Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: kabelrör till bakluckaf 9-5 sedan

  1. #1
    Steg 4
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    4 614

    kabelrör till bakluckaf 9-5 sedan

    Tjena!

    Är det någon vänlig själ som har koll på artikelnummer eller har svart bälte i att söka i EPC på kabelkanalen som kabelstammen löper i mellan kaross och bagagelucka på 9-5 sedan. Den plast & gummiprylen som alltså börjar med en kabelgenomföring från karossen, fortsätter i en flexibel gummislang, sen ett rör som sitter fastsnäppt på vänster gångjärn, sen ännu en gummibälg och sist en genomföring in i luckan. Egentligen är det bara kabelgenomföringen till luckan jag behöver, skulle löda ihop ett kabelbrott där och upptäckte att genomföringen var sprucken på min bil. Men säljs den komplett spelar det ingen roll. Hittade ett nummer på själva genomföringen 4669321 och var på Saab idag och skulle köpa en sådan, men dels hittade reservdelsgubben ingenting på det numret, och dels så hittade han inget i EPC. Dessvärre har jag inte tillgång till epc:n själv just nu då min dator är på garantirep någon vecka framåt. Var tom ut i hallen och lyfte på luckan på en ny 9-5:a och dubbelkollade numret jag fått fram och sa det till gubben på reservdelar men han menade på den sitter säkert ihop med stammen då han inte hittade något på det numret.
    Kör Mercedes GLK, Mercedes 560SEC, Saab 9-5

  2. #2
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2006
    Ort
    Brålanda
    Inlägg
    73

    Re: kabelrör till bakluckaf 9-5 sedan

    Hej

    Hittade inte heller något på det numret.
    När jag frågade för ca 2 år sedan var man tvungen att köpa hela kabelstammen inklusive fästen. Art.nr: 54 76 494

    MVH / Daniel

Liknande ämnen

  1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2021-09-28, 17:41
  2. [LÖST] Skillnad bakruta og900 vs 99 Sedan
    Av mazurka i forum Allmänt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-05-31, 20:28
  3. Vinge till 95 sedan 98
    Av bjorlingjohan i forum Bilvård, utseende och styling
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 23:47

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •