luftfjädring.
Behöver kunna höja ca 3cm.
Nån med koll eller tips?
Tack på förhand.
Som rubriken säger.
Höj och sänkbar 9-5 combi -02? bara fram gäller
Måste kunna komma in och ut i garaget, storbilsgarage.
Har sökt lite på luftfjädring.
Behöver kunna höja ca 3cm.
Nån med koll eller tips?
Tack på förhand.
http://www.garaget.org/rz
9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.
Finns ett kit med luftkudde över fjädrarna som fylles när man trycker på en knapp,men vart har jag sett detta??
/M
Akta skinnet!
Snacka med dessa grabbs...
http://www.stotdamparverkstan.se/docume ... balgar.htm
Edit:>
För du har väl kollat med den lokala leverantörern i Örebro??
http://www.fjaderservice.se/
///Perr
Saablös Polestar BST230 förare
Vad har du för fjädrar fram nu(och varför)?
9000 2.3t A50 -97
.."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."
Han vill nog montera tillbaka sina std Hirsch fjädrar.Ursprungligen postat av LM
Roger skruvade dit vanliga Aerofjädrar förra året att kunna komma in/ut med bilen med de tidigare 18-tums hirsch-hjulen.
Kan man gissa att det inte såg ut som Roger ville med de nya Hirsch-19 tummarna??
Elak lutning på infarten till garaget i kombination med Hirschfronten är problemet, inte egentligen för låg bil...
///Perr
Saablös Polestar BST230 förare
Tycker det ser "trasigt lågt" ut på några av bilderna på garaget dvs lägre än Hirsch fjädrar men det kan vara en synvilla.
9000 2.3t A50 -97
.."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."
Kolla gärna efter det, tack.Ursprungligen postat av lillen 761
Nope, tänkt jaga Janne som hade Örebro Fjäderservice förut.Ursprungligen postat av perr
Tack för länkarna.
Aero sportchassi med nivåreglering bak.Ursprungligen postat av LM
Nog lutar det allt.Ursprungligen postat av perr
Ser stort och fett ut iaf.
Fronten är lång.Ursprungligen postat av LM
Svårt att se på vissa bilder.
http://www.garaget.org/rz
9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.
Hirschfronten är lång,det är det som gör problemet,jag löste det med större hjul. Nu kan jag köra nästan överallt.
det där kitten jag sett var i nån bilsport tror jag,nu fanns det inte till 9-5 utan till sportbilar som Porsche och nån till,har inte orka tt läsa igenom alla tidningar vilket företag som tillhandahöll sakerna. Man kanske kan göra ett eget kitt till 9-5:an då det inte rör sig om jättemycket som skall höjas.
/M
Akta skinnet!
Tja..
Inte ska du väl behöva byta fjädrar för att komma in i garaget
Ja skulle iaf ha klagat till fastighets ägaren finns ju bilar som är lägre orginal och man ska ju kunna komma in och ut utan problem om man nu betalar för att kunna stå i garaget.
Mvh
Opel Astra J OPC 2012
What did u run 200-300? A bit over 6sek. Why so slow?
This is what you need dude'......
http://www.cargraphic.de/index.php?/s,6 ... ution=1024
(klicka på bilden på cargraphic sidan)
Finns en återförsäljare av porsche varianterna i Kungsör.
http://www.levinracing.se/
///Perr
Saablös Polestar BST230 förare
Thanks dude...
Exakt nåt sånt där jag villl ha.
Åk över och prata lite med han Perr.
Känner igen namnet från rejsa....
http://www.garaget.org/rz
9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.
Det kan jag intyga på, rent jävligt ibland när man vill ut från garageUrsprungligen postat av RZ
Min Hirsch
http://www.garaget.org/?car=176419