Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: utloggning

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    okt 2005
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    58

    utloggning

    skrev om ett jättebra ide här!
    vart massa rader och sen när jag skulle posta stod det du måste logga in för att kunna posta här. skriv i o logga in.
    allt jag hade skrivit var borta och bakåt knappen gjorde bara att sidan inte kan hittas kom upp ett antal gånger.
    Så nu skiter jag i det. orkar inte.
    synd

    Handla om hur kass sökmotor skulle kunna gå att få till bättre men kommer va ännu en idé som inte blev av pga av div omständigheter

  2. #2
    Helt original
    Reg.datum
    aug 2007
    Ort
    Oxelösund
    Inlägg
    582
    Medlem#
    6892

    Re: utloggning

    Citat Ursprungligen postat av nallets
    skrev om ett jättebra ide här!
    vart massa rader och sen när jag skulle posta stod det du måste logga in för att kunna posta här. skriv i o logga in.
    allt jag hade skrivit var borta och bakåt knappen gjorde bara att sidan inte kan hittas kom upp ett antal gånger.
    Så nu skiter jag i det. orkar inte.
    synd

    Handla om hur kass sökmotor skulle kunna gå att få till bättre men kommer va ännu en idé som inte blev av pga av div omständigheter

    Tråkigt att vi går miste om din idé när din webbläsare inte håller kvar din inloggning...
    Själv har jag inställningen "Logga in mig automatiskt vid varje besök" ikryssad på inloggningssidan. Det är riktigt smidigt. Det innebär att jag aldrig behöver logga in på forumet. Webbläsaren har en liten sparad kaka som gör att den kommer ihåg att vara inloggad.

    Annars kan det vara smart för oss forumrävar att markera det man skrivit, trycka ctrl + C för att på så sätt ha texten i windows urklipp så att man kan rätta till eventuella fel som kan uppstå, precis som ditt.

    Mvh Johan

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •