Passar en tryckplatta från opel calibra direkt på ett 9-5 svänghjul? dvs bultdelning och avstånd till lamellen från ytan den ska monteras på?
Mvh
Passar en tryckplatta från opel calibra direkt på ett 9-5 svänghjul? dvs bultdelning och avstånd till lamellen från ytan den ska monteras på?
Mvh
Saab 9-3 tid -05
superduke 1290R -14
Jag köpte en stöddigare tryckplatta som skulle passa på både Opel och Saab enligt Sachs race Engineering i katalogen, men det gjorde den inte i verkligheten eftersom skruvhål och styrstiftshål inte var samma.
Råkar du ha den på hyllan eller finns det någon annan anledning att inte använda en som är avsedd för Saab?
Bruksbil: Opel Insignia med A20NHT. Busbil: Mazda MX-5 -91
Största problemet med stämningen på detta forum är det lilla antal personer som ideligen klagar över stämningen.
Nä jag har ingen nu men utbudet av sportkopplingar med starkare plattor är större o billigare till opel, blir billigare även om jag kastar opel lamellen i soporna
Är det förresten nån som testat nita en egen sinterlamell med puckar från dalhems till 9-5 på orginal fjädrad platta?
Saab 9-3 tid -05
superduke 1290R -14
Calibrans passar ej, är en 228mm på Calibran och 9-5 brukar ju ha 240mm. Dessutom annan delning om jag inte minns fel.
Inte på 9-5, men på 9000.Ursprungligen postat av Robert E
Funkade bra.
Mvh
9000 A50 2.0t -97 bruksbilen
9000 CSE 2.3T -95 pysselbilen
9000 -85 projektet som spelar död