Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Träffar på Söndager

  1. #1
    Helt original
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Ystad, Skåne
    Inlägg
    974

    Träffar på Söndager

    Ja, kanske en dum fråga, men varför ligger så många träffar på söndagar? Allt i kalendern efter Juni ligger så och det känns underligt.

    Antar att det är strul att få 'bra dagar' med tanke på att det finns mer än en körglad bilklubb i Sverige, för det har inte med personliga önskemål att göra eller hur?

  2. #2
    Helt original
    Reg.datum
    aug 2005
    Ort
    Tibro
    Inlägg
    633

    Re: Träffar på Söndager

    Jag personligen gillar det, jobbar varannan lördag, å ibland kan de va svårt att få ledigt.
    9000 CS 2.0t -96
    9-3 Cab 2.0t -04
    V70 DrivE -12
    Kia Cee'd SW 1.6 CRDi -08

  3. #3
    Helt original
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Ystad, Skåne
    Inlägg
    974

    Re: Träffar på Söndager

    Citat Ursprungligen postat av Wallgren
    Jag personligen gillar det, jobbar varannan lördag, å ibland kan de va svårt att få ledigt.
    Jaja, jag menar inte att det bara är av ondo.
    Jag ställer gärna upp själv, men vi södra skåningar har ofta en bit att köra vilket (väl) innebär mer tid på vägarna, mindre på träffarna. Men man kan inte få allt givetvis.

  4. #4
    Grundladd
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    460

    Re: Träffar på Söndager

    Citat Ursprungligen postat av JAM
    Ja, kanske en dum fråga, men varför ligger så många träffar på söndagar? Allt i kalendern efter Juni ligger så och det känns underligt.

    Antar att det är strul att få 'bra dagar' med tanke på att det finns mer än en körglad bilklubb i Sverige, för det har inte med personliga önskemål att göra eller hur?
    När vi lägger in våra önskemål om bantider så anger vi att vi vill ha lördag el söndag och inte vardagar,
    När och om vi sedan blir erbjudna en tid på aktuell bana så har vi liten eller ingen möjlighet att påverka om det blir lördag el söndag.
    Vi får helt enkelt vara glada att få en tid alls och i år fick vi som flera kanske märkt fler positiva svar än vanligt och för att få in en fot på ex.vis Gelleråsen så ville vi inte tacka nej utan bokade den erbjudna tiden även om det innebar en träff mer än vi planerat från början.
    För vissa medlemmar kan det ju också vara positivt med aktiviteter på söndagar då man kanske jobbar på lördagar.

    /Claes

Liknande ämnen

  1. Ang träffar
    Av Cagner i forum Officiella klubbträffar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-04-17, 11:18
  2. vem får åka på era träffar
    Av Tricid i forum Officiella klubbträffar
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2008-07-19, 22:23
  3. Träffar i Stockholm
    Av shabbe i forum Officiella klubbträffar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-07-10, 10:11
  4. Träffar???
    Av NK900t8 i forum Officiella klubbträffar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-02-18, 14:06

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •