Ja har nu tänkt att trycka dit en viggen intercooler på min bil ...
Tänkte höra hur stor skillnad det är måttmässigt ?
Är det mkt bök för att få dit den ?
Och hur mkt bättre kylnings effekt har den ?
tacksam för svar !
mvh Zankan
Ja har nu tänkt att trycka dit en viggen intercooler på min bil ...
Tänkte höra hur stor skillnad det är måttmässigt ?
Är det mkt bök för att få dit den ?
Och hur mkt bättre kylnings effekt har den ?
tacksam för svar !
mvh Zankan
den passar som handen i handsken för övrigt är den största skillnaden väl att den har annslutningarna i var sin ände istället för 2 på samma sida som på ng900
du får modda lite med slagarna en för del är att du har en slang sats från 9-3an
Är det inte en halvt ovärd uppgradering? Bättre å satsa på en rejäl ic...
Saablös FD OG900 "Aero" Cab & NG900 E85 421 hk
Impreza STI Type R -00 370 hk 460 Nm @ 1320 kg Vevlagerras!
BMW 525i Touring -95 Mit sperrdifferential
BMW 740iA -00 Highline Carbon / Individual
inte om han ska hålla sig till sitt steg 1
Precis. den kyler gott till 270 sen blir det att byta fast man kan klämma ur mer men då blir luften varmare
har snackat mkt om detta med mkt folk nu ...
Och bestämt mig för att jag ska satsa på en rejäl ic direkt istället för att behöva köpa ny nästa år när det händer grejer under huven
tack för råd och hjälp
mvh Zankan