Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: 9-3 SS -08 navi med 300W system, Aux in på baksidan?

  1. #1

    9-3 SS -08 navi med 300W system, Aux in på baksidan?

    Hej,

    Har en 9-3 SS -08 med navi och stora ljud paketet, nu är det så att jag planerar att installera mig ett parrot Mki-9200 och tänkte då använda aux-in på stereon för att få stereoljud ur HF då jag bara hittar en kanal i HF kontakten.

    För er som undrar varför jag vill lägga ner så mycket jobb för att få ett stereo samtal så tjänstgör även parroten som MP3 spelare mm.

    Jag har aux in på framsidan men då jag väljer den så står det "FRONT" vilket enligt mig skulle betyda att det även finns en på baksidan. Är detta sant?

    Hur får jag ut min navi för att kolla eller eventuellt koppla in något? fäller man ner skärmen finns det två hål som ser ut ungefär som på de äldre varianten...kan två spikar funka för att få ut stereon eller behöver jag special verktyg?

    Tacksam för svar.

    MVH
    Mattias

  2. #2
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    1 687

    Re: 9-3 SS -08 navi med 300W system, Aux in på baksidan?

    Ur med luftgallret ovanför enheten och lossa dom två tork25 skruv som sitter i ovankant utav enheten.

    Gallret kan vara lite trixigt, men finns säkert någon här på forumet som beskrivit det innan, testa med en sökning.

    Det finns några olika ingångar på baksidan i kontaktstyckena enligt pinouten, om dom har stöd i mjukvaran är dock overifierat.
    Man lär så länge man lever.

  3. #3
    Hur gick det med detta? Några framsteg? Ingen som gjort det?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •