Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Är US-Blaster nåt att ha?

  1. #1
    Helt original
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Jkpg
    Inlägg
    613

    Är US-Blaster nåt att ha?

    Var uppe på Elmia i Fredags o såg ett märke jag inte sett tidigare... US-Blaster hette det o jag tycker de hade rätt "snygga" basar, om man kan säga så :-)

    Men frågan är ju nu om det är nåt att ha...tänkte isåfall köpa lite grejer där på Måndag.

    Mvh Martin
    Jag tigar vidare...

  2. #2
    Steg 3
    Reg.datum
    feb 2005
    Ort
    Södra Sverige
    Inlägg
    3 272
    Tyckte att deras grejjer såg grymt smäckiga och plastiga ut, det verkligen lös "Taiwan" om dem ..

    Vidare hade dem en översminkad stackars tolvåring som reklamutdelare vilket jag tycker är grymt lågt!

  3. #3
    Steg 3
    Reg.datum
    okt 2004
    Ort
    piteå
    Inlägg
    3 553
    Citat Ursprungligen postat av 93t
    Tyckte att deras grejjer såg grymt smäckiga och plastiga ut, det verkligen lös "Taiwan" om dem ..

    Vidare hade dem en översminkad stackars tolvåring som reklamutdelare vilket jag tycker är grymt lågt!
    lägre är glocalnets priser
    9-3x TTID 20x9,5

  4. #4
    Grundladd
    Reg.datum
    nov 2004
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    450
    Citat Ursprungligen postat av 93t
    Tyckte att deras grejjer såg grymt smäckiga och plastiga ut, det verkligen lös "Taiwan" om dem ..

    Vidare hade dem en översminkad stackars tolvåring som reklamutdelare vilket jag tycker är grymt lågt!
    Tycker allt sånt är frymt lågt! Alla är väl runt 16 som står framför bilarna och visar upp sig.... Så jävla sjukt!
    MVH Markus
    Saab 9-3 SC Aero -10
    Saab 900 T16 "Aero" Cabriolet -88

  5. #5
    Helt original
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Jkpg
    Inlägg
    613
    Tack för alla bra svar...fick ju verkligen fram info som jag har nytta av.... eller kanske inte
    Jag tigar vidare...

  6. #6
    Grundladd
    Reg.datum
    nov 2004
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    450
    Citat Ursprungligen postat av Muttin
    Tack för alla bra svar...fick ju verkligen fram info som jag har nytta av.... eller kanske inte
    Vadå? Vad menar du? Får vi inte skriva i din tråd? Det är väl antagligen ingen som ens tänkt på att köpa grejer från totalljud! Speciellt med tanke på deras oserösa hemsida med 1000 stavfel och jobbiga texter om produkterna och 12-åringen! De hade väl en demobil!? Lyssnade du på dem?? Var och fingrade lite på grejerna och fick intrycket: skit, men jag kan ju ha fel!?
    MVH Markus
    Saab 9-3 SC Aero -10
    Saab 900 T16 "Aero" Cabriolet -88

Liknande ämnen

  1. Saab 900 ghetto blaster
    Av KaptenKidd i forum Allmänt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-06-15, 15:02
  2. Rent chassi, kapa rost eller skicka in på bläster först?
    Av Marz i forum Chassi, bromsar och transmission
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-10-20, 00:24
  3. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-16, 00:14

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •