Med all sannolikhet i fronten. Och den gamla sitter precis bakom.
Med all sannolikhet i fronten. Och den gamla sitter precis bakom.
Är det inte vanliga kylaren du tänker på nu..?Ursprungligen postat av Ashki
Im not a complete idiot, some parts are missing! If you find them, PM me!
Saab 9-5 aero -01 E85-konverterad, 375hk/530 nm
Min projekttråd på STCS
Ursprungligen postat av Manick
Det sitter 3 st kylare efter varandra, AC-kyl, IC, vattenkylare iden ordningen fram ifrån sätt...
Ja tror som så att det är ett tryckrör som har hoppat av helt för dig. mellan turbo och IC.
Mvh
Opel Astra J OPC 2012
What did u run 200-300? A bit over 6sek. Why so slow?
Japp, det stämde! Slangen mellan IC och turbo hade hoppat. Har fixat det nu, köpt ny LMM och ny vevaxellägesgivare. Dessutom har jag alltid undrat varför turbon laddar så innihelvetes mycket. Vilket berodde på att R slangen (tror jag) hade hoppat av. Så med allt det fixat så är det en HELT annan bil! Jäklar vad bra den går.
Tusen tack ni som bidrog!
Ofta så är det dom lätta lösningarna som fungerar på dom "svåra" problemen..Ursprungligen postat av Ashki
Im not a complete idiot, some parts are missing! If you find them, PM me!
Saab 9-5 aero -01 E85-konverterad, 375hk/530 nm
Min projekttråd på STCS
Skönt att du fixa det.
Men det var nog W-slangen som lossnat och därav tokladd får hoppas inget annat tog skada efter det.
Mvh
Opel Astra J OPC 2012
What did u run 200-300? A bit over 6sek. Why so slow?
Så måste det vara!
Har aldrig någonsin laddat över den, den får bara gå fort på bana. Där jag alltså inte har varit på bra länge.
Var ute och provkörde nu med allt nytt. 0-100 gick bra jävla mycket fortare än innan!