Tjena!
Fan vad jag ställer frågor ikväll haha jaja
Vad är det som gör dessa 10hk??
Turbon elr? Trycket?
Ha d gotta folk
Tjena!
Fan vad jag ställer frågor ikväll haha jaja
Vad är det som gör dessa 10hk??
Turbon elr? Trycket?
Ha d gotta folk
jag vet att katalysatorn snor en hel del effekt, sen skiljer det sig säkert på mjukvaran.
Subaru Legacy
ok ok
nog sant som du säger tänkte faktiskt inte ens på det.......
Kammar och kat, även något lägre ladd på katbilarna om jag minns rätt..
En bil utan kat är märkbart piggare, kammarna gör mycket.
(Har även blivit tipsad att enl något gammalt test har 175-kusaren egentligen närmre 190-195 hästar, men utan tidningen i näven reserverar jag mig något om dessa uppgifter stämmer)
Laddtrycket på en gammal 175 hk är 0,85. På en -90 2,0 med 165 hk är laddtrycket 0,75 bar. Sen skiljer även det andra som nämnts redan...
9000 CS 2,3 Turbo S -92
220hk/334Nm originaltrim
87:or med kat hade 165hk, utan hade 175hk
För 90:or vet jag inte på rak arm.
§9974§90081§900086§9503†9502§9502*900095*9304*9509*9509CarbonGrey,CosmicBlue,LaserRed,LeMansBlå,Odoardogrå,Silver,Svart,WhiteAero4Arc2Biopower3Griffin2CC2Turbo2Vector2
ehm, du menar väll 88BUrsprungligen postat av Mr.O
9-3x TTID 20x9,5
årsmodell -90 med turbo T25 har bara 160hk dom tidigare med T3 turbo som hade katt har 165hk
I live my life one gearbox at the time and for that gearbox or less I´m free!!
En sexväxlad+back(sju-växlad) SAAB 9000 TURBO
måste väll vara bäst då å slänga på mitt grenrör å turbo från min -87 till min -90 elr??
mvh
Bäst ur effektsynpunkt ja.Ursprungligen postat av Goalunatek
I live my life one gearbox at the time and for that gearbox or less I´m free!!
En sexväxlad+back(sju-växlad) SAAB 9000 TURBO