Sidan 13 av 13 FörstaFörsta ... 3111213
Resultat 241 till 255 av 255

Ämne: Hundmänniskor se hit, diskutera m.m.

  1. #241

    Re: Hundmänniskor se hit, diskutera m.m.

    ............

  2. #242
    Helt original Kippys avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Södra Skåne
    Inlägg
    591

    Re: Hundmänniskor se hit, diskutera m.m.

    Så vaknade denna tråden till liv igen

  3. #243

    Re: Hundmänniskor se hit, diskutera m.m.

    :::::::::::::::::

  4. #244
    Steg 2
    Reg.datum
    sep 2003
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    2 112

    Re: Hundmänniskor se hit, diskutera m.m.

    Citat Ursprungligen postat av Jenny
    HELVETET VAD DU LJUGER!!!!!!!
    Det ska bli mycket intressant att se vad hammarslag har att säga om saken..
    9³ Aero - 01 SÅLD!
    740 GLE - 89 Dissad!
    9³ SC 2.0T - 06 Nyköpt! - Tillbaka i saabträsket! Wohoo!
    Isn't this where... we came in?

  5. #245
    Steg 1
    Reg.datum
    mar 2005
    Ort
    Finspång
    Inlägg
    1 314

    Re: Hundmänniskor se hit, diskutera m.m.

    Citat Ursprungligen postat av Hjulspinn
    Citat Ursprungligen postat av Jenny
    HELVETET VAD DU LJUGER!!!!!!!
    Det ska bli mycket intressant att se vad hammarslag har att säga om saken..

    Inte en aning vem bruden är som skriver,(hon har säkert haft hunden för dywa är på foder hos oss) men vad jag uppfatta så fick den en smäll som valp o käken växte snett, ja vet inte och bryr mig otroligt lite heller. Men hon hade tydligen fått en spark över käken under ett hundslagsmål skrev kärringen i ett mail nu, whatever om det var hundmamman eller om nån sparka henne, iofs blir ja smått sugen på att åka upp och sparka den i ansiktet som sparka dywa i ansiktet...

    Sen skiter jag ännu mindre i nån kennel oavs raser dom sysslar med amstaff som golden.
    Och nån kennels rykte bryr jag min ännu mindre om.

    Och för er nyfikna så har vi inte kvar dywa för att hon daska på vår andra tik havanna 2ggr med vetrinärs turer som resultat = blir dyrt.
    Dessa kamphundar nu vet
    Och för er som inte är så haj på hundar så är det vanligt att tikar daskar på varandra när dom är av mellan rang och i samma ålder, dom tävlar mot varandra bara att tikar slåss oftast till en av dom dör eller tills dom helt enkelt inte orkar mer.
    Hannar daskar på varandra tills den andra sticker.



    Förövrigt så har ja sluta läsa tråden, ungefär som att få en svensk hobby röding (afa) att fatta att även kommunisterna var STARKT nationalistiska, så står dom idag och tuggar emot nationalism, skoj som fan.

    Hörs i dom andra trådarna, för nu ska jag ut och leka lite med min 500hk saab ;-)
    Körde en 9000 Aero Quaife låda & diff 515hk / 607nm Trollspeed mappad, byggd av Micke

  6. #246
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    1 085

    Re: Hundmänniskor se hit, diskutera m.m.

    hundar slåss om ägarna är svaga och tillåter det, tillåter man hundar att slåss gensemellan och inte klarar av att lunga ner dom eller få dom att sluta så ska man byta ras eller djur, dålig ursäkt att skylla på tikar o deras beteende.
    (har själv 2 st american staffordshire terrier, och en tredje på väg dock en hane)

    mitt ovanstående svar grundar sig på mentaliteten som har varit som en röd tråd genom denna "hundtråd"...
    känner man att det blossar till lite i kinderna ja då har jag träffat rätt person och detta kommer att visa sig
    900s-90 & 900T8-87
    9000 2.3T -91 & 9000 2.3T A50 -97
    http://www.garaget.org/?car=36979 varit forumsmedlem sedan 2002

  7. #247

    Re: Hundmänniskor se hit, diskutera m.m.

    Citat Ursprungligen postat av termos
    hundar slåss om ägarna är svaga och tillåter det, tillåter man hundar att slåss gensemellan och inte klarar av att lunga ner dom eller få dom att sluta så ska man byta ras eller djur, dålig ursäkt att skylla på tikar o deras beteende.
    (har själv 2 st american staffordshire terrier, och en tredje på väg dock en hane)

    mitt ovanstående svar grundar sig på mentaliteten som har varit som en röd tråd genom denna "hundtråd"...
    känner man att det blossar till lite i kinderna ja då har jag träffat rätt person och detta kommer att visa sig

    Villig att hålla med dig, självklart beror de på ledaren om inte hunden är psykiskt instabil... Det finns ju tyvärr hundar som är alldeles skadade ihuvudet pga dålig avels kombination och detta gäller alla raser även min egen...

    Vill också tillägga att hundslagsmålet hände inte här uppe utan nere hos han. Så han kan inte slå in pannan på någon här uppe, jag tycker dessutom att de är rätt lågt att sitta å hota någon via internet. Vuxna människor beter sig inte så.

    Jaja skit samma jag har sagt min åsikt nu och kommer inte skriva här mera då mitt intresse är hundar å inte bilar.

    Kommer fortsätta diskutera med han på min mail som jag lämnade ut till honom tidgare för de är en sak mellan oss..

    Ha de så bra å hoppas era bilar håller

  8. #248
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2007
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    1 074

    Re: Hundmänniskor se hit, diskutera m.m.

    Citat Ursprungligen postat av Jenny
    Citat Ursprungligen postat av termos
    hundar slåss om ägarna är svaga och tillåter det, tillåter man hundar att slåss gensemellan och inte klarar av att lunga ner dom eller få dom att sluta så ska man byta ras eller djur, dålig ursäkt att skylla på tikar o deras beteende.
    (har själv 2 st american staffordshire terrier, och en tredje på väg dock en hane)

    mitt ovanstående svar grundar sig på mentaliteten som har varit som en röd tråd genom denna "hundtråd"...
    känner man att det blossar till lite i kinderna ja då har jag träffat rätt person och detta kommer att visa sig

    Villig att hålla med dig, självklart beror de på ledaren om inte hunden är psykiskt instabil... Det finns ju tyvärr hundar som är alldeles skadade ihuvudet pga dålig avels kombination och detta gäller alla raser även min egen...

    Vill också tillägga att hundslagsmålet hände inte här uppe utan nere hos han. Så han kan inte slå in pannan på någon här uppe, jag tycker dessutom att de är rätt lågt att sitta å hota någon via internet. Vuxna människor beter sig inte så.

    Jaja skit samma jag har sagt min åsikt nu och kommer inte skriva här mera då mitt intresse är hundar å inte bilar.

    Kommer fortsätta diskutera med han på min mail som jag lämnade ut till honom tidgare för de är en sak mellan oss..

    Ha de så bra å hoppas era bilar håller
    Visst är det lågt att hota någon, men du anklagar honom att slagit hunden, eller att detta inträffade hos honom.

    Har du några som helst bevis för detta?
    Saablös dåre

  9. #249

    Re: Hundmänniskor se hit, diskutera m.m.

    Visst är det lågt att hota någon, men du anklagar honom att slagit hunden, eller att detta inträffade hos honom.

    Har du några som helst bevis för detta?[/quote]


    Jag anklagar honom INTE för att ha slagit hunden var väldigt tydlig med det.

    Ja jag har bevis för att det hände där.

    Kan någon vara snäll och tala om hur man raderar sin användare? Jag har framför min åsikt och jag inte längre intresse för att vara medlem här... Hittar inte hur man tar bort den..

  10. #250
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    1 085

    Re: Hundmänniskor se hit, diskutera m.m.

    Citat Ursprungligen postat av Jenny
    Visst är det lågt att hota någon, men du anklagar honom att slagit hunden, eller att detta inträffade hos honom.

    Har du några som helst bevis för detta?

    Jag anklagar honom INTE för att ha slagit hunden var väldigt tydlig med det.

    Ja jag har bevis för att det hände där.

    Kan någon vara snäll och tala om hur man raderar sin användare? Jag har framför min åsikt och jag inte längre intresse för att vara medlem här... Hittar inte hur man tar bort den..[/quote]



    skicak ett pm till en av moderatorerna eller så loggar du bara inte in med din användare eller så struntar du i att komma hit igen. <-- enklast

    OBS inget är menat som spydigt eller på något sätt stötande utan det är dom alternativ du har...


    //T
    900s-90 & 900T8-87
    9000 2.3T -91 & 9000 2.3T A50 -97
    http://www.garaget.org/?car=36979 varit forumsmedlem sedan 2002

  11. #251
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2007
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    1 074

    Re: Hundmänniskor se hit, diskutera m.m.

    Citat Ursprungligen postat av Jenny
    Visst är det lågt att hota någon, men du anklagar honom att slagit hunden, eller att detta inträffade hos honom.

    Har du några som helst bevis för detta?

    Jag anklagar honom INTE för att ha slagit hunden var väldigt tydlig med det.

    Ja jag har bevis för att det hände där.

    Kan någon vara snäll och tala om hur man raderar sin användare? Jag har framför min åsikt och jag inte längre intresse för att vara medlem här... Hittar inte hur man tar bort den..[/quote]

    Vill du vara vänlig att framföra ditt bevis?

    Ditt uttalande säger lika mycket som om jag skulle säga att du våldtog mig förra veckan.

    Inget ila menat.
    Saablös dåre

  12. #252

    Re: Hundmänniskor se hit, diskutera m.m.

    vem yenny än är och vad hon/han/den/det tycker. så är det en ståndpunkt som är ändrad...
    JAGUAR - spinner som en katt

  13. #253
    Steg 2
    Reg.datum
    sep 2003
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    2 112

    Re: Hundmänniskor se hit, diskutera m.m.

    Citat Ursprungligen postat av 99 då 9-5 nu, båda svarta
    vem yenny än är och vad hon/han/den/det tycker. så är det en ståndpunkt som är ändrad...
    Frågan är ju varför..
    Om det skett med påtryckningar via PM är det ju lite synd (och skam).
    9³ Aero - 01 SÅLD!
    740 GLE - 89 Dissad!
    9³ SC 2.0T - 06 Nyköpt! - Tillbaka i saabträsket! Wohoo!
    Isn't this where... we came in?

  14. #254
    Grundladd
    Reg.datum
    aug 2008
    Ort
    Norra Stäket/Stockholm
    Inlägg
    165

    Re: Hundmänniskor se hit, diskutera m.m.

    Brillko Racing
    Kör numera Hyundai i40 1,7CRDi.

  15. #255
    Helt original
    Reg.datum
    dec 2003
    Ort
    Skattkärr (Karlstad)
    Inlägg
    864

    Re: Hundmänniskor se hit, diskutera m.m.

    Tatuerad, rakad skalle och mikropenis. Glömde en sak... stora muskler.
    Då skaffar man självklart en hund som är farlig för omgivningen. Andra hundar är ointressanta. Bara de kan inge respekt till omgivningen.

    Men är de kopplade som lagen föreskriver, så bryr jag mig inte.

    Man kanske skulle anmäla alla hundägare som inte har sina hundar kopplade?
    Eller skjuta på dem med en kolsyrepistol? Eller kasta ruttna ägg?
    Fantasin sätter gränserna.....
    Fin röd 9-3 -01 185Hk........Tuned by Saab(original). *SÅLD* Passat -03 1.8T variant får duga. En 9-5 kombi om 3 år...kanske, tysken är oväntat bra. 6 år tog det, och nu är det 9-5 2.3 Biopower -09 som gäller. Skitfin!

Liknande ämnen

  1. Diskutera forumets sökfunktion här
    Av bollman i forum Forum-/Hemsiderelaterat
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2017-11-10, 13:52
  2. Diskutera SAAB:s Goodwill och garantier här!
    Av Trued i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 206
    Senaste inlägg: 2010-07-24, 20:47
  3. Nu ska vi diskutera däck!!
    Av Conny2857 i forum Chassi, bromsar och transmission
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2009-07-23, 02:46
  4. Diskutera Intercoolers i denna tråd !
    Av negative i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 64
    Senaste inlägg: 2008-11-16, 21:19

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •