Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Vad är det som låter?!

  1. #1

    Vad är det som låter?!

    Hejsan!

    Har bilen i sign. Det har börjat skrammla/gneka bakifrån i bilen, trodde först att det var hatthyllan men så är inte fallet. Ingenting som jag kan hitta är löst.
    Kan tillläggas att bilen är sänkt 30mm runt om med ganska hårda fjädrar ljudet har dock kommit ett bra tag efter att satsen monterades.
    Ryckte lite i vingen härom dagen med och den gick att röra lite grann inte alls mycket. Låter även från framvagnen efter sänkning, när man backar och svänger till vänster kommer det en ganska rejält klonk, är det fjädern som glider i skålen? Sjukt irriterand på båda ljuden i vart fall, så om någon vet snälla berätta!
    Saablös på okänd framtid

  2. #2
    Grundladd
    Reg.datum
    mar 2008
    Ort
    Oskarshamn
    Inlägg
    429

    Re: Vad är det som låter?!

    Citat Ursprungligen postat av aerojohan
    Hejsan!

    Har bilen i sign. Det har börjat skrammla/gneka bakifrån i bilen, trodde först att det var hatthyllan men så är inte fallet. Ingenting som jag kan hitta är löst.
    Kan tillläggas att bilen är sänkt 30mm runt om med ganska hårda fjädrar ljudet har dock kommit ett bra tag efter att satsen monterades.
    Ryckte lite i vingen härom dagen med och den gick att röra lite grann inte alls mycket. Låter även från framvagnen efter sänkning, när man backar och svänger till vänster kommer det en ganska rejält klonk, är det fjädern som glider i skålen? Sjukt irriterand på båda ljuden i vart fall, så om någon vet snälla berätta!
    Jag har också något jävla oljud som verkar komma från panelen vänster bak (där vänster bakdörr finns på 5d) Sjukt störande då jag inte riktigt kunnat lokalisera det, låter som om nånting är löst inuti och skramlar utav bara h-vete :S

  3. #3
    Helt original Kippys avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Södra Skåne
    Inlägg
    593

    Re: Vad är det som låter?!

    Har också en massa skumma ljud i min.. sänkt 35mm med h-r-fjädrar

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •