Resultat 1 till 15 av 15

Ämne: Vilken 2din?

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    81

    Vilken 2din?

    Hittat många kinagrejer som verkar intressanta vad tror ni om denna? http://www.natalie.se/product_info.php/ ... ts_id/1711

    Vill inte ha kommentarer från någon som talar av förutfattade meningar utan någon som har testat den. Den har verkligen allt man kan tänka sig.

    Någon som har en sådan i Sthlm som man kan få kolla på?

    Motsvarade märkesgrej är denna http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=290731
    dock har den mindre skärm och ingen gps.

    Mvh

    Robin

  2. #2
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    81

    Re: Vilken 2din?

    Jag fortsätter trenden med att vara den enda som svarar i mina trådar!

    Denna har rattstyrning och tereteknik får in den nästa vecka> http://www.natalie.se/product_info.php/ ... ts_id/1377

    /R

  3. #3
    Grundladd
    Reg.datum
    jun 2005
    Ort
    Lund
    Inlägg
    303

    Re: Vilken 2din?

    Citat Ursprungligen postat av robber
    Jag fortsätter trenden med att vara den enda som svarar i mina trådar!

    Denna har rattstyrning och tereteknik får in den nästa vecka> http://www.natalie.se/product_info.php/ ... ts_id/1377

    /R
    ett tips är att kolla på chinavision.com och importera själv, tänk bara på att det tillkommer 25% moms vid köp utanför EU.

    På chinavision har dom hur mkt roliga grejer som helst
    Kör Saab 9-5 Aero -04

  4. #4
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    81

    Re: Vilken 2din?

    Citat Ursprungligen postat av CPBBK84
    Citat Ursprungligen postat av robber
    Jag fortsätter trenden med att vara den enda som svarar i mina trådar!

    Denna har rattstyrning och tereteknik får in den nästa vecka> http://www.natalie.se/product_info.php/ ... ts_id/1377

    /R
    ett tips är att kolla på chinavision.com och importera själv, tänk bara på att det tillkommer 25% moms vid köp utanför EU.

    På chinavision har dom hur mkt roliga grejer som helst
    blir tyvärr samma pris som att köpa i Sverige

    /R

  5. #5
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    81

    Re: Vilken 2din?

    Det vart en Pioneer AVH-P4000DVD!



    Jag tycker iaf att det se bra ut! Och nu är knapparna på också. Ska beställa rätt rattknappstyrning då jag råkade beställa fel.

    /R

  6. #6

    Re: Vilken 2din?

    Hej

    Jag funderar oxo på att byta min AS1'a.. var det enkelt att ansluta = passade kontakterna eller blev du tvungen att köpa nya?

    Skriv gärna vilken sladdsats du behövde för att få rattkontakterna att funka.

    Tack på förhand
    ______________________________

    Saab 9-5 2.0t SC BioPower -05

  7. #7
    Sugmotor
    Reg.datum
    apr 2007
    Inlägg
    29

    Re: Vilken 2din?

    Citat Ursprungligen postat av robber
    Det vart en Pioneer AVH-P4000DVD!



    Jag tycker iaf att det se bra ut! Och nu är knapparna på också. Ska beställa rätt rattknappstyrning då jag råkade beställa fel.

    /R
    Den kommer du bli nöjd med. Jag monterade in den mindre pioneer dvd3100 i min og93 och jag är skitnöjd.

  8. #8
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    81

    Re: Vilken 2din?

    Citat Ursprungligen postat av hankc
    Hej

    Jag funderar oxo på att byta min AS1'a.. var det enkelt att ansluta = passade kontakterna eller blev du tvungen att köpa nya?

    Skriv gärna vilken sladdsats du behövde för att få rattkontakterna att funka.

    Tack på förhand
    Hade ingen orignalstereo så har monterat knapparn och ny stereo. Bilen har iso-kontakter original så bara ta ut din ASx och koppla in! Ska du ha en Sony eller Pioneer stereo så ska du ha en SWI-PS har du en Kenwood, Clarion, JVC stereo ska du ha en SWI-JACK. Dessa hittar du på ebay.com

    Jag har en SWI-JACK då jag beställde fel Kopplar du bara in i stereon och passar rakt i SAABen. Allt är skit enkelt och görs på en pisskvart


    /R

  9. #9
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    81

    Re: Vilken 2din?

    Citat Ursprungligen postat av corpes
    Citat Ursprungligen postat av robber
    Det vart en Pioneer AVH-P4000DVD!



    Jag tycker iaf att det se bra ut! Och nu är knapparna på också. Ska beställa rätt rattknappstyrning då jag råkade beställa fel.

    /R
    Den kommer du bli nöjd med. Jag monterade in den mindre pioneer dvd3100 i min og93 och jag är skitnöjd.

    Skoj att höra!

    Ända problemet nu är att den är i ett demoläge, måste kolla upp hur man tar sig ur detta då det är riktigt jobbigt när man startar bilen varje gång.
    Har du bilder på din installation`, alltid skoj att se

    /Robin

  10. #10
    Sugmotor
    Reg.datum
    apr 2007
    Inlägg
    29

    Re: Vilken 2din?

    Så här blev det, nöjd med installationen då jag fick kapa och fila lite för att få plats. Iom att og93 är 1 3/4 din (inte 2*din) så blir det lite moddar men inget som syns när det är klart.


  11. #11

    Re: Vilken 2din?

    Hallå! Är ny här på forumet och nybliven ägare till en 9-5 Aero -02 eller kommer bli i veckan när jag får hämta den från bilhandlarn. Är också sugen på att byta ut orginal stereon till en annan variant av 2-din helst vill jag ha en med navigering inbyggt också. Har kollat på pioneers liknande dom på bilderna men dom har inte navigering va? Även kollat på kina märkena men vet inte riktigt om man vågar köpa en sån? Priset är ju å andra sidan en bråkdel av vad tex Pioneers eller Kenwoods maskiner. Någon som har erfarenhet av en kina variant?

  12. #12
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    81

    Re: Vilken 2din?

    Citat Ursprungligen postat av duccen749
    Hallå! Är ny här på forumet och nybliven ägare till en 9-5 Aero -02 eller kommer bli i veckan när jag får hämta den från bilhandlarn. Är också sugen på att byta ut orginal stereon till en annan variant av 2-din helst vill jag ha en med navigering inbyggt också. Har kollat på pioneers liknande dom på bilderna men dom har inte navigering va? Även kollat på kina märkena men vet inte riktigt om man vågar köpa en sån? Priset är ju å andra sidan en bråkdel av vad tex Pioneers eller Kenwoods maskiner. Någon som har erfarenhet av en kina variant?
    Hej!

    Har gjort en tråd om detta på ett dussin forum och alla är kritiska då dessa inte håller något högt värde + de som säljer är antingen privatpersoner utan garanti eller ruffel och båg AB som.

    Köp en beggad maskin på blocket om du inte har kulorna

    /Robin

  13. #13

    Re: Vilken 2din?

    Nä jag hade nästan det lite på känn att det nog är bättre att spara ett litet tag till och köpa ett känt märke, känns bättre för själen iaf

  14. #14

    Re: Vilken 2din?

    Måste fråga här om man köper en dubbeldin stereo passar den rakt i orginal ramen ? eller måste man köpa nått speciellt till ?

    Tänkte slå till på denna http://brl.se/images/xl/135FH80BT.jpg

  15. #15
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    81

    Re: Vilken 2din?

    Citat Ursprungligen postat av mlscrew
    Måste fråga här om man köper en dubbeldin stereo passar den rakt i orginal ramen ? eller måste man köpa nått speciellt till ?

    Tänkte slå till på denna http://brl.se/images/xl/135FH80BT.jpg
    Den passar rakt in!

    /R

Liknande ämnen

  1. 2Din med iPhone 5?
    Av krivik i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2013-08-19, 14:38
  2. montera 2din i 9-3 -2001
    Av Jimmy1978 i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-10-25, 16:05
  3. Koppla 2Din stereo?
    Av GiiZzMOo i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 20:25
  4. og9-3, 2din och AS3
    Av Snaku i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-16, 07:56

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •