Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Var köpa bränsle clips?

  1. #1

    Var köpa bränsle clips?

    Hej nu behöver jag hjälp!

    Slet bort slangarna retur och bränsletillförsel från bränslefördelningsröret till spridarna! hadde aningen brottom så jag han inte tillväka något för att få loss dom små clipsen så jag slet ut dom. nu är dom hyfsat demolerade och jag undrar var jag kan köpa sånna? eller var bör jag leta har dom något namn för jag vill inte bya hela bränsleledningsrören.
    Dyslexi är mitt problem, jag kan inte se om jag stavar rätt lr fel, så ha överseénde

  2. #2
    Steg 5
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Torpshammar
    Inlägg
    5 879

    Re: Var köpa bränsle clips?

    eftersom jag antar att det handlar om en Saab så är det hett tips att vända sig till en Saab återförsäljare. De har nämligen reservdelar till dessa vagnar.
    (eller så blir det beg på skroten)

  3. #3

    Re: Var köpa bränsle clips?

    Ja men dom ska ha 1500 för hela slangen dom har inte clipen löst vet att volvo har det löst men det är fel storlek
    Dyslexi är mitt problem, jag kan inte se om jag stavar rätt lr fel, så ha överseénde

  4. #4
    Steg 5
    Reg.datum
    feb 2006
    Ort
    Torpshammar
    Inlägg
    5 879

    Re: Var köpa bränsle clips?

    jasså? vad är det för bil då ? satt och tittade på 9-5 tidigare och där fanns det lösa clips iallafall ?

  5. #5

    Re: Var köpa bränsle clips?

    ÅÅÅ att man aldrig lär sig det är en saab ng900 94.
    Det är som en tun fjädrade plåt som sitter intryckt i slanganslutningen.
    Dyslexi är mitt problem, jag kan inte se om jag stavar rätt lr fel, så ha överseénde

Liknande ämnen

  1. Clips till halvljusglödlampa på ng9-3
    Av Vfr i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-01-31, 15:07

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •