Hinner inte, ska köra grästrimmer osv, mäklar´n kommer på Torsdag!
Hinner inte, ska köra grästrimmer osv, mäklar´n kommer på Torsdag!
Nå, har ni moffat i er en massa äcklig pizza än?
...blev faktiskt pizza här hemma oxå!
Blev Alpina denna gång, ett riktigt lyft mot San Marino.
Ganska fyndigt namn på en pizzeria som för tankarna osökt till pizzabagare.
Kanske finna M5, AMG pizzerior oxå
HAHA lika fyndig som alltid. Varför inte AC-schnitzer grill och pizzeria??? HAHAHAUrsprungligen postat av Rickard
Saab 9000 CSE -96
Volvo PV 544 Sport-64
de hade ju turbopizza
stcs:908 Bilar: 900t8-81 9-5 2,3t-99 900t16-84 9000 2,3t A50
http://www.garaget.org/richard75
Tack för en grym uppslutning på träffen idag markus! grymt kul hehe
Saab 9000 CSE -96
Volvo PV 544 Sport-64
Blir det några ikväll?
Jag kommer om det blir fler än jag den här gången!
Jag kommer idag, även Mohlund pratade om att komma.Ursprungligen postat av Hawkeye
Kräftskiva!!!!
Nu var det spikat, vi slår upp portarna till garaget och kör kräftskiva Lördagen den 2é Oktober kl. 18:00 i Tibro. (i kajja jävels lokaler)
Vi dukar upp och den som vill äta kräftor med oss är mycket välkommna . Vi tänker ta oss en lite jävel till kräftorna men det kan man även göra till kött eller korv (till korv är kanske inte så lyckat, inte ens om man kör 740 med brehäng) . Vi bistår med grill till dom som inte tar med egen/eller äter kräfter , eget dricka och käk medtages.
Vi förfestar så länge vi kan me, och tar oss sedan in till storbyn och dansar loss till "eddies" senaste eller någon annan trevlig logdans.
Skicka ett PM så vi vet....
Ingen bra tajming på den kräftskivan din gamle get
Är på bröllop den helgen
Nabil
Ursprungligen postat av B-motor
Synd som fan benny, är det du som ska gifta dig kanske!?
Garage kräftskiva!
Nu börjar det ju dra ihop sig gubbar. Hoppas alla som anmält sig kan och vill komma nu på LÖRDAG som planerat. Vi blir ett rejält gäng, 15 anmälda!!!!!!!!!!!! Vi öppnar portarna kl.18.00 och hoppas på väder för diverse grill och vuxen tipspromenad
Ta med stark dryck mat och ett trevligt leende
Varma och stjärtiga kramar från mellan&stor Björk
HEEEJ! Hur är det ska vi börja stå inne i Garaget under Esplanaden nu igen eller är vi tokhårda pojkar och står ute på Biltemaparkeringen året ut?
Det låter som en bra idé! Själv har jag haft och kommer ha fullt upp den närmaste tiden så jag lyser med min frånvaro ett tag till Nya tag nästa år!
Har kommit på att jag troligen inte kommer kunna närvara på några fler träffar, då jag bytt jobb och jobbar till 17:00 varannan vecka och det är samma som vi har träffarna på. Jobbar nu i Jönköping så det blir lite att åka med.
Men ni klarar väl er utan en Opelägare:-)
Det är ok, du får dispans att komma senare Rickard! Hur går det på nya kneget?
Jodå det går fint.Ursprungligen postat av Magnus Aero
Har redan observerat att BMW inte är en speciellt felfri bil.
Helvete vad dyrt det är att serva/reparera dessutom.
Skivor runt om på en 5 serie ca: 17 000:-
:-)
Ursprungligen postat av Rickard
vad är ca priset är på en....säg 9-5 Aero -06´a så att man kan få en uppfattning om skillnaden, kan ju vara ett kul inslag!
Röstar oxo för garaget....försökte ändra i fösta posten men upptäckte att det inte går att editera inlägg längre p.g.a nått strul....Ursprungligen postat av Hawkeye
mvh Jonas