Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Bärbar telefon

  1. #1
    Helt original
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    798

    Bärbar telefon

    Tanten ska ju tvunget ha en "vanlig" telefon, så nu har jag beställt, men vad för lur ska man ha då? nån bärbar är givet. nån som har tips på nån som funkar fint?
    har haft nån siemens förr som funkat bra, men nån annan kanske so e minst lika bra å billigare?
    Audi A4 3.0 TDI Quattro -06
    9000 Aero -96, steg4
    Husqvarna 449TE -11

  2. #2
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    463

    Re: Bärbar telefon

    På den tiden jag sålde lite teleprodukter var det i stort sett bara Siemens som man kunde sälja med lite trovärdighet. Resten, Philips, Panasonic, Doro osv gick sönder i stort sett hela tiden. Framförallt är kvaliteten på de billigare modellerna <700kr påfallande dålig.
    I garaget: BMW 325i Touring M-Sport Bavaria 2008 - nu med bilder
    fd: BMW 525dAT -08, BMW 325iA Touring -08, Volvo V70II 3.2 Momentum -08, BMW Z4 3.0 -03, S40N T5 AWD -05 Geartronic, BMW 530i -02

  3. #3
    Steg 6 sportsedans avatar
    Reg.datum
    sep 2003
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    6 995
    Medlem#
    4706

    Re: Bärbar telefon

    Har en Siemens GigasetSL1 som jag tycker är himla bra och smidig.

  4. #4
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 873

    Re: Bärbar telefon

    Citat Ursprungligen postat av Andreas_Lofgren
    På den tiden jag sålde lite teleprodukter var det i stort sett bara Siemens som man kunde sälja med lite trovärdighet. Resten, Philips, Panasonic, Doro osv gick sönder i stort sett hela tiden. Framförallt är kvaliteten på de billigare modellerna <700kr påfallande dålig.
    Skulle nog själv också satsa på en Siemens av något slag men kör fortfarande med en Philips Kala som fungerat klockrent sedan jag köpte den 1997 eller -98.
    Har för mig att den då kostade 399:-
    Fördelen (och därmed även nackdelen då den är ganska klumpig) med den är att den använder sig av batterier av storleken R6 som jag bytt en gång för några år sedan mest för att jag lånade dem till kameran och sedan satte tilbaka ett par andra även om jag tror att även dessa orginalbatterier fortfarande fungerar helt OK.
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  5. #5
    Grundladd
    Reg.datum
    dec 2008
    Ort
    Åkersberga
    Inlägg
    312

    Re: Bärbar telefon

    Citat Ursprungligen postat av sportsedan
    Har en Siemens GigasetSL1 som jag tycker är himla bra och smidig.
    Denna modell är numer ersatt av SL 370, en sån har jag och jag kan rekommendera den, dessutom inte så dyr, tror tex the phone house säljer den för 800. Ja visst det finns många för bara några hundralappar men de är betydligt plastigare, större och skiljer inte på laddare och basstation (en väldigt bra feature skulle jag säga, jag trodde det inte först men är numer grymt nöjd att det är så, man blir så fri i hur man placerar laddaren)

    /U

Liknande ämnen

  1. Bärbar dator?
    Av Mr Aero i forum Off Topic
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2011-01-31, 16:08
  2. Bärbar dator?
    Av Canada2000 i forum Off Topic
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-06-13, 21:43
  3. Hjälp med val av bärbar dator!
    Av Börne i forum Off Topic
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-02-01, 21:06
  4. tech2 för bärbar pc??
    Av oso i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 21:40

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •