Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Multi-Citera Knapp.

  1. #1

    Multi-Citera Knapp.

    Hejsan!

    Har varit medlem på ett tidigare forum som har en knapp som är heter "multi-citera" och jag tänkte detta skulle vara en riktigt smart grej att ha även här! Då man kan citera många personer samtidigt istället för att citera en och en vilket som sagt gör att det krävs mer inlägg.

    Vet inte vad ni tycker eller om det varit på förslag innan.

    Mvh Mike
    Senast redigerat av HeRmAN den 2016-01-20 klockan 19:46.

  2. #2

    Re: Multi-Citera Knapp.

    Ingen som har något att tycka till om?

  3. #3
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 890

    Re: Multi-Citera Knapp.

    Tycker snarare problemet är då det citeras alldeles för mycket och i stora textavsnitt så att inläggen blir svårläsliga.
    Men det är min helt personliga reflektion.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  4. #4
    Grundladd
    Reg.datum
    jun 2008
    Ort
    Alvesta
    Inlägg
    264

    Re: Multi-Citera Knapp.

    Du kan ju alltid trycka på citera knappen och sedan skrolla ner, under där du skriver ditt inlägg så finns tråden igen och där kan du trycka på citera på dom du vill citera i samma inlägg.
    Saab 9-5 SC 2.3t Linearsport -04
    13/04/2009 - Välkommen till världen, Elias

  5. #5

    Re: Multi-Citera Knapp.

    Citat Ursprungligen postat av LM
    Tycker snarare problemet är då det citeras alldeles för mycket och i stora textavsnitt så att inläggen blir svårläsliga.
    Men det är min helt personliga reflektion.
    Jag brukar skriva *massa text* eller *bilder* när jag citerar. Men tycker bara det är så onödigt när folk skriver 5 poster när de inte varit inloggade på några dagar när de ska citera de som skrivit i dennes tråd..

  6. #6

    Re: Multi-Citera Knapp.

    Citat Ursprungligen postat av m0set
    Du kan ju alltid trycka på citera knappen och sedan skrolla ner, under där du skriver ditt inlägg så finns tråden igen och där kan du trycka på citera på dom du vill citera i samma inlägg.
    Ska erkänna att jag inte märkt det! Men inte många som använder det något vidare ändå. Men men ska inte hänga upp mig på en sån liten sak iaf.

Liknande ämnen

  1. Multi mobil billaddare?
    Av Brandten i forum Off Topic
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-11-11, 12:58

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •