Tjabba!
Vi säger såhär, original DP + kat sedan 3" rakt rör, 90 böj, 90 böj över bakaxel, rakt rör igen. Alltså utan någon dämpning förutom kat!
HUR BLIR DET MED MOTSTÅNDET? Dåligt/dugligt?
Bilen är en original 2,0L 9-3 Aero - 01
/d
Tjabba!
Vi säger såhär, original DP + kat sedan 3" rakt rör, 90 böj, 90 böj över bakaxel, rakt rör igen. Alltså utan någon dämpning förutom kat!
HUR BLIR DET MED MOTSTÅNDET? Dåligt/dugligt?
Bilen är en original 2,0L 9-3 Aero - 01
/d
Du tänker m.a.a skenande GLT? Nja det ska vara lugnt.Ursprungligen postat av Blomsson
Problem kan dyka upp med friskt flödande kat. Men inte alltid..
9-3 SC Aero M6 -06
Gamla bilen: Steg"1" 9000Aero. 16000mil med trim, 32000 totalt. Pensionerad.
Hojen: Aprilia 1127 Tuono F Egenbyggd sugmotortrimning. Pensionerad.
Projektet: Riktiga bilar drar mer än 2,5Liter Skulle varit klar för länge sen